Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suolistotähystys huomenna ja Picoprep ei toimi!

Vierailija
04.05.2020 |

Auttakaa asiasta tietävät!
Minulla on huomenna tähystys (kolonoskopia) ja otin Picoprep -valmisteen klo 18 ohjeen mukaan. Odotin 30 min ennen muita juomia ja nyt olen jo juonut 1,5l eikä mitään tapahdu! 3,5h siis pian mennyt!

Mitä voin tehdä?

Tutkimuksen suorittava yksikkö on jo toki kiinni. Voinko vaihtaa lennossa johonkin toiseen valmisteiden? Tehostaa ottamalla Cuplatonia 12 tippaa 4 x vrk? Kiire tulee...

Nyt hyvät neuvot ovat kalliit...

Jeesatkaa pliis!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian myöhään tulee tää neuvo, mut tuo Picoorep ei kyllä ainakaan itsellä toiminut yhtään niinkuin piti, ihmettelen että miksi sitä edes käsketään ottamaan. Otin sitä yhtenä viikonloppuna, ei tullut suunnilleen mitään. Otin 2 colonsteriliä, tuli jotain. Seuraavana viikonloppuna 4 colonsteriliä, sit tuli suunnilleen kaikki mut vieläkin tähystyksessä sanottiin että näkyy ettei tyhjene kunnolla

Vierailija
22/39 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Picoprep kyllä toimii ja vähän liiankin hyvin. Ne muut nesteet täytyy vaan muistaa. Tyhjentymisen alkamisessa saattaa tosiaan kestää jonkin aikaa, mutta sit kun paikat aukee niin se on menoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kyllä toiminut, vaikka muita nesteitä join ohjeen mukaan ja ylikin. Toinen Picoprep -pussi ei tuonut edistystä juurikaan.

Aamulla kukonlaulun aikaan mies apteekkiin ja haki Moviprepin, join sitä litran niin alkoi toimia. Nyt toivon että riittää. Kohta tåhystykseen. Nyt ei enää tyhjene, viimeksi kun tyhjeni pari tuntia sitten niin viimeiset kerrat oli vaan pelkkää kirkasta keltaista nestettä, ihan kuin virtsaa. Johtuneeko sitten juomastani jaffasta ja omenamehusta....

Toivon todella, että on nyt tyhjä!

Ap

Vierailija
24/39 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu että sait toimimaan! Seuraavalla kerralla kannattaa käyttää colonsteriliä. Sitä joutuu juomaan tosi paljon ja vessan saa varata moneksi tunniksi itselle, mut ainakin toimii

Vierailija
25/39 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista keltaista nestettä se lopuksi onkin, silloin pitäisi olla tyhjä

Vierailija
26/39 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tehosi vähän liiankin hyvin ja sain juosta koko yönkin vessassa vähän väliä ja suoli ei meinannut millään rauhoittua vaan sitä "paskavettä" tuli vielä aamullakin. Tähystys oli klo 10 ja onneksi sairaala oli lähellä kun sain vielä sairaalassakin käydä vessassa 2 krt ennen tähystystä. Oli täysin tyhjä suoli. Lääkkeet sain suoraan suoneen.

Vierailija
27/39 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moviprepiä ja omenamehua join itse. Kun lähti toimimaan, niin tyhjeni oikein hyvin. Ihan kirkasta oli poistuva neste, ei keltaista.

Tiukka ohjeen mukainen ruokavalio viikkoa ennen toimenpidettä.

Vierailija
28/39 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt aloittajalle myöhäistä, mutta apteekista saa ilman reseptiä glaubersuolaa, joka tyhjentää suoliston tehokkaasti. Maistuu tosin karmealta. 

Vierailija
29/39 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap päivittää:

Oli tyhjentynyt hyvin, tähystys onnistui eikä mitään löytynyt.

Kiitos vielä kaikille tsempeistä ja avusta!

Ap

Vierailija
30/39 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin tähän viestiketjuun kun oli sama ongelma  Picoprepin kanssa. Siis luulin niin.

Suoli alkoi toimimaan 2h 10 min päästä ekasta annoksesta. Tuossa kohdassa olin juonut vettä 3 L. (Join litran puolen tunnin välein).

Menen ekaa kertaa tähystykseen ja syynä ärtyvä suoli epäily. Minulla on normaalisti todella vilkas suoli, mutta se kummallisesti rauhoittui tällä viikolla .Voiko se johtua siitä, että maanantaista alkaen olen syönyt pehmeää/sosemaista ruokaa.  Valinnut kasvikset ja hedelmät, joissa ei ole siemeniä. Ärtyykö suoli raaoista kasviksista ja siemenistä? Tätä mietin. 

Vierailija
31/39 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on vielä jollekin tietoa etsivälle ajankohtaista, niin Picoprepin kanssa odottelin reilu kolmisen tuntia ennen kuin alkoi kunnon tyhjennys. Ja auttoi myös kun alkoi vetää nesteitä kunnolla. 

Vierailija
32/39 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo älä huoli, kyllä se varmaan kohta alkaa vaikuttaa. Mulla kävi sama, ja oli inhottavaa yötä myöten juosta vessassa horkka päällä kuoleman väsyneenä mutta eihän siinä nukkua pystynyt. :( tsemppiä, toimenpide sinällään ei ollut minulle vaikea!

Joo, mulla oli aku ankkoja vessassa, kun siellä sai ravata koko ajan, mitä vaan pytyltä ehti nousemaan..

Vierailija
33/39 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota toinen annos

Vierailija
34/39 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colonsteril on parempi, sillä kyllä lähtee kakat liikkeelle.

Vierailija
35/39 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa tähystää aukot mielellään!

Vierailija
36/39 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Picoprep kuulostaa joltain homojen hiv estolääkitykseltö

Vierailija
37/39 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muuten pysytte tolpillanne tuon tyhjennyksen aikana saati jälkeen? Itsellä jo mahataudin ripuli saa aikaan sellaisen heikotuksen, ettei meinaa pysyä pöntöllä pyörtymättä.

Vierailija
38/39 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Colonsteril on parempi, sillä kyllä lähtee kakat liikkeelle.

Mitään niin pahan makuista ei tässä maailmankaikkeudessa ole kuin Colonsteril. Ihan oikeasti, söisin mieluummin omaa paskaani.

Vierailija
39/39 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tähystystä estä jos tyhjennys ei onnistunut. Mulle laitto hoitsu 2 peräruisketta ja Johan tyhjeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä