Pinkit vaatteet miehellä, turn-off vai turn-on?
Mitä mieltä olette esimerkiksi pinkeistä kauluspaidoista miehellä?
Kommentit (24)
Pinkit kumisaappaat - oi-joi-joi!
T: Niko Petteri
Itse saan pinkkiä käyttävästä miehestä sellaisen kuvan että hän jotenkin yrittää todistella että on tarpeeksi itsevarma/miehekäs. Tällainen todistelun tarve on minulle turn-off, kertoo ennemmin epävarmuudesta. Oikeasti itsevarman miehen ei tarvi yrittää todistella mitään naisellisilla väreillä. En millään usko että niin monet miehet tykkäävät pinkistä värinä, vaan se on useimmiten todistelun tarvetta.
Historiallisesti aatelismiesten väri.
Jonkun Dwayne Johnsonin päällä pinkki paita....uuuhhhhh...
Jos mies on muutenkin kalpea kuin lakana ja valkohipiäinen niin tuon väriset vaatteet on kantajansa päällä rumat ja turn-off. Mutta jos on yhtään väriä ihossa ja tummat karvat niin sitten turn-on. Se riippuu niin paljon millainen mies niissä vaatteissa on eträ sopiiko ne pinkit vaatteet miehelle. Kun ostat vaatteita niin katso omaa karvoituksen ja ihon väriä ennen kuin ostat itsellesi päälle täysin sopimattomina vaatteita.
Oman 12-v poikani lempiväri on pinkki, mutta ei halua enää pinkkejä vaatteita, koska pelkää että tulee kiusatuksi.Toivottavasti sitten vähän vanhempana uskaltaa, jos väri edelleen miellyttää.
Sanoisin, että turn-on on aina se, että uskaltaa olla oma itsensä.
Pinkki T-paita päällä esim. kesällä menee vielä. Mutta jos muuten pukeutuu pinkkiin, niin mielestäni liian värikäs miehelle. Siis jos puhun omasta miehestä. Ei minua haittaa se miten jonkun toisen mies pukeutuu.
Vaalean pinkki paita miehellä voi olla todella hyvä valinta. Mutta ei kuitenkaan enempää pinkkiä kiitos.
10v sitten ollessani alle 30v se oli ihan jees. Kauluspaita oli ainakin pinkkinä ym mutta ei sovi enää setämiehelle.
Tykkään!
Mun miehellä on varmaan 5 erisävyistä rosaa pukupaitaa ja saman verran t-paitoja. Todella hyvännäköistä tummanharmaan puvun kanssa! Ikää 55v
Eikös ole pikkumaista tuomita ihmisiä vaatteiden perusteella? Mielestäni on.
Miksi miehet eivät saisi pukeutua pinkkiin, mutta naiset saa kaikkiin väreihin?
Eipä ole pinkin kauluspaidan ylittänyttä miehellä, jolle se sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät saisi pukeutua pinkkiin, mutta naiset saa kaikkiin väreihin?
Musta on väri joka pukee valkoisen kauluspaidan kanssa jokaista miestä. Se on lisksi tyylikäs, että ajanmukainen, neutraali ja kasuaali väri joka sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen. Esimerkiksi lounastaminen räikeissä väreissä olisi miehiltä sopimatonta ja pahemman luokan etikettivirhe.
Mistä näitä "tapakouluttajia" aina löytyykään? :-I Olen huomannut, että näitä jotka kailottaa muiden etikettivirheistä ovat aika kauheita ihmisiä IRL.
Mullapa on nyt naisten pinkki tuulipuku päällä täällä asunnossa sisällä ollessani :D
T. joku mies
Pinkki tai v.punainen paita sopii mielestäni paremmin miehille kuin naisille jostain syystä.
Aivan ihana!