Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uimahallit aukeaa, aiotko mennä näihin viruslinkoihin?

Koronatiivi
04.05.2020 |

Uimahallit aukeaa 1.6.2020. miettikää millaisia viruslinkoja näistä tulee, kun kaikki purskauttaa vähän uimavettä suuhun ja kuolat ulos? Ja onko se vesihöyrykään kovin terveellistä? Aukeeako muuten kylpylät?

Uimahallit aukeaa, aiotko mennä näihin viruslinkoihin?

Vaihtoehdot

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viruslinko on ärsyttävä typerien sana.

Vierailija
22/32 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahalleista en tiedä, mutta huvipuistojen kohdalla sisäänotettavien määrä oli suhteessa pinta-alaan. Eli kyllä niihin yli 50 pääsee. Mutta millä laskukaavalla, niin en tiedä. Montako sopii kuvutteellisella 2m turvavälillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tekisi mieli mennä uimahalliin, mutta jos vain 50 ihmistä pääsee kerralla sisään niin se tarkoittaa todella pitkiä jonoja enkä tykkää jonottaa joten voi olla että en mene.

Vierailija
24/32 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä uimahallia riskinä virusten kannalta. Minä uin normaalioloissa 3-4 kertaa viikossa (näin olen tehnyt vuosia) enkä IKINÄ ole saanut mitään tautia uimahallista. Olen yksi terveimpiä tuntemiani ihmisiä - en juuri koskaan pode flunssia enkä vatsatauteja. Olen kuullut, että joku on saanut hallista jalkasienen, mutta itse olen siltäkin välttynyt ehkä omien tapojen ansiosta (sandaalit pesutiloissa, hyvä jalkojen kuivaus ja lopuksi käsidesiä).

Vierailija
25/32 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät ihmiset, se 50 henkeä koskee sovittuja, suunniteltuja kokoontumisia. Onhan nytkin kaupoissa enemmän kuin 10 henkeä kerrallaan.

Todellakin koskee uimahalleja tämä 50 henkiä vain sisälle ☝️

Vai meinaakko että ku ei ole sovittu niin voi mennä vaikka 200... haloo

Vierailija
26/32 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 ei koske huvipuistoja.

Vierailija
27/32 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ton typerän viruslinko-sanan jankkaamisen lopettaa?

Vierailija
28/32 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä uimahallit muutoinkaan ole olleet yleisesti auki kesällä. Toki uimakoulut ovat vetäneet lapsille kesäloman aluksi.

Vierailija
29/32 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä uimahallia riskinä virusten kannalta. Minä uin normaalioloissa 3-4 kertaa viikossa (näin olen tehnyt vuosia) enkä IKINÄ ole saanut mitään tautia uimahallista. Olen yksi terveimpiä tuntemiani ihmisiä - en juuri koskaan pode flunssia enkä vatsatauteja. Olen kuullut, että joku on saanut hallista jalkasienen, mutta itse olen siltäkin välttynyt ehkä omien tapojen ansiosta (sandaalit pesutiloissa, hyvä jalkojen kuivaus ja lopuksi käsidesiä).

Heti epidemian aökuvaiheessa oli ihan virallisesti paikassa x todettu, että tämä covid19 koronavirus on pystynyt elämään lämpimässä uima-altaan vedessä 5 päivää. Tämän perusteella arveltiin, ettei kostea jalämmin sääkään tähän tehoa kuten muilla korona-viruksilla tuntuu olevan.

Vierailija
30/32 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti joka päivä saunaan ja uimaan. korona ei meihin uskoviin voi tarttua

Vierailija
31/32 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupungissamme uimahallit ovat kiinni kesä-heinä-elokuun. Ehtiihän tuossa sitten pari viikkoa käydä mukulan kanssa polskimassa, ellei menkat tule väliin. Oletan kylläkin, että allasosasto on ajettu alas ja vedet jo valutettu pois.

Vierailija
32/32 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain helmikuussa kun yksi idiootti tuli kulman takaa ja yskäisi suoraan päin naamaa. Teki mieli vetää turpaan. Näin voisi kuitenkin tapahtua missä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän