Ahdistuin aiemmin koronasta, mutta sitten luin tämän
Elämä on laiffii ja se on fifti-sixti kuolenko koronaan vai johonkin muuhun.
🎉💃🕺🎉
Kommentit (20)
Elämä on ihmisen parasta aikaa on mun suosikki.
Oma suosikkini on tämä:
Vain elämisen arvoinen elämä on todellista elämää.
Tämä on maapallon tapa vähentää liikakansoitusta. En sitten tiedä, olisiko joku nopeampi tapa ollut kivempi. Jättimäinen maanjäristys, joku meteoriitin isku tms.
Kun ihminen nukkuu, sille ei tapahdu mitään. Mutta kun se ei nuku, se voi saada vaikka kalan.
Idolina oleminen rajoittaa. Pitäisi kulkea aina tikkusuorana.
- MN
Vierailija kirjoitti:
Tämä on maapallon tapa vähentää liikakansoitusta. En sitten tiedä, olisiko joku nopeampi tapa ollut kivempi. Jättimäinen maanjäristys, joku meteoriitin isku tms.
En tiedä mikä olisi parasta, mutta ainakin tämä on viihdyttävää, kun saa seurata hysteerikkojen vikinää.
Räppari Einar oli Ruotsin eniten soitettu taiteilija viime vuonna ja on romantisoinut jo pitkään jengirikollisuutta. Nyt kuvia kiertää missä taiteilija itse on joutunut rikollisjoukon uhreiksi. Kuvissa on esitetty, kuinka hänet siepattiin "haavoittuvassa asemassa olevalla alueella" ja että häntä sitten väärinkäytettiin, hyväksikäytettiin ja nöyryytettiin.
Useita kuvia alkoi liikkua sosiaalisessa mediassa maanantaina illalla. Valokuvissa on naamioituneiden tekijöiden ympäröimä 18-vuotias räppitaiteilija Einar. Kuvien tietojen mukaan nämä ovat Snapchatista ja ovat lähettäneet "Ali K".
Kuvissa näkyy, kuinka räppitaiteilija on verinen kasvoiltaan ja myös veitsen kaltainen esine painettu kasvoille. Rikoksentekijät ovat riisuneet taiteilijan ja asettaneet hänelle peruukin, naisten alusvaatteet ja jopa koiran hihnan. Lisäksi taiteilijan sanotaan raiskatun tunkeutumalla seksilelulla.
Hyvä seura on paras lääke ahdistusta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Koronan pitäisi tappaa 44000 ihmistä vuorokaudessa, jotta se edes pysäyttäisi maapallon väestönkasvun. Ja jos suurin osa kuolleista on sellaisia, jotka olisivat muutenkin kuolleet muutaman vuoden sisällä, pitäisi koronakuolemia olla vielä tuotakin enemmän, jotta sillä olisi todellisia vaikutuksia ihmispopulaation kokoon pidemmällä aikavälillä.
Mua ei korona haittaa kun viihdyn muutenkin kotona ja pääsin maaliskuussa ostamaan osakeita halvalla 😄
Vierailija kirjoitti:
Maapallon väkiluku kasvaa koko ajan, siihen ei korona tee minkäänlaista lommoa.
Elämää ei pidä ottaa liian vakavasti ;)
Kotini on kuin linnunpesä 🐣
Pois päästävä on, pian alkaa festarikesä 🎶
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen nukkuu, sille ei tapahdu mitään. Mutta kun se ei nuku, se voi saada vaikka kalan.
Mitä jos nukahtaa kesken onkireissun? Voihan silloin saada kalan vaikka nukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei korona haittaa kun viihdyn muutenkin kotona ja pääsin maaliskuussa ostamaan osakeita halvalla 😄
Minä kerrytän vielä kassaa ja odotan syksyn pohjia, jotka on paljon edellisiä alempana. 😉
Ainoa viisaus mitä Nykäseltä voi ammentaa on se, ettei edes huippu-urheilijan kroppa kestä mieletöntä pämppäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa viisaus mitä Nykäseltä voi ammentaa on se, ettei edes huippu-urheilijan kroppa kestä mieletöntä pämppäämistä.
Älä puhu kuolleesta pahaa. Matti oli hieno mies.
Tuon voisi vaikka kehystää ja laittaa seinälle!