Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huhuh, menin sitten Facebookin deittiryhmään ekaa kertaa elämässäni

Vierailija
05.05.2020 |

Onpa masentavaa. Sekä miehet että naiset ovat jotenkin kaikki tosi tylsän oloisia. Ei mikään ihme, että ovat sinkkuja. Toisaalta itsekin olen vajavainen ja ehkä friikahtava.

Muutamia havaintoja naisista JA miehistä:

-sekä naiset että miehet ovat todella vaatimattoman näköisiä ja/tai sitten oudosti pukeutuneita.

-miehissä on paljon kaljupäisiä, haljupiirteisiä
-naisissa on paljon ylipainoisia, iäkkäitä, pulleaposkisia
-monilla on hyvin erikoisua kasvonpiirteitä (yleensä katukuvassa esim. Helsingin kantakaupungissa suurin osa ihmisistä on kuitenkin ihan ok-näköisiä -- Facebookin sinkkuryhmässä on toisin)
-sekä miehistä että naisista merkittävä osa kirjoittaa todella kömpelösti (esim. caps lockeilla koko viesti tai sitten pilkut ja välilyönnit ovat sinne päin sekä tapa ilmaista itseään on hyvin kömpelö)
-naisista ja miehistäkin osa vaikuttaa suorastaan yksinkertaisilta
-osalla miehistä tyyli ei ole lainkaan synkassa ajatusten kanssa (esim. uskovainen rauhallinen mies pukeutuu hiphop-gangstatyyliin tai viisikymppinen tukeva, kaljuuntuva äijä joihinkin liekkihuppareihin)

En usko löytäväni tuolta ketään. Kyllä sillä ulkokuorellakin tietty vaikutuksensa on nimittäin.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rauhallinen gangsta kirjoitti:

En ymmärrä mitä vikaa siinä on jos "uskovainen rauhallinen mies pukeutuu hiphop-gangstatyyliin"?

Samaa ihmettelen. Miksei saisi pukeutua kuten tahtoo?

Pitäskö mun uskovaisena naisena ap:n mielestä pukeutua leninkiin ja olla pitkä tukka?

Hitsi. Mulla on pitkä tukka ja usein kukallisen leninki. Olen ateisti ja it-alalla.

Vierailija
62/73 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin! Te naiset vihaatte kaljuja!

Sanoin tästä jo aiemmin, että se miten naiset puhuu asioista riippuu täysin asiayhteydestä.

Jos miehenä teet ketjun palstalle jossa kysyt että "haittaako miehen kaljuus" niin kaikki ketjuun vastaavat naiset sanovat että ei todellakaan haittaa! Koska nainen tietää että se on se poliittinen vastaus jota häneltä odotetaan.

Mutta sitten jos on esim ketju että "turnoffit miehissä" tai "kuvaile huonoja treffikokemuksia" niin sinne saattaa tulla monikin sanomaan että kaljut ovat turnoff tai että treffeillä mies oli kalju ja se oli turnoff.

Eri naiset vastaamassa. Mä vastaisin molempiin että kyllä haittaa ja on turnoff. En tosin ole sinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva nähdä tämän aloituksen kirjoittajan rehellinen kuva, keskustellaan sitten asiasta tarkemmin.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/12/04/article-2518092-19D5236F00000…

Ole hyvä.

T. Ap

Ei ollut Ap:n viesti. Olen hoikka ja mulla on tummemmat, paljon paksummat hiukset. Toisaalta olen omasta mielestäni kasvonpiirteiltäni aika rumahko, missä on todennäköisesti syy sinkkuuteeni (silmät ja suu ovat ok, mutta nenä on liian iso ja leuka pienehkö). Siis jos olisin ihan superhyvännäköinen, olisin todennäköisesti ollut jo vuosikausia hyvässä avioliitossa, en sinkku, joten siinä mielessä myönnän olevani itsekin fyysisesti "luuseri".

T. Oikea Ap

Vierailija
64/73 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, miten olisi jos nyt vaan tyytyisit oman tason miehiin ja ottaisit sieltä jonkun? Hyväksy kohtalosi äläkä taistele tuulimyllyjä vastaan.

Kröhöm.. Niin kauan kuin miehillä on mahdollisuus etsiä ja hankkia näyttäviä malleja saanee sama mahdollisuus koskea naisiakin, vai onko mielestäsi miehillä omat säännöt?

Eihän miehillä ole sitä oikeutta tämän palstan mukaan

Mielestäni kaikki tähdätköön parhaaseen mitä saa. Tosin mukavuudenhalu houkuttelee pysyttelemään kotimaisessa tarjonnassa.

T. Nainen

Vierailija
65/73 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, miten olisi jos nyt vaan tyytyisit oman tason miehiin ja ottaisit sieltä jonkun? Hyväksy kohtalosi äläkä taistele tuulimyllyjä vastaan.

Kröhöm.. Niin kauan kuin miehillä on mahdollisuus etsiä ja hankkia näyttäviä malleja saanee sama mahdollisuus koskea naisiakin, vai onko mielestäsi miehillä omat säännöt?

Eihän miehillä ole sitä oikeutta tämän palstan mukaan

Elät palstalla, selvä pyy.

Ethän kuitenkaan kiellä muita etsimästä itselleen sopivaa kumppania?

Vierailija
66/73 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mitä tarkoitat. Se on vaan tabu puhua asiasta.

Vierailija
67/73 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tavallaan aika lohduton olo siitä sinkkuryhmästä. Tekisi mieli luovuttaa koko elämästä ja vetää itseni j*joon, jos tuossa ovat mun viimeiset mahdollisuuteni. Ei olisi tosiaan kannattanut erota väkivaltaisesta horror-exästäni (joka siis oli ihan kohtalaisen hyvännäköinen). Ja olisi pitänyt heti parikymppisenä korjauttaa ulkonäölliset "vikani", niin aikuisuus olisi mennyt täysin toisin.

T. Ap

Vierailija
68/73 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkailuavartaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koittapa olla kalju, alle 170cm, lihava ja suomalaisella naamalla varustettu. Kaupassakin kohdellaan kuin spitaalista ja naiset jollain ihmeen taidolla osaavat olla katsomatta edes samaan suuntaan.

Mikä mahtaa vaivata virottaria? Viimeksi tuollaisilla oli rinnallaan nainen ja vieläpä vetävän näköinen sellainen.

Ehkä virottaret eivät ole yhtä pinnallisia kuin suomalaiset muikkelit.

Montako virolaista naista tunnet? Etenkin Tallinnassa asuvaa?

En ketään. Kuis niin?

Vierailija
69/73 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee tavallaan aika lohduton olo siitä sinkkuryhmästä. Tekisi mieli luovuttaa koko elämästä ja vetää itseni j*joon, jos tuossa ovat mun viimeiset mahdollisuuteni. Ei olisi tosiaan kannattanut erota väkivaltaisesta horror-exästäni (joka siis oli ihan kohtalaisen hyvännäköinen). Ja olisi pitänyt heti parikymppisenä korjauttaa ulkonäölliset "vikani", niin aikuisuus olisi mennyt täysin toisin.

T. Ap

Miten voit ajatella noin?

Onkohan itsetuntosi kunnossa?

Toivon oikeasti kaikkea hyvää ja sanon sulle rakkaudella: korjaa itsetunto ongelmasi...

Vierailija
70/73 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rauhallinen gangsta kirjoitti:

En ymmärrä mitä vikaa siinä on jos "uskovainen rauhallinen mies pukeutuu hiphop-gangstatyyliin"?

Samaa ihmettelen. Miksei saisi pukeutua kuten tahtoo?

Pitäskö mun uskovaisena naisena ap:n mielestä pukeutua leninkiin ja olla pitkä tukka?

Uskovaisella (eli kaikilla) naisella on pitkä hame ja huivi pään yli. Ainoastaan h oroilla ja alle 12 vuotialla naisilla pää on paljas.

- Suomen sääntökirja 1910

1910 oli pitkä hame vielä kaikilla naisilla. Seuraavalla kymmenellä sitten repesi. Rahvaalla huivi, säätyläisillä hattu.  Peseytymismahdollisuudet oli hankalammat, mahtoiko olla tarve peittää tukka. Niin oli totuttu, moraalisäädöstä ei siihen ollut,  ainakaan enää.

Vierailija
71/73 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, kaikki kaljut miehet ovat tietysti myös haljupiirteisiä. 🙄

M31

Vierailija
72/73 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä käsityksiä täällä siitä, että jos ”joutuu” hakemaan seuraa jostain sovelluksesta, tai deittipalstoilta, olisi automaattisesti ruma tai muuten vain huono. Jos porukka ei ole vielä huomannut, niin elämme poikkeuksellista aikaa. Livenä ei tällä hetkellä tuosta noin vaan törmää kehenkään, joten pakko on turvautua sovelluksiin ja sivustoihin. Olen hyvännäköinen, liikunnallinen ja mukava, älykäs nainen. Olen aina aikaisemmin saanut seuraa todella nopeasti livenä, mutta tällä hetkellä se on lähes mahdotonta. Ja ei meille kuka tahansa kelpaa, vaikka olenkin sinkku. Lähestymisyrityksiä on tullut ihan fb-kavereista lähtien, kun vaihdoin profiiliin tiedon sinkku, mutta en minä halua ketä tahansa, vaan jonkun, johon itsekin tuntisin vetoa ja joka olisi mielellään vähintään yhtä älykäs mitä minä.

Vierailija
73/73 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä, että monelle tuntuu olevan joku paremmuuden mittari parisuhde ja ehkäpä lapsi. Silti puoliso saattaa olla ihan keskinkertainen, suhde väljähtynyt ja lapsi on puolimykkä ja patalaiska teini. Mutta totta kai sitä on normaalimpi ja parempi ihminen kuin joku IKIsinkku.