Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tää voi olla?

29.07.2008 |

olin tänään kolposkopiassa ja nyt illalla alko tulla aika reippaasti verta. Ehkäisrengas pitäis ottaa huomenna pois (menkat alkais la tai su), se oli tänään n. 20min ulkona sen tutkimuksen aikana. Toiseen nivuseen särkee (ei oo koskaan ollut kipeä).

Alkoko mulla nyt vaan menkat vai mitä tää on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tää veri voi tulla sellasesta pikku haavasta

Vierailija
2/6 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta 6h sen operaation jälkeen? Pikkuhousunsuojassa oli ihan vähän veristä tuhrua tunti lääkärin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri mahdollisesti jotenkin kolposkopiassa?

Vierailija
4/6 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekana tuli mieleen et oisko ne vaan menkat, mut rengas oli pois paikoiltaan tosiaan vaan sen 20min (senhän voi ottaa pois muistaakseni kahdeksi tunniksi ilman että sen teho laskee) ja normaalisti menkat alkaa pari- kolme päivää renkaan pois oton jälkeen.

Vierailija
5/6 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ne on sitten menkat? Jos ne alkoi kun kohdunsuuta ärsytettiin...Kohdun limakalvohan on loppuvaiheessa aika paksu jo.Tai sitten on tosiaan vuotoa siitä kolposkopiassa tulleesta haavasta tai sitten vaan ihan selittämätöntä vuotoa joka aiheutunut ärsytyksestä. Mulla joskus nuorena tuli muutaman kerran yhdynnän jälkeen aika reippasti verta (siis ei mitään tuhrua), vägän ekalla kerralla miehen kanssa säikähdettiin. Mitään muuta syytä kuin "ärsytys" en, eikä lääkärikään, kun asiasta puhuin, löytänyt.

Toisaalta kun sulla tehtiin kolposkopia, niin varmaan epäillään jotakin. Voisiko vuoto liittyä siihen mitä epäillään? Ehkäpä mä soittaisin lääkärille jos vuoto ei lopu tai muutu aivan selvästi menkoiksi.

Vierailija
6/6 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri sanoi että on tosi epätodennäköistä et mitään löytyy, varmuuden vuoksi tehtiin.

Verta tulee tosi paljon, enkä siks usko et ois vaan siitä haavasta mikä tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän