Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinäkuun lopulla alkavat Kreikan matkat, hinnat todella halvat

Vierailija
05.05.2020 |

Nyt äkkiä varaamaan

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla enää matkustaa :( Kaksi reissua jo peruuntunut koronan takia

Vierailija
2/17 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän tämän kesän kreikan reissun väliin ja säästän rahat  ens kesään ja silloin ollaan siellä kuukausi. Suomessa ei ikinä reissata joten rahaa säästyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä mä kesällä matkustaisin ?

Zinc

Sitten kun räntää tulee viistoon mennään matkalle.

Vierailija
4/17 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä peruin heinäkuun lopun kreikan matkan ja suuntaan saaristoon.

Vierailija
5/17 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio matkustaa ulkomaille ennen kuin tulee rokote koronaan, vaikka olisi kuinka halpaa.

Vierailija
6/17 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä matkatoimisto? Mä en Tjäreen ja Tuihin enää luota. Ne taitaa olla konkan partaalla.

Vierailija
7/17 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkomatkat ja TUI ainakin

Vierailija kirjoitti:

Mikä matkatoimisto? Mä en Tjäreen ja Tuihin enää luota. Ne taitaa olla konkan partaalla.

Vierailija
8/17 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, eikö siellä ole kuuma. Inhoan helteitä.

Vierailija
9/17 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jätän tämän kesän kreikan reissun väliin ja säästän rahat  ens kesään ja silloin ollaan siellä kuukausi. Suomessa ei ikinä reissata joten rahaa säästyy.

Kannattaa varmaan varata majoitus ajoissa ja varautua menemään autolla, aika moni muukin suunnittelee panostavansa kesän 2021 lomaan, joten osan lomat jäävät haaveeksi kapasiteetin täytyttyä. 

Vierailija
10/17 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tosiaan matkustaa Kreikkaan heinäkuussa? Suomessa vehreää ja kaunista silloin, on lämpötila mitä vaan. Eräs tuttavapariskunta teki häämatkan Thaimaahan keskikesällä. Käsittämätöntä. Marras-helmikuussa kaipaan aurinkoa.

Vierailija
11/17 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi, eikö siellä ole kuuma. Inhoan helteitä.

Kuumaa ja helvatan kuivaa. Ei kivaa.

Vierailija
12/17 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tosiaan matkustaa Kreikkaan heinäkuussa? Suomessa vehreää ja kaunista silloin, on lämpötila mitä vaan. Eräs tuttavapariskunta teki häämatkan Thaimaahan keskikesällä. Käsittämätöntä. Marras-helmikuussa kaipaan aurinkoa.

Mulla sattuu olemaan kesäloma kesällä enkä halua viettää sitä Suomessa. Mikä vttu siinä on niin käsittämätöntä?

Vierailija
13/17 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin viimeksi valmismatkalla vuonna 2000. Ei tulisi mieleenkään ostaa Kreikkaan lento-hotelli -pakettia, jos sinne haluaisin.

Vierailija
14/17 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein jo varauksen. Käymme joka kesä samassa Kreikan kohteessa.

Mahtavaa, että tämäkin kesä onnistuu, vaikka välillä näytti vaikealta.

Vierailija
15/17 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen rajat on suljettu ja matkustaja- ja henkilöliikenne pysäytetty. 14. toukokuuta alkaen osa rajoituksista puretaan. Schengenin sisärajat ylittävässä liikenteessä sallitaan pysyvään työsuhteeseen ja toimeksiantoon perustuva työmatkaliikenne sekä muu välttämätön liikenne. Välttämättömään liikenteeseen lasketaan esimerkiksi välttämättömät perhesyyt. Syitä arvioidaan rajatarkastuksen yhteydessä

Vierailija
16/17 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen mukaan matkustamista sisärajoilla mahdollistetaan siten, että työmatkailu tai matkaaminen vahvoilla henkilökohtaisilla syillä mahdollistetaan. Vapaa-ajan matkailua ei suositella.

Hallituksen tiedotustilaisuudessa sanottiin, että rajoilla voidaan kysyä matkustamisen syytä. Käytännössä ”henkilökohtainen syy” on kuitenkin hyvin harmaa alue, eikä viranomaisilla vaikuta olevan mahdollisuuksia estää liikkumista.

Kulkuyhteydet ulkomaille ovat silti vähissä, kuten Ohisalokin muistutti. Lisäksi ulkomailta palaava joutuu 14 päivän omaehtoiseen karanteeniin.

Vierailija
17/17 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tehän ette seuraa uutisia vaan keskitytte haaveiluun...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän