Mikä on mummosi äidin nimi?
Kommentit (150)
Lahja.
Toisen nimeä en sitten tiedäkään, hänestä ei ole ikinä puhuttu enkä ehtinyt lapsena häntä tapaamaan. Ns. Sulkeutuneempiluonteinen puoli suvusta kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senja. Toisen nimeä en tiedä.
Mietin, että kysyn vaan yhden mummon nimeä, kun ajattelin vähän naiivisti, että ehkä ihmiset eivät halua kertoa molempia jos joku yhdistä sen heihin.
Mutta harvapa kyllä varmaa tietää tuttaviensa mummojen äitien nimiä, joten ajatukseni oli aika typerä.
Nimet ovat tosi kiehtovia, siksipä tätä kyselen ilokseni. Monta kivaa nimeä on ollutkin :)
No mitä pahaa siinä olisi jos joku yhdistäisi nimet niitten kertojaan:D
Eipä minusta mikään, mutta olen huomannut, että moni ei esim. viitsi täällä kertoa esim. asuinpaikkaansa, koska pelkää, että joku tunnistaa hänet :)
Minun mieskään eivät tiedä isoisoäitien nimiä, miten kukaan muukaan? Vain oma äitini voisi tunnistaa minut, mutta hän kasikymppisenä tuskin käy täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senja. Toisen nimeä en tiedä.
Mietin, että kysyn vaan yhden mummon nimeä, kun ajattelin vähän naiivisti, että ehkä ihmiset eivät halua kertoa molempia jos joku yhdistä sen heihin.
Mutta harvapa kyllä varmaa tietää tuttaviensa mummojen äitien nimiä, joten ajatukseni oli aika typerä.
Nimet ovat tosi kiehtovia, siksipä tätä kyselen ilokseni. Monta kivaa nimeä on ollutkin :)
No mitä pahaa siinä olisi jos joku yhdistäisi nimet niitten kertojaan:D
Eipä minusta mikään, mutta olen huomannut, että moni ei esim. viitsi täällä kertoa esim. asuinpaikkaansa, koska pelkää, että joku tunnistaa hänet :)
Minun mieskään eivät tiedä isoisoäitien nimiä, miten kukaan muukaan? Vain oma äitini voisi tunnistaa minut, mutta hän kasikymppisenä tuskin käy täällä.
Jep, kuten kirjoitinkin tajusin ajatukseni ihan hölmöksi :D Onkohan tuo yleistä, että ihmiset eivät juurikaan tiedä sukuaan isovanhempia pidemmälle?
Vierailija kirjoitti:
Anna ja Esteri
Tuli ihan Hovimäki mieleen :)
Matildoja molemmat.