Miehen käytös repii minut kappaleiksi
Mies on alkanut suhtautua minuun kuin vihollisena. Kehuu minulle jatkuvasti muiden naisten seksikkyyttä ja kauneutta. Kaupungilla jos ollaan, tekee selväksi ettei halua pitää kädestä vaan kulkee kauempana. En ole ansainnut hänen julkisia hellyydenosoituksiaan hänen mukaan. Tahallaan hymyilee muille naisille ja auttaa heitä edessäni. Minua käskee hakemaan apua jostain toisaalta. Minulle kehuskelee että "olen minä niin haluttava kun taas katsottiin ihaillen, huomasitko siellä sokoksella". Käytös repii minut kappaleiksi. Miksi hän haluaa satuttaa minua tahallaan?
Kommentit (61)
miehen kuvotus, pallit pois tuollasilta ettei jaa geenejään jälkipolvelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi eronnut kirjoitti:
Mies taitaa provosoida sinua käytöksellään jotta jättäisit hänet. Haluaa olla uhri kun vaimo/tyttöystävä jätti muiden silmissä. Voisit tallentaa miehen juttuja niin saat soittaa niitä sopivissa tilanteissa ulkopuolisille :-).
Tämä sama toimii myös persoonallisuushäiriöisten kanssa jotka pelaavat yleensä kahden kesken.
Minäkin epäilen toista naista. Saanut hänestä itsevarmuutta ja vertailee teitä.
Eikö ole rikos tallentaa ?
Kyllä, salakuuntelu on rikos Suomen lain mukaan. Ei saa siis äänittää salaa.
Kyllä, salakuuntelu on rikos. Mutta sellaisen keskustelun, jossa on itse mukana, saa tallentaa. Se ei ole salakuuntelua. https://www.minilex.fi/q/yksityiskeskustelun-%C3%A4%C3%A4nitt%C3%A4minen
Tallentamisesta ei myöskään tarvitse kertoa keskustelun toiselle osapuolelle.
Sitten jos tallenne soitetaan jollekin ulkopuoliselle, voi hyvinkin mennä rikokseksi.
En halua itse maksaa matkoja ja shoppailuja, en voi jättää miestä.
Tää on mahdollinen provo. Mutta oikeasti, tuntuu että tällaista tapahtuu paljon. Naiset jotka ovat tänään vapaampia ja itsenäisempiä kuin koskaan historiassa, tuntuvat tavattoman epävarmoita suhdeasioissa. Olen ihmetellyt, miksi naiset sietävät mitä tahansa että olisi miesseuralainen. Korkeintaan täällä sitten pohditaan että kui se nyt noin teki... Eihän sille näköjään voi sanoa että tuntuu pahalta, lopeta tai lähden!
Vierailija kirjoitti:
Tää on mahdollinen provo. Mutta oikeasti, tuntuu että tällaista tapahtuu paljon. Naiset jotka ovat tänään vapaampia ja itsenäisempiä kuin koskaan historiassa, tuntuvat tavattoman epävarmoita suhdeasioissa. Olen ihmetellyt, miksi naiset sietävät mitä tahansa että olisi miesseuralainen. Korkeintaan täällä sitten pohditaan että kui se nyt noin teki... Eihän sille näköjään voi sanoa että tuntuu pahalta, lopeta tai lähden!
Kuten jo mainitsit, kyllä näitä tapahtuu ihan oikeassakin elämässä, vaikka tämä kyseinen tapaus olisikin tekemällä tehty provo.
Kuvaillun kaltaiseen suhteeseen jäävillä ei ole tarpeeksi kunnioitusta itseään kohtaan, mikä on yllättävän yleistä, ja siksi parisuhteissa on paljon kaikenlaista hyväksikäyttöä ja piilossa kyteviä ongelmia. Tähän on olemassa sama ohjenuora kuin lentokoneessa hätätilanteessa toimimiseen: ensin maski omille kasvoille, vasta sen jälkeen on valmis auttamaan muita.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä ihania miehiä sikiää? Exäni oli samanlainen<3<3
Niitä vaan tuntuu riittävän. Kuuntelin vähän samanlaista jorinaa, kun mr mahtava oli kaikkien silmissä se halutuin ja oli lähes säälistä kanssani. Otin eron, kun en jaksanut enää kuunnelle, niin itkien polviltaa anoo armoa ja hokee etten minä niin tehdä hänelle. Hmmm nikö tosiaan luulet ja nyt mennä vinkkailemaan silmääsi niin paljon sielu sietää vai pelkäätkö ettet olekaa se halutuin mies kaikkien joukossa.
Luonnevikainen. Tuttua on tuo "et ole ansainnut säällistä kohtelua". Sitä tulee yleensä narsisteilta, mutta ihan sama mikä nimi sillä luonnevialla on, ei se siitä ainakaan paremmaksi tule muuttumaan. Tulee pahenemaan vaan.
Kysyit että miksi haluaa satuttaa. No siksi kun se häntä huvittaa ja on kiva katsella kun sinä kiemurtelet. Se on se sadistinen luonne sellainen. Lisäksi täytyy huolehtia että sinulla ei tuo itsetunto pääse liikaa kukoistamaan ja opit etsimään itsestäsi vikoja jotka hän kyllä myös sinulle tulee iloiten osoittamaan, joka päivä. Luvassa on myös paljon pettämistä, joka myös tulee olemaan sinun vikasi. Siis jos et nyt älyä jo ottaa jalkoja alle, mitä suosittelen lämpimästi.
Mulla oli melkein samanlaista eksän kanssa, mulle tiuski ja oli koko ajan äreä, ei katsellut muita naisia, mutta selvästi näki et ahdisti, lopulta 1,5 vuoden seurustelun jälkeen tunnusti että en ole se oikea eikä rakasta mua. Onnistu kyl tuhoamaan mun itsetunnon täysin sitä ennen, nykyään olen antanut anteeksi ja on mun ystävä
Pidä turpas kiinni ja siivoa se kämppä !
Ruokaakin pitäis tehdä...Vai etkö raukka osaa sitäkään tehdä ?
Napakka potku miehen persuuksille, ja niin poistuu ongelma.
Lähde äläkä mene takaisin..
Jos ystäväsi kertoisi tuollaista sinulle niin mikä olisi neuvosi? Niinpä vain se ettå jätä se mies äläkä ikinä koskaan mene takaisin.
Tuollainen mies on hullu.
Tosi Mies kirjoitti:
Pidä turpas kiinni ja siivoa se kämppä !
Ruokaakin pitäis tehdä...Vai etkö raukka osaa sitäkään tehdä ?
Se on jännä että itseään tosimiehiksi kutsuvilla miehillä ei ole puolisoa. Hmm mistäkähän se johtuu?
Tyhmyydestä sakotetaan.
Porvoossa ovat miehetkin sikoja. 😉
Toi metodi että yritetään tulla jätetyksi on kyl hyvin itsekästä ja lapsellista... Hankkiudutaan uhriksi, kun ei itse osata asiaa hoitaa kunniakkaasti tai kypsästi. Jotkut kai toivovat että säästytään syyllisyydeltä, koska vaikka ero olisi hyvä, jättäjä voi silti tuntea pientä syyllisyyttä. Tässä tapauksessa ei kyllä selvästi ole kyse siitä syyllisyyden tuntemisesta...