Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua varsinaisesti on häirinnyt nyt koronaeristyksessä?

Vierailija
05.05.2020 |

Meillä koko perhe hoitaa kaiken kevyesti etänä.
Kaikkea on yllin kyllin. Ainoastaan pari tiettyä harrastusta on tauolla.

Urheilemaan pääsee helposti metsäteille juosten tai pyöräillen.

Leffat voi vuokrata netin kautta ja katsoa omalta screeniltä.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että meidän paikkakunnalla takeaway -ruoka on vain pizzaa ja purilaista. Olisipa oikeaa ruokaa tarjolla.

Vierailija
2/57 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa first world problems näillä ekoilla. Trolleja porvoosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset molemmat käy koulua etänä kotona. Ovat jo yläkoululaisia, mutta ois kiva nähdä heitä enemmän. Minä ja mies molemmat töissä, ollaan sairaanhoitajia.

Muuta kaipaa kotoa pois, me kaivataan kotiin.

Vierailija
4/57 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten samaa, mutta urheilun, eritoten jalkapallon ja lätkän vedonlyönnin ja seuraamisen vaikeus rassaa.

Myös festareiden ja hevikeikkojen puute tuo ylimääräistä aikaa.

Vierailija
5/57 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivasti menee. Rahaa on säästynyt.

Kuka muka aina joissain tapahtumissa juoksee?

Vierailija
6/57 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset molemmat käy koulua etänä kotona. Ovat jo yläkoululaisia, mutta ois kiva nähdä heitä enemmän. Minä ja mies molemmat töissä, ollaan sairaanhoitajia.

Muuta kaipaa kotoa pois, me kaivataan kotiin.

Siis muut

Vierailija
7/57 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tämä vaikuttaa talouteen niin paljon. Itselläni on osittainen tulospalkkaus, ja tulot romahtaneet, kun edes B2B-palvelumyynti ei vedä tämän joukkopsykoosin takia. Joka puolella yt-neuvotteluita ja lomatuksia. Etätöissä kaipaan työkavereita ja asiakkaita. Seuraa on onneksi lapsesta, jota täytyy myös opettaa, koska opettajia ei näy, ei kuulu, vaikka median mukaan he huikean digiloikan ovatkin ottaneet. Itse epäilen heidän loikanneen lähinnä viinipänikän äärelle.

Vierailija
8/57 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että jotkut ovat arvostelleet hallitusta.

Vierailija
9/57 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka aina joissain tapahtumissa juoksee?

Minä juoksen. Vähintään kerran viikossa jossain. Leffassa, teatterissa, näyttelyssä, messuilla, esitelmissä, gallerioissa, konserteissa... Ja se minua eniten rassaakin kun ei ole mitään paikkaa mihin mennä.

Vierailija
10/57 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan parasta aikaa. Toivottavasti jatkuu. Pois ovat jääneet kolmen tunnin päivittäiset junassaistumiset työmatkoina, viiden aikaan herääminen aamuisin, matkustamisen aiheuttama rahanmeno. Työteho on etänä parantunut, minulla on aikaa urheilla, laittaa pihaa, remontoida, lukea.. En keksi oikeastaan mitään huonoja puolia.

Vierailija
11/57 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman vaativaa on ajoittaa lounaan ajankohta neljän aikakohtiin sopiviksi. Tulee noita Skypejä puolen päivän tietämiin.

Parturiasiat aiheutti ongelmia, mutta sitten teimme sissihyökkäyksen Tokmannille ja hankimme hiustenleikkuukojeen.

Vierailija
12/57 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilötasolla harrastusten alasajo, esim uimahalli, yhteisön tasolla se, että meille on tulossa aivan hirveä talouslama.

Vierailija
13/57 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tää juuri mun normaalista arjesta eroo

Vierailija
14/57 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edelleenkään muuttanut toimintatavoissa yhtään mitään verrattuna esim. viime vuoteen.

Vierailija
15/57 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pennut osaa ratkaista jopa opetusongelmat aivan itsenäisesti.

Tuli hieman haastavampi tehtävä.

Pennut haki YouTubesta tietoa ja asia selvisi. Siellä on kuulemma jokin intialainen matematiikkaguru, joka laskee mitä tahansa.

Vierailija
16/57 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuttunut kovin moni asia, etähommat on tosi mukavia ja kerrankin saa tosiaan nauttia omasta rauhasta. Ei haittaa vaikka jatkuisi 10 vuotta.

Vierailija
17/57 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että tämä vaikuttaa talouteen niin paljon. Itselläni on osittainen tulospalkkaus, ja tulot romahtaneet, kun edes B2B-palvelumyynti ei vedä tämän joukkopsykoosin takia. Joka puolella yt-neuvotteluita ja lomatuksia. Etätöissä kaipaan työkavereita ja asiakkaita. Seuraa on onneksi lapsesta, jota täytyy myös opettaa, koska opettajia ei näy, ei kuulu, vaikka median mukaan he huikean digiloikan ovatkin ottaneet. Itse epäilen heidän loikanneen lähinnä viinipänikän äärelle.

Opetuksessa on ollut kuulemma isoja eroja. Työkavereilta olen kuullut, että joillakin on ihan oikeita tunteja ja opettaja soittaa oppilailleen ja tarkastaa tehtävät ja lähettää palautetta.

Toisille on tullut vain maanantaina wilmaan tehtävät ja palautetta ei ole tullut, eli tuskin on edes tarkastettu.

Todella väärin, että näille kaikille maksetaan palkkaa, vaikka toiset ovat tehneet oikeasti töitä etäopetuksen kanssa ja toiset vain vetäneet lonkkaa kotona.

Vierailija
18/57 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei ruokakaupasta saa ruokaa tilattua, eikä ole noutoruokaa. Vähän harmittaa tuleva - turvallisuus, läheiset, koulu. Jos tätä jatkuu vuosia, alkaa harmittaa paljon.

Vierailija
19/57 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan mikään.

Vierailija
20/57 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden ihmisten välinpitämättömyys tilanteeseen liittyen täällä Helsingissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi