Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulle läheisempi oma mies vai sisaruksesi

Vierailija
04.05.2020 |

Minulle oma mies eli veri ei ole vettä sakeampaa. Hän itkisi jos kuolisin, sisarukseni tuskin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies.

Vierailija
2/14 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietty. 110 %. Mennen tullen. Ei kai tossa mitään ihmeellistä ole? Yleensä kai se oma perhe on tärkein? Siis se, jonka itse on aikaansaanut? Muut pysyy sit mukana, jos pysyy? Ikävä totuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kaikkein läheisin. Kaikki muut sen vasta sen jälkeen.

Vierailija
4/14 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miesystävä on läheisempi. Veljeni ei ole läheinen ollenkaan. Itse asiassa vain minä olen yrittänyt pitää jotain yhteyttä veljeeni. Päätin lopettaa, kun ei häntä kiinnosta.

Vierailija
5/14 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää vastakkainasettaa? Millaisessa tilanteessa tuollaista arvojärjestystä oikeasti joutuisi edes miettimään? Jos molemmilta hajoaisivat samaan aikaan munuaiset ja sinä olisit ainoa, joka voi luovuttaa omistasi toisen?

Vierailija
6/14 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tilanteessa kun olen 800km päässä miehestäni, kuolemaa miettiessäni tämä tuli mieleen.

Vierailija
7/14 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai mies.

Vierailija
8/14 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarus ofc.

Vierailija
9/14 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sisarusten kanssa missään tekemisissä. En ole nähnyt sitten vuoden 2007. Yks on kuollutkin muutama vuosi sitten. Joten mies on tärkeämpi.

Vierailija
10/14 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies. Me ollaa vielä näiden vuosien jälkeenkin umpirakastuneita ja toistemme parhaimmat ystävät. En edes kaipaa sillee muita ystäviä. Mulle riittää oma rakas

Vierailija
11/14 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies, oma sisko on aina enemmän tai vähemmän ilkeä.

Vierailija
12/14 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe mieluisaksi tehdä tuollaista arvottamista. Rakastan miestäni ja sisaruksiani kumpiakin aivan valtavasti, mutta eri tavoin.

Jos sekä sisarukseni että mieheni tarvitsisivat yhtä aikaa munuaissiirteen eikä muita luovuttajia olisi, antaisin heille molemmat omani. Mieluummin minä, kuin he.

Vierailija
13/14 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siitä onnekas, että olen saanut elää aina rakastavassa ja läheisessä perheessä.

kysymys on siis todella vaikea, enkä osaa vastata. Minulle niin lapsuudenperheeni kuin nykyinen perheeni ovat niin rakkaita ja tärkeitä, että on vaikea sanoa mitään. Mutta uskon silti, että jos olisi tilanne jossa olisi pakko pelastaa vain joku, se olisi lapseni.

Vierailija
14/14 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku mutta silti sanon, että oma mies :D jäiset on välit...