Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, kumpi on parempi?

Vierailija
04.05.2020 |

A) Mies huutaa vähintään kerran viikossa sinulle
vai
B) Mies huutaa sinulle 3-5 kertaa vuodessa niin että tukka lähtee

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

C) Keskustelukykyinen mies, joka ei huuda.

Vierailija
2/15 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on ilmiannettu ja suljetaan. Seuraavaksi yhteys viranomaisiin. En ole Sofia, Martina tai Stefan. Ketjussa on nyt liian monia kommentteja, jotka täyttävät kunnianloukkauksen kriteerit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on ilmiannettu ja suljetaan. Seuraavaksi yhteys viranomaisiin. En ole Sofia, Martina tai Stefan. Ketjussa on nyt liian monia kommentteja, jotka täyttävät kunnianloukkauksen kriteerit.

?????

Vierailija
4/15 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies huuda, joskus voi puhua vähän kovemmalla äänellä.

Vierailija
5/15 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään ihminen tässä maailmassa ei korota minulle ääntään toista kertaa.

Suosin muutenkin miehiä joilla on itsehillintää ja käytöstapoja.

Vierailija
6/15 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko olevas jotenkin niin kuuma muija ettei miehet uskalla huutaa? Hah.

Vierailija
7/15 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja hän ei ole huutanut minulle vihaisesti kertaakaan.

Vierailija
8/15 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

C) Mies joka ei huuda. Osaa keskustella.

Vierailija
9/15 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia naiset eivät pärjää armeijassa.

Vierailija
10/15 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka polttaa jointin ja rauhottaa hermonsa, mikäli meinaa tehdä mieli huutaa.

Vierailija
11/15 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja hän ei ole huutanut minulle vihaisesti kertaakaan.

Oletko totellut kuuliaisesti?

Vierailija
12/15 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä vaihtoehdoista mieluiten B, koska jatkuvaa riitelyä ja draamaa ei kovin kauan jaksa.

Ja saatan itsekin huutaa sen muutaman kerran vuodessa, vaikka perusluonteeltani olenkin varsin rauhallinen ja sovitteleva. Mutta toisaalta löytyy kyllä temperamenttiakin, jos tietty raja ylittyy.

Olen ollut suhteessa varsinaisen mököttäjän kanssa enkä tiedä mitään pahempaa. Mieluummin ilmaa puhdistava kunnon riita, nopea asioiden selvittely ja sopiminen kuin päivien tai viikkojen jurnutus.

Vierailija
13/15 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä vaihtoehdoista mieluiten B, koska jatkuvaa riitelyä ja draamaa ei kovin kauan jaksa.

Ja saatan itsekin huutaa sen muutaman kerran vuodessa, vaikka perusluonteeltani olenkin varsin rauhallinen ja sovitteleva. Mutta toisaalta löytyy kyllä temperamenttiakin, jos tietty raja ylittyy.

Olen ollut suhteessa varsinaisen mököttäjän kanssa enkä tiedä mitään pahempaa. Mieluummin ilmaa puhdistava kunnon riita, nopea asioiden selvittely ja sopiminen kuin päivien tai viikkojen jurnutus.

Vierailija
14/15 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi miehen kanssa, joka huutaa "niin että tukka lähtee". Tai vähän väliä. Korotamme ääntä molemmat muutaman kerran vuodessa, mutta siihen ei liity mitään uhkaavaa

Vierailija
15/15 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen, että viesti tuli kahteen kertaan. Äsken näytti siltä, että viesti olisi poistettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän