Huhuh, menin sitten Facebookin deittiryhmään ekaa kertaa elämässäni
Onpa masentavaa. Sekä miehet että naiset ovat jotenkin kaikki tosi tylsän oloisia. Ei mikään ihme, että ovat sinkkuja. Toisaalta itsekin olen vajavainen ja ehkä friikahtava.
Muutamia havaintoja naisista JA miehistä:
-sekä naiset että miehet ovat todella vaatimattoman näköisiä ja/tai sitten oudosti pukeutuneita.
-miehissä on paljon kaljupäisiä, haljupiirteisiä
-naisissa on paljon ylipainoisia, iäkkäitä, pulleaposkisia
-monilla on hyvin erikoisua kasvonpiirteitä (yleensä katukuvassa esim. Helsingin kantakaupungissa suurin osa ihmisistä on kuitenkin ihan ok-näköisiä -- Facebookin sinkkuryhmässä on toisin)
-sekä miehistä että naisista merkittävä osa kirjoittaa todella kömpelösti (esim. caps lockeilla koko viesti tai sitten pilkut ja välilyönnit ovat sinne päin sekä tapa ilmaista itseään on hyvin kömpelö)
-naisista ja miehistäkin osa vaikuttaa suorastaan yksinkertaisilta
-osalla miehistä tyyli ei ole lainkaan synkassa ajatusten kanssa (esim. uskovainen rauhallinen mies pukeutuu hiphop-gangstatyyliin tai viisikymppinen tukeva, kaljuuntuva äijä joihinkin liekkihuppareihin)
En usko löytäväni tuolta ketään. Kyllä sillä ulkokuorellakin tietty vaikutuksensa on nimittäin.
Kommentit (73)
Itse kävin yhdessä ryhmässä hetken ja koin asian samoin. Se oli joku muutaman sadan sinkun ryhmä, missä miehiä oli arvatenkin enemmistö. Heidän profiilikuvia silmäillessä ajattelin olevani vahvoilla, mutta eipä siinä ryhmässä ollut kuin pari ulkoisesti kiinnostusta herättävää naista. Toinen paljastui yksinhuoltajaksi ja toinen oli unohtanut poistaa profiilin. Kun kuukauteen ei ilmaantunut mitään uuttakaan, niin lähdin pois.
rauhallinen gangsta kirjoitti:
En ymmärrä mitä vikaa siinä on jos "uskovainen rauhallinen mies pukeutuu hiphop-gangstatyyliin"?
Et varmaan saata ymmärtää sitäkään, miksi olet ikisinkku.
Kylmä fakta on kuitenkin se että suurin osa sinkuista on vastentahtoisesti sinkkuja ja ihmisten taso määrittelee kiinnostuksen joten on ihan loogista että sinkkuina ei ole mitään miesmalleja eikä missejä.
Niistäkin henkilöistä joita itse tunnen IRL niin aina on sutinaa samoilla henkilöillä.
Vierailija kirjoitti:
Mene ryhmään Keski-ikäiset sinkut 35+, ei ole kyllä tylsää... :D
Aivan kamalaa porukkaa. Olin pari päivää ja erosin. En kyllä yhtään ihmettele, että ovat sinkkuja.
Tiedän myös varattuja, jotka pyörivät noissa ryhmissä. Nätisti sanottuna ovat sellaisia yksinkertaisia, tyylittömiä, juntteja ja nämä keski-ikäiset miehet varsinkin kuolaavat pitkin nettiä nuoria tyttöjä ja kommentoivat kuvia "läähpuuhsexiwau..,,.."
Vierailija kirjoitti:
Kylmä fakta on kuitenkin se että suurin osa sinkuista on vastentahtoisesti sinkkuja ja ihmisten taso määrittelee kiinnostuksen joten on ihan loogista että sinkkuina ei ole mitään miesmalleja eikä missejä.
Niistäkin henkilöistä joita itse tunnen IRL niin aina on sutinaa samoilla henkilöillä.
Lohdutuksena todetakoon ettei sinkkuudessa ole mitään pahaa. Olen lukenut instassa/facessa sekä täältä monille todettaneen sen klassisen: ''Olet ihan kiva, mutta''.. Huoli pois, joku päivä vastaan tulee se jolle muutakin kuin vain hauska tuttavuus tai sitten ei. Läpi historian ihmisiä on jäänyt yksin ja valitettavasti tulee jäämäänkin. Nykyään yksinjääminen tunnutaan ottavan kauheana riesana vaikka mun mielestä treffailu on tiettyyn pisteeseen asti hauskaa ajanvietettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ryhmään Keski-ikäiset sinkut 35+, ei ole kyllä tylsää... :D
Aivan kamalaa porukkaa. Olin pari päivää ja erosin. En kyllä yhtään ihmettele, että ovat sinkkuja.
En minäkään siellä kauan jaksanut, mutta tylsää ei ollut... ;)
Olis kiva nähdä tämän aloituksen kirjoittajan rehellinen kuva, keskustellaan sitten asiasta tarkemmin.
Ohis, liityin yhteen facen ryhmään, vaikutti mielenkiintoselta ja oletettavasti jäsenet suunnilleen samaa ikäryhmääkin. Suurin osa ihmisistä tuolla on tylsää "seuraa", jutut tai huumori ei sitten kohtaa millään tasolla. Ehkä minä oon vaan outo ja tulsä itse. Ei siis ole seuranhakupalsta vaikka joku sitäkin aina välillä yrittää.
Näitä ap:n kaltaisia muitten lyttääjää on suomi täynnä. Ulosanti on jatkuvaa kritisointia. Samalla sitten itsellä on sitäkin vähemmän tarjottavaa ulkonäöllisesti ja älyllisesti.
Ap, jos olisit tuota porukkaa parempi niin sinulla ei olisi ollut tarvetta liittyä ryhmään.
Olin aikoinaan Facen sinkkuryhmässä. Siellä oli puolenkymmentä naista, joita kaikki miehet pyysivät treffeille sitä mukaa kuin ryhmään liittyivät. Nuo naiset sitten "hämmästyneinä" kommentoivat muille, kuinka ihmeellistä on, että muut eivät löydä treffiseuraa monta kertaa viikossa. Miehet puolestaan alkoivat häntä koipien välissä yrittää meitä muita naisia saatuaan näiltä näyttäviltä naisilta pakit. No, turha se siinä vaiheessa enää on yrittää, kun on jo julkisesti näkynyt että ihan eri tyyppinen nainen olisi oikeasti kiinnostanut.
Arvasin! Te naiset vihaatte kaljuja!
Vierailija kirjoitti:
Olin aikoinaan Facen sinkkuryhmässä. Siellä oli puolenkymmentä naista, joita kaikki miehet pyysivät treffeille sitä mukaa kuin ryhmään liittyivät. Nuo naiset sitten "hämmästyneinä" kommentoivat muille, kuinka ihmeellistä on, että muut eivät löydä treffiseuraa monta kertaa viikossa. Miehet puolestaan alkoivat häntä koipien välissä yrittää meitä muita naisia saatuaan näiltä näyttäviltä naisilta pakit. No, turha se siinä vaiheessa enää on yrittää, kun on jo julkisesti näkynyt että ihan eri tyyppinen nainen olisi oikeasti kiinnostanut.
Näinhän käy usein livenä järkätyissä sinkkuiltamissa. Siellä on pari kaunotarta/komistusta ketkä kerää koko potin. Ihme ja kumma ettei jäljelle jääneet halua koskaan ottaa toisiinsa mitään kontaktia eli ollaan lähdetty alunperinkin metsästämään sitä parhainta saalista.
Vierailija kirjoitti:
Koittapa olla kalju, alle 170cm, lihava ja suomalaisella naamalla varustettu. Kaupassakin kohdellaan kuin spitaalista ja naiset jollain ihmeen taidolla osaavat olla katsomatta edes samaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koittapa olla kalju, alle 170cm, lihava ja suomalaisella naamalla varustettu. Kaupassakin kohdellaan kuin spitaalista ja naiset jollain ihmeen taidolla osaavat olla katsomatta edes samaan suuntaan.
Mikä mahtaa vaivata virottaria? Viimeksi tuollaisilla oli rinnallaan nainen ja vieläpä vetävän näköinen sellainen.
Ap, miten olisi jos nyt vaan tyytyisit oman tason miehiin ja ottaisit sieltä jonkun? Hyväksy kohtalosi äläkä taistele tuulimyllyjä vastaan.
Matkailuavartaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mahtaa vaivata virottaria? Viimeksi tuollaisilla oli rinnallaan nainen ja vieläpä vetävän näköinen sellainen.
Ehkä virottaret eivät ole yhtä pinnallisia kuin suomalaiset muikkelit.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin tästä jo aiemmin, että se miten naiset puhuu asioista riippuu täysin asiayhteydestä.
Jos miehenä teet ketjun palstalle jossa kysyt että "haittaako miehen kaljuus" niin kaikki ketjuun vastaavat naiset sanovat että ei todellakaan haittaa! Koska nainen tietää että se on se poliittinen vastaus jota häneltä odotetaan.
Mutta sitten jos on esim ketju että "turnoffit miehissä" tai "kuvaile huonoja treffikokemuksia" niin sinne saattaa tulla monikin sanomaan että kaljut ovat turnoff tai että treffeillä mies oli kalju ja se oli turnoff.
Vierailija kirjoitti:
Ap, miten olisi jos nyt vaan tyytyisit oman tason miehiin ja ottaisit sieltä jonkun? Hyväksy kohtalosi äläkä taistele tuulimyllyjä vastaan.
Kröhöm.. Niin kauan kuin miehillä on mahdollisuus etsiä ja hankkia näyttäviä malleja saanee sama mahdollisuus koskea naisiakin, vai onko mielestäsi miehillä omat säännöt?
Ap: n tilityksestä paistaa hurja asenteellisuus:
Pulleaposkisten naistenko on paheksuttavaa yrittää saada seuraa?
Heidän pitäisi ymmärtää pysyä pois treffipalstoilta?