Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fb-ryhmien sisäänpääsy vaatimukset.

Vierailija
05.05.2020 |

Kyllä ärsyttää että ryhmiin ei normaalit ihmiset pääse. En halua jakaa elämääni Somessa eli profiilini on aika tyhjä, se on minulla käytössä yhteydenpito välineenä ja RYHMIEN takia, käytän paljon fb-kirppareita ja kyllä ärsyttää ku melkein mihinkään kirppis ryhmään en pääse. Vaatimukset on tyyliin "kasvokuvat koko perheestä julkisesti näkyvissä"
"korkeintaan viikon vanha peppuselfie"
"ainakin kaksi päivitystä kuluneelta viikolta"

Haistakaa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan ollaan oikein asiantuntijoita lokeroimisessa ja eristämisessä.

Mulla tyssää kursseihin hakemisen aina niihin järkyttäviin vaatimuksiin. Näet houkuttelevan kurssin millä saa osaamista, sitten ne ettii jotain todella spesiifisesti.

Nooh pysyn työttömänä sitten ja nukun. Kyllä muuttuu katkeraksi kun ei nykyään sovi enää mihinkään profiiliin.

Vierailija
2/5 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on kierteelläkiusaamisen mekka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, enpä minäkään luottaisi johonkin profiilikuvassa olevaan kissan tai kukan kuvaan. En edes miettisi ostamista sellaiselta. Jos ei ihminen kykene olemaan läsnä, niin saa todellakin jäädä rutisemaan vauvan av:lle.

Vierailija
4/5 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä. Pitää vaan olla viitteitä siitä, ettei ole feikkiprofiili. Peppukuvilla saatettaisiin mieluumminkin luulla, että on feikkiprofiili.

Vierailija
5/5 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen ihan oksennuskasan näköinen, enkä halua, että kuvilleni nauretaan ympäri nettiä. En todellakaan liity yhdellekään kirppikselle.