Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä oot hakenu RASKAANA saikkua?

Vierailija
29.07.2008 |

Itse oksentelusta.

Nyt viiltää alapäästä, lapsi painaa ikävästi. Sairaslomaa kaipaan siihen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viiltely on ihan normaalia.

Vierailija
2/20 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolta 16 lähtien olin saikulla.välillä koetin käydä muutaman päivän töissä,mut ei siitä mitään tullut kun liitoskivut oli ni valtavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on tosi fyysistä. Pelkään että väsytän itseni liikaa.

Paikathan voi alkaa avautuunkin?

Liitoskivut on tuttujuttu. Pari lasta on putkahtanu maailmaan, mutta nyt viiltelee.

AP

Vierailija
4/20 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mones raskaus?

AP

Vierailija
5/20 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta työkaveri kävi pyytämässä lääkäriltä todistuksen kun oli katsonut päivän minun kävelyäni. Kyseessä oli siis liitoskivut , rv 32 ja eka raskaus.

Vierailija
6/20 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä latinaksi pelkästään. Tein kolmivuorotyötä ja yövuorot tuskaa, en nukkunu, en syöny. Oli ihana lääkäri! Toiselta lääkäriltä en meinannu saada mitään kun eihän se ole sairaus... Mut kirjotti sit kuitenkin mahataudista.

Vierailija
7/20 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seuraavalla viikolla olinkin jo sairaalassa korkeiden sappiarvojen vuoksi.

Ajattelin pitkään, että sinnittelen, koska enhän mä sairas ollut. Jälkeenpäin ajatellen olis kannattanut vaatia sairaslomaa jo paljon aiemmin. Olis ehkä säästynyt ongelmallisesta loppuraskaudesta.

Vierailija
8/20 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tkl ja koetin supisteluista huolimatta hoitaa kroonikko-osaston viikottaiset kierrot "paperikiertoina" eli kansliasta käsin. Ylilääkäri moitti, että pitää käydä kaikkia potilaita tervehtimässä. Jäin sairaslomalle seuraavana päivänä ja palasin neljän vuoden kuluttua.

Vierailija
9/20 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoinvoinnin takia monta viikkoa.

sitten puolen välin jälkeen hajoskin selkä :D

että paljon olin saikulla..

Vierailija
10/20 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin kaikki vuosilomat pois alta ja jäin pois töistä jo rv 29. Tokassa raskaudessa en saikkua hakenut, mutta neuvolan lääkäri sitä mulle kirjoitti, koska mulla oli jatkuvaa supistelua rv 25 alkaen. Sinnittelin vielä pari viikkoa töissä, mutta rv 27 oli pakko luovuttaa. Kolmannessa raskaudessa jäin saikulle rv 34 iskiaskivun takia, viikkoa ennen äitiysloman alkua.

Vierailija
11/20 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokassa raskaudessa häpyliitos oli niin kipeä etten voinut lainkaan istua. Toimistotyöt eivät oikein onnistuneet seisaaltaankaan.

Vierailija
12/20 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sellaisia ei ole ollut. Ekassa raskaudessa lähdin saman tien saikulle, kun esimies päätti lopettaa määräaikaisen työsuhteeni äitiysloman alkuun vaikka muuten olisi jatkettu vuodella eteenpäin.

Vierailija
13/20 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti olen aina menny töihin ku teen kevyttä työtä

Vierailija
14/20 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saikkua sormien turpoamisen ja puutumisen vuoksi. Diagnoosi: rannekanavasyndrooma. Eli ranteisiin kertyy nestettä, neste puristaa verisuonia yms ahtaalle ja sormet eivät saa kaikkea tarvitsemaansa toimiakseen kunnolla, ja puutuvat. Lopulta koko käsivarsi puutuu.

Sain kaksi viikkoa, sitten viikko töissä ja taas kaksi viikkoa. Sitten alkoikin jo äippäloma!

Vierailija
15/20 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sellaisia ei ole ollut. Ekassa raskaudessa lähdin saman tien saikulle, kun esimies päätti lopettaa määräaikaisen työsuhteeni äitiysloman alkuun vaikka muuten olisi jatkettu vuodella eteenpäin.

Itse olen ollut saikulla raskauden aikana kurkkutulehduksen ja kuumeen takia, ja sitten yhden yön (olin työtyössä) aamulla tehtävän sokerirasituskokeen takia. Tuo toinen taisi kyllä olla palkaton saikku...

Vierailija
16/20 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin yhden päivän pois kun oli vaan niin huono olo ja mahaa viilteli.. raskasta työtä tein.. jäin 30 pv ennen la:ta lomalle ja oisin voinu vielä kyllä jatkaa mutta eipä musta ois paljon hyötyä ollut. keksittiin mulle viimeseksi kuukaudeksi vähän kevyempiä töitä :D

Vierailija
17/20 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikissa raskauksissa olen joutunut olemaan. Kahdessa viimeisimmässä liki koko raskausaikani :-(

Vierailija
18/20 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentelusta ja yhteensä sitä tuli useampi kuukausi.

Vierailija
19/20 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin kyllä vaan paria päivää, kun oli helteet ja sormet ei edes taipuneet enää ja kenkinä toimivat läpsyt. Lääkäri kirjoitti reilun viikon eli äitiysloman alkuun suoraan.

Vierailija
20/20 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten alkoi ennenaikaiset supistukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi