Montako koronatartunnan saanutta tunnet?
Olen lähipäivinä jutellut usean tuttavan ja sukulaisen kanssa ja kukaan ei tunne yhtäkään. Asutaan Porissa. Nää rajoitukset vois olla aluekohtaisia. Ei täällä muutenkaan ihmiset liiku missään.
Kommentit (72)
En tiedä yhtään varmaa. Yhdellä tutulla oli tyypilliset koronan oireet (hengenahdistus, väsymys, kuume), mutta kun ei testata, niin jäi epäselväksi mikä tauti oli kyseessä. Työskentelee pääkaupunkiseudulla.
Serkku ja sen mies. Serkku sairasti kotona, mies oli teholla, mutta ei ventilaattorissa. Nyt ovat toipumassa:).
Nolla. Tosin itsellä lievää kurkkukipua, päätäkin särkee välillä, nenä vuotaa, varsinkin jos liikun ulkona. Lämpöä ei ole ollut toistaiseksi. Olenko oireeton kantaja? En ole matkustellut, eikä tuttaviini kuulu matkustelleita, ainakaan sellaisia, joita itse näkisin säännöllisesti. Häme, ja yhtä lukuunottamatta ainoat kontaktit on kaupassa käydessä. Vois parin viikon päästä soitella läpi ne ihmiset, joita olen ihan livenä nähnyt ja kysyä heidän tilanteensa.
Varmaan 10-50.
Ovat tod.näk. oireettomia.
Tunnen 3, yksi työkaveri, ja kaksi miehen opettajakolleegaa , pk- seutu
2 henkilöä; lapsen koulukaveri ja hänen äitinsä. Selvisivät vähällä taudista onneksi.
Nolla. Yhdellä tutulla oli oireita mutta ei testattu, saattoi olla flunssakin. Varsinais-Suomi.
Neljä tiedän, pari työkaveria ja pari tuttua. Pieni paikkakunta, ollaan hädin tuskin ”listoilla”. Kaikki lieväoireisia, nuorin parikymppinen vain lievässä flunssaolossa ja vanhin keski-ikäinen kärsi muutamia päiviä pahasta hengenahdistuksesta, pahimpana oireena. Kukaan ei joutunut sairaalaan, mutta sairastivat 2-3 viikkoa. Parantuneita jo. Noiden tartuntojen ollessa aktiivisia ihan vähän kuumotti, kun liippasi niin lähellä. Itse sain negan testistä.
Yksi Helsingistä n. 70v, toinen Espoosta, n. 35v. Molemnat toipuneet.
1
Sairastanut 1,5 kuukautta, oireina hengitysvaikeuksia, väsymystä ja lihaskipuja.
En yhtään. Helsingissä asun.