Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön: montako työhakemusta olet lähettänyt viimeisen kuukauden aikana?

Vierailija
05.05.2020 |

Alkaa turhauttaa tämä, ettei vastauksia tipu mistään tai sitten tulee suoraan hylsy. Vielä pari vuotta sitten pääsin melkein aina ainakin haastatteluun asti. Pitikin ottaa määräaikainen työ silloin :(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut :D Kymmeniä. Melkein kokopäivätyö se työnhaku on. Aika arpapeliä työn saanti nyt, koska hakijoita on niin paljon.

Vierailija
2/21 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään enkä lähetä jossei ole pakko. Ei ole edes olemassa olevaa suunnitelmaa eikä kukaan ole ollut yhteydessä kuukausiin. 

Vierailija
4/21 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

33v mittarissa enkä ole ikinä lähettänyt mihinkään firmaan hakemuksia saatika ollut töissä. Ei työelämä yhtä miestä kaipaa.

Vierailija
5/21 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelupaikkaa haen ja lähetin vielä huhtikuun alkupuolella joku reilu 10 hakemusta. Suurimpaan osaan ei vastattu. Nyt pidän taukoa ja haen vasta, kun ihmisiä alkaa palailee etätöistä työmaille. Ennen sitä hakemusten laittaminen on hukkatyötä, kun ei kellään ole mahkuja opettaa ketään etänä. 

Vierailija
6/21 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla.

Eipä paljon jaksa nyt korona-aikaan kiinnostaa lähteä virusta hakemaan. 

Vietän kesän mökillä turvassa. Katsotaan sitten syssymmällä, mikä on tilanne. 

Vierailija
7/21 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae mihinkään jollei oikeasti löydy joku helppo osa-aika työ. teen pimeänä työtä kotona, ja kun homma alkaa luistamaan teen siitä vaikuisen työni. En saa mistään kunnon töitä jollen rupea yrittäjäksi. 

Vierailija
8/21 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laittanut yhtään. Koronarajoitukset veivät kaikki työmahdollisuudet!!

Vierailija
9/21 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainokaistakaan, kuten en aikaisempina 10 vuotena. Vtuttaa, että pitää taas hinkata kuntouttavassa työtoiminnassa.

Vierailija
10/21 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 ja olen saanut kolme haastattelua, loput kolme eivät ole vielä vastanneet. Nyt on aikaa mennyt jo sen verran, että taitaa vain yksi olla mahdollinen haastattelukutsu enää.

Yksi noista haastatelluista on tosi potentiaalinen mulle, pitäkää peukkuja!

Vierailija
11/21 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamiin pieniin kittareihin on lähettänyt.

Vierailija
12/21 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamiin pieniin kittareihin on lähettänyt.

Eikun sun pitää perustaa sellainen itse!

Vierailija
13/21 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden vain, senkin tänään. Pidin taukoa, kun turhautti (typerää, tiedän). Olisi ihan unelmaduuni... Toivottavasti tärppää. Tsemiä kaikille muille työtä etsiville!

Vierailija
14/21 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä. Jäin pätkätyöputkesta äitiyslomalle ja -yllätys- nyt työtön. Tai siis hoitovapaalla, mutta työsuhdetta ei ole lukuunottamatta keikkatöitä, joita olen pari kuukautta tehnyt. Olen nyt hakenut vain vakituisia paikkoja, sillä sijaiseksi en enää rupea kuin pakon edessä.

Vierailija
15/21 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää loiset kaulakiikkuun.

Enkä mene.

Työläinen tienaa sinä rahaa jotta pääsen punkkua ostamaan sillä nyt on hyvät säät siemailla viiniä rauhallisella rannalla.

Vierailija
16/21 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, koska kuitenkin pitäisi heti jäädä äitiyslomalle.

Vierailija
17/21 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ensimmäistäkään. Työpaikkoja olen selaillut, eikä yhtäkään jota voisin hakea. Kirjo on laaja, minulla åitkä työkokemus ja osaaminen. En ole sellaisten alojen moniosaaja joita juuri nyt haetaan. Opiskelen toistaiseksi joten en ehkä ole ap:n kohderyhmää. Kauhulla odotan sitä päivää kun on pakko alkaa hakea eri paikkoja kun tiedän jo etukäteen ettei suurimmasta osasta tule ikipäivänä vastausta, ei edes sitä eikiitosta.  

Vierailija
18/21 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ensimmäistäkään. Työpaikkoja olen selaillut, eikä yhtäkään jota voisin hakea. Kirjo on laaja, minulla åitkä työkokemus ja osaaminen. En ole sellaisten alojen moniosaaja joita juuri nyt haetaan. Opiskelen toistaiseksi joten en ehkä ole ap:n kohderyhmää. Kauhulla odotan sitä päivää kun on pakko alkaa hakea eri paikkoja kun tiedän jo etukäteen ettei suurimmasta osasta tule ikipäivänä vastausta, ei edes sitä eikiitosta.  

Minä taas olen moniosaaja (pari eri tutkintoa, puoli tusinaa sivuainetta, tehnyt monenlaista työtä) ja mitään ei löydy, koska en osaa just sitä järjestemää, mikä työssä on käytössä. Vaikka oppisin päivässä.

Vierailija
19/21 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähetä kun en halua töitä. 

Vierailija
20/21 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Minulle myös tarjottiin osa-aikaista freelancer-työtä lyhyessä projektissa, en ottanut.