Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä v:n uloslainaus? Kuka tuon nyt on apinoinut ruotsista? Se on ihan vaan lainaamista.

Vierailija
05.05.2020 |

Mur.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä typerä kuin tiekartta. Suomessa on hyvä sana "suunnitelma", joten ei tarvita mitään englannista väkisin väännettyä tiekarttaa. Sellaista käytetään vain automatkoilla.

Vierailija
22/25 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ainakaan ymmärrä tätä. Milloin siis voi mennä kirjastoon ja valikoida hyllyistä kirjoja ja lainata ne mukaansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt ainakaan ymmärrä tätä. Milloin siis voi mennä kirjastoon ja valikoida hyllyistä kirjoja ja lainata ne mukaansa?

Seuraa käyttämäsi kirjaston tiedotusta. Siellä kyllä kerrotaan sitten, kun tiedetään. Nythän tuota ei vielä tiedä kukaan, koska kirjastot odottavat aluehallinnolta tarkempia ohjeistuksia ja miettivät miten käytännössä järjestävät rajatut lainaamiset. 

Vierailija
24/25 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pohdin tota sanaa "uloslainaus". Mitä se tarkoittaa?

Vierailija
25/25 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pohdin tota sanaa "uloslainaus". Mitä se tarkoittaa?

Tässä yhteydessä se tarkoittanee sitä, että voit lainata kirjastosta aineistoa käymättä sisällä kirjastossa, eli käytännössä teet varauksen ja haet sen kirjaston ovelta.

Olen useammankin kerran lainannut kirjastosta aineistoa, jos ei saa viedä pois. Ei siis vain lukusalikappaletta luettavaksi päivän aikana, vaan ihan sellaista aineistoa, joka on minulla lainattuna kirjastokortillani, ja jolla on vain minulle varattu säilytyspaikka kirjastossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi