Uusi suhde kaatui...
Ihastuin todella mukavanoloiseen, keski-ikäiseen mieheen ja tapailtiin pari kuukautta tiiviisti, joten ehti hyvin tutustua. Tutustuessa jouduin huomaamaan mm., että
- miehen "kohtuullinen" alkoholinkäyttö alkoi usein heti aamusta ja jatkui yöhön asti. Seuraava päivä meni parannellessa ja makaillessa.
- oli läheisyyttä ja hellyyttä, mutta myös todellisia ongelmia seksissä, fyysisiä ja henkisiä.
- siisti ja tyylikäs mies viihtyi kohta rikkinäisissä verkkareissa eikä pessyt hampaita edes joka päivä.
- hän käyttäytyi välinpitämättömästi lastensa kanssa, ei esim. huolehtinut, että saavat ruokaa, kun on nälkä.
-hyvät harrastukset ja terveelliset elämäntavat olivat puheista huolimatta tauolla. Päivät menivät usein sisällä lojuen TV:n ja puhelimen parissa ja ylipaino vain lisääntyi.
- mies rakasti puhua omista asioistaan ja "opettaa" minua. Kysyi myös mielipiteitä joskus, mutta ei muuten osannut jatkaa keskustelua eikä kuunnella toisia.
-lisäksi ilmeni jatkuvasti uusia henkilökohtaisia ongelmia eri alueilla.
Voi miehet, miksi?
Kommentit (2)
Ihmiset muuttuu koko ikänsä. Toiset kasvaa ja kehittyy, toiset vain vanhenee ja kuluu.
Yleensä alkoholi tulee mukaan kuvioihin naisettomina jaksoina tai kun huomaa naisten todellisen luonteen.
Sitä katkeroituu pitkkuhiljaa ja kiltteyskin haihtuu kuten se krapulahiki iholta, jota aamun kärpänen käy maistelemassa suolanälässään.
Kun tietää totuuden, niin ei sitä mikään ihastus enää korjaa.
Niin paljon tullut elämässä osumia ettei rikkinäinen laiva mihinkään satamaan ajelehdi.
Minulla on sänkeä ja orastavaa kaljua. Sen lisäksi pieruni haisevat pahalle.
Inhoan myös itseäni, koska olen mikä olen ja ei itseä voi muuttaa.
Ajattelin aina että itseä voi muuttaa.