Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
KESÄKERTTUJEN LOPPUPINO...
04.07.2006 |
Tiistai päivää kaikille!
Tulkaas jakaantuneet turisemaan tuonne vauva puolelle... Siellä pinon tynkä on avattu...
Kaikille vielä yhdessäkoossa oleville kovasti supistuksia helteisiin... Joku väitti ukkosten käynnistävän synnytyksiä=) koittakaahan jaksaa...
Lytte ja Veikka 20 pv
Kommentit (23)
maanantaina 3.7. klo.00.45. Lähtö tuli sunnuntaina suoraan uimarannalta, kun lapsivedet meni..Tänään kotiuduttiin. Potra poika syntyi, 51,5cm ja 3840gr. Kaikki meni hyvin! Vkoja oli kasassa 40+3 tai 4
anninapa ja pikku-prinssi 3 päivää
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihanaa että kaikki on hyvin ja poika maailmassa :))!!
t. mariadee ja poika 12vrk
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
kiitos, jaksellaan parhaamme mukaan!! =)
En ole ollut, enkä edes pyörähtänyt katsomassa tuota yohoon-juttua.Tämä aika on niin rajallista tässä koneella!
Katsoin että olette Imatralta ja menet Lappeenrantaan synnyttämään. Itse olen Luumäeltä kotoisin, nyt siis asustetaan Valkealassa utissa.Menen kotkaan synnyttämään, sitten kuin joskus se aika tulee!! Esikoisen np-ultran kävin lappeenrannassa.
Minullakin ensimmäinen laskettu oli 24.6, mutta siirsivät sitten viikolla eteenpäin. Tosin itse olen sitä mieltä, että se oisi ollut lähemmäksi oikeaa.;) Nyt on jäänyt turha odotus pois, kun olen 100% varma, ettei tämä ilman käynnistystä lähe tulemaan..joten aikaa on vielä vaikka kuinka..
Muita ei vissiin ole enään kasassa?
Tuulia, maalisneiti vm2005 ja sykerö rv40+5