Halusin naimisiin rakkaudesta mutta nyt mietin eroa. Laittaisitko eron vireille?
Viime syksynä tahdottiin ja mentiin naimisiin yhteisestä päätöksestä. Oli kauniit häät ja ennen kosintaa olimme varmoja että haluamme olla yhdessä. Olen onnellinen ja mies on hyvä, kohtelee hyvin joten ei siinä ongelmaa mutta onnellisuudesta huolimatta olen ahdistunut. En tiedä onko tämä alkushokki vai mitä mutta olen huomannut etten pidä seksistä ja välttelen nai mis ta. Mies on lempeä eikä painosta mutta en vain tykkää. Mies on ihana ja sanonut että minun ehdoilla mennään, mutta itken itseni uneen joka yö ahdistuksesta. Yritän auttaa miestä ja tukea, vaikka useamman kerran on lauennut liian nopeasti vaikka hitaasti edetään. Asia ei minua haittaa mutta kiihotun hitaasti jos ollenkaan ja hommat jää kesken ja mies on nuoresta iästään huolimatta väsynyt seksin jälkeen. Mies haluaa olla lähekkäin vaikka nukahtaisikin. Huomaan että mies rakastaa minua todella paljon jopa seksin aikana ja yrittää kaikkensa joten huonosta seksistä ei ole kyse. En vain syty/ pidä seksistä, se ahdistaa minua vaikka miestäni rakastan. Mies ei tiedä ajatuksistani ja että pohdin eroa. Ollako naimisissa rakastavina ystävinä vaiko erota? Mitä tahansa teen niin satutan miestä. Itkettää.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla sitten on seksiä vastaan? Avaas vähän enemmän asia.
Tulee mieleen ikävät asiat menneisyydestä vaikka aviomies on täysin syytön menneeseen. Mies kuuntelee toiveitani, on hellä ja rakastava mutta en tiedä miten olla. En osaa olla vapautunut silloin enkä pysty nauttimaan vaikka haluaisin. Kuulostaa typerältä mutta en mielelläni ole alasti tai vähissä vaatteissa mieheni nähden. Olen yrittänyt työstää asiaa pääni sisällä jo kauan mutta olen lukossa.
Vierailija kirjoitti:
Tutustu omaan kehoosi. Mieti ja panosta omaan nautintoosi seksissä. Kerro miehelle mitä haluat, että seksissä tapahtuu. Mitkä asiat tuntuu sinusta hyvälle? Onko toiveita, mitä haluaisit tulevasi kosketetuksi?
Ota omat toiveesi rohkeasti esille. Miehesi kuulostaa motivoituneelta täyttääkseen toiveesi. Sinun tehtävä on tuoda tarpeesi esiin.
Oletko kokeillut seksileluja? Ne usein toimivat naisilla hyvin osana seksiä. Klitoriskiihottimet ovat aidosti suunniteltu naisen nautintoa varten... eivätkä ole mitenkään noloja tai likaisia! Ota oikea asenne seksiin! Haasta itsesi tutustumaan omaan seksuaalisuuteen. Seksi on lahja ja nautinto.
Tämä ei liity itse aktiin mutta pidän siitä kun saan nukkua miehen sylissä vierekkäin, suudella ja halailla ilman että se johtaa toimintaan. Mies on todella kärsivällinen ja hellä mitä arvostan todella paljon. Olen kerran kokeillut leluja sinkkuaikana mutta itkuksi sekin meni, kun ei tuntunut hyvältä. En halua käyttää niitä suhteessamme ja olen sanonut asiasta miehelle. Tarvitsen rakkautta ja fyysisen kosketuksen, jota mies yrittää parhaansa mukaan minulle antaa.
Kokemattomuudesta huolimatta tiesin ettei rakkaus takaa että osaisin kaiken heti tai onnistuisin seksissä kuten itse ajattelin. Emme ole teinejä vaan aikuisia (32N ja 34M) ja tämä on ensimmäinen parisuhteeni ja mies kenen kanssa olen suudellut, harrastanut seksiä ja mennyt naimisiin.