Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitsen vertaistukea avioerosta selviämiseen

Vierailija
04.05.2020 |

Pitkä avioliitto päättyi miehen petettyä eroon. Erosta nyt 3 kuukautta ja tuntuu, etten selviä. En pääse eteenpäin. Itkeskelen paljon, olen masentunut. Mies ja uusi nainen valtaa mun pään koko hereilläoloajan. Mietin itsemurhaa lähes päivittäin, koska kipu on niin kova. Loppuuko tää koskaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa uusi näkökulma asiaan: Luojan kiitos, että pääsit moisesta pettäjästä eroon! Ansaitset parempaa - enkä todellakaan tarkoita, että nyt pitäisi hinkua uuteen suhteeseen! Mutta säilytit oman arvosi, kun ei sinun tarvitse alistua suhteeseen petollisen miehen kanssa. Etsi elämästäsi hyviä puolia (terveys, asunto, työ, harrastukset, perhe, mitä ikinä sinulla onkaan). Nauti luonnosta ja kevään edistymisestä, hengitä syvään. Elämä voittaa! Omasta kokemuksesta vakuutan, että erosta selviää! Se ei todellakaan ole mikään maailmanloppu, vaan uuden alku.

Vierailija
2/7 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otapa uusi näkökulma asiaan: Luojan kiitos, että pääsit moisesta pettäjästä eroon! Ansaitset parempaa - enkä todellakaan tarkoita, että nyt pitäisi hinkua uuteen suhteeseen! Mutta säilytit oman arvosi, kun ei sinun tarvitse alistua suhteeseen petollisen miehen kanssa. Etsi elämästäsi hyviä puolia (terveys, asunto, työ, harrastukset, perhe, mitä ikinä sinulla onkaan). Nauti luonnosta ja kevään edistymisestä, hengitä syvään. Elämä voittaa! Omasta kokemuksesta vakuutan, että erosta selviää! Se ei todellakaan ole mikään maailmanloppu, vaan uuden alku.

Kiitos näistä rohkaisevista sanoista. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkaisen sua käymään eron läpi vihaamalla exän ulos elämästäsi. Tee se purkamalla viha johonkin konkreettiseen, fyysiseen mikä sulle ominaista. Kuuntele musaa, lue. Nauti itsenäisyydestä ja omasta rauhasta. Elämä menee eteenpäin, kuitenkin. Hae ammattiapua jos tuntui ettet selviä itseksesi. Turvaudu johonkin luotettuun läheiseen.

Vierailija
4/7 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kääntänyt nyt vihasi itseesi ja siksi ajatuksesi ovat itsetuhoisia. Yritä kohdistaa se viha sinne minne se kuuluu - siihen pettäjämieheesi. En tarkoita sitä, että ryhtyisit mihinkään tekoihin suhteessa mieheen, vaan anna vihasti tulla ulos ja purkautua jollain sellaisella tavalla (konkreettisesti), mikä itsellesi sopii.

Itse pesin raivon lailla pesuhuoneen ja saunan lattioita juuriharjalla ja karjuin (niin kovaa kun kurkusta lähti), huusin ja itkin vuorotellen (omakotitalo). Sitten se siltä erää helpotti. Ei tämä toki ainoa kerta ollut, mutta jostain syystä auttoi paljon. Tamppaa vaikka mattoja, mene vaikka syrjäiselle matonpesupaikalle sellaiseen kellonaikaan, ettei siellä ole ketään ja pese ne halvatan matot sellaisella raivolla, että kuteet repeilee!

Sen jälkeen tulee tilaa hengittää, tilaa rauhallisemmalle surulle, mikä ei ole enää niin raastavaa, että haluaisit riistää itseltäsi hengen. 

Yritä kääntää se sinulle kuulumaton kipu ja tuska poispäin. Nyt kannat sellaista kipua, minkä mies on sinulle pyytämättäsi työntänyt. Työnnä se pois.

Iso tsemppi ja voimahalaus Ap. 

Vierailija
5/7 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kääntänyt nyt vihasi itseesi ja siksi ajatuksesi ovat itsetuhoisia. Yritä kohdistaa se viha sinne minne se kuuluu - siihen pettäjämieheesi. En tarkoita sitä, että ryhtyisit mihinkään tekoihin suhteessa mieheen, vaan anna vihasti tulla ulos ja purkautua jollain sellaisella tavalla (konkreettisesti), mikä itsellesi sopii.

Itse pesin raivon lailla pesuhuoneen ja saunan lattioita juuriharjalla ja karjuin (niin kovaa kun kurkusta lähti), huusin ja itkin vuorotellen (omakotitalo). Sitten se siltä erää helpotti. Ei tämä toki ainoa kerta ollut, mutta jostain syystä auttoi paljon. Tamppaa vaikka mattoja, mene vaikka syrjäiselle matonpesupaikalle sellaiseen kellonaikaan, ettei siellä ole ketään ja pese ne halvatan matot sellaisella raivolla, että kuteet repeilee!

Sen jälkeen tulee tilaa hengittää, tilaa rauhallisemmalle surulle, mikä ei ole enää niin raastavaa, että haluaisit riistää itseltäsi hengen. 

Yritä kääntää se sinulle kuulumaton kipu ja tuska poispäin. Nyt kannat sellaista kipua, minkä mies on sinulle pyytämättäsi työntänyt. Työnnä se pois.

Iso tsemppi ja voimahalaus Ap. 

En ollut tajunnutkaan, että teen näin. Miksi ihmeessä mä itseäni vihaan.. miten mä osaan kääntää vihan pois itsestäni. En ole vihainen miehelleni, olen vain surullinen. Niin surullinen. Ap

Vierailija
6/7 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder käyttöön ja takaisin satulaan.

Vierailija
7/7 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nyt maailma avoin. Voit löytää uuden miehen ja rakastua palavasti. Ei saman ihmisen kanssa edes kannata koko elämäänsä tuhlata. Uusi ja erilainen mies on innostava asia.