Olen rikki väkivaltaisen suhteen jälkeen. Voisiko joku lohduttaa minua? :/
Erosin vasta väkivaltaisesta suhteesta jota kesti viiden vuoden ajan. Olen tosi rikki henkisesti kaikesta viime vuosina kokemastani, väkivalta normalisoitui ja sai jäämään vaikka olisi pitänyt lähteä kauan sitten. Itsesyytökset on hirvittäviä. Itken kun ajattelen kaikkea kokemaani.. Voisitteko lohduttaa minua niin ei olisi niin paha mieli? Pelottaa myös etten löydä enää ketään miestä tämän jälkeen niin rikki ja ihmisiin pettynyt olen... :/
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole, vaan valehtelija.
Zinc
Oikea uhri ei kirjoittelisi Porvoolaisiaan tänne iloisena odottaen vastauksia.
Tiedätkö miten pahalta tuo sun kommentti tuntu. Tosi pahalta:/
Sehän siinä on juurikin pointti. Minä nautin kun te kärsitte. Teräslanka kiertyy koiran ja kissan kaulan ympärille. Eläin nousee ilmaan ja pää irtoaa. Ja sperma lentää.
Huh olet sairas. Toivottavasti ip-osoitteesi otetaan talteen ja sinut viedään kiireellisesti pakkohoitoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko puhunut tuosta ammattilaisille? Sain itse apua, kun puhuin psykologille ja psykiatrisille sairaanhoitajille. Myös terapia voisi olla tosi hyödyllistä.
Vika on niissä miehissä, ei sinussa.
Miehessä, tyhmä. Mitä oikein yleistät?
Eikö aloituksessa ollut kyse miehistä??
Olette ihmiset sairaita jotka vitsailette aplle. Miettikää jos olisi kyse lspsestanne tai siskostanne..
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi pitänyt tehdä aloitusta. Tähäki tultiin keljuilemaan.
Ihmiset on ilkeitä, empaattisia ja kaikkea siltä väliltä.
Sinä valitset mitä otat vastaan ja mitä et.
Keljuilu ei muuta mitään eikä vaikuta elämääsi millään tavalla. Jätä se huomiotta, koska aiheettomia ilkeilevien ihmisten ulosantia sun ei tarvitse ihailla, kunnioittaa eikä kuunnella.
Et ole heille mitään velkaa, ignooraa.
Osa miehistä syntyy aivovammaisina, mutta vain osa. He kuolevat yleensä jo nuorena tyhmiin tappeluihin. Jos elävät aikuisiksi heistä tulee heikompien kiusaajia. Heillä on vain hyvin pienet sileät aivot ja ne riittäävät vain jalkoväiin. Sinä jouduit idiootin uhriksi ja siitä ei helposti lähdetä. Narsisti idiooteista voi kehittyä diktaattoreita, silloin miehetkin joutuvat hyppimään heidän tahtiin. Kun otsalohko puuttuu, ei ole mitää empatiaa, vain eläin. Terv, aivojen magneetti kuvaaja.
Väkivallan uhrin syyllistäminen ei ole millään tasolla järkevää.
Ap, älä välitä typeristä vastauksista. Saisitko apua jostain vertaisryhmästä? Onkohan tukinet.net-palvelu vielä olemassa? Tärkeää on, että et enää palaa yhteen väkivaltaisen ihmisen kanssa.
Entä oletko harkinnut rikosilmoitusta?
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä syntyy aivovammaisina, mutta vain osa. He kuolevat yleensä jo nuorena tyhmiin tappeluihin. Jos elävät aikuisiksi heistä tulee heikompien kiusaajia. Heillä on vain hyvin pienet sileät aivot ja ne riittäävät vain jalkoväiin. Sinä jouduit idiootin uhriksi ja siitä ei helposti lähdetä. Narsisti idiooteista voi kehittyä diktaattoreita, silloin miehetkin joutuvat hyppimään heidän tahtiin. Kun otsalohko puuttuu, ei ole mitää empatiaa, vain eläin. Terv, aivojen magneetti kuvaaja.
Hyvin sanottu
Jos valitsee toistuvasti väkivaltaisen puolison, kyllä silloin on vikaa myös itsessä.
Silloin toteuttaa opittuja tuttuja malleja(lapsuudesta esim) ja kaikki muu tuntuu ahdistavalta ja pelottavalta. Sitä kierettä on vaikea katkaista jos ei hyväksy että on osa ongelmaa ja hae apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko puhunut tuosta ammattilaisille? Sain itse apua, kun puhuin psykologille ja psykiatrisille sairaanhoitajille. Myös terapia voisi olla tosi hyödyllistä.
On vika myös 'uhrissa' jos sallii väkivaltaisen käytöksen.
Esim lapsena kaltoinkohdellulla, voi se kiusattuna olemisen dynamiikka jäädä päälle aikuisena. Se on aivokemiallinen tila, eikä tahdonalainen.
Terveet ihmiset eivät lyö lyötyä, joten vaikka toinen olisi heikossa hapessa, ei häntä silti saa riistää.
Syy on siis vain kiusaajassa.
Moni kiusaaja ei ymmärrä huonouttaan, ja se tekee heidät vielä huonommiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos valitsee toistuvasti väkivaltaisen puolison, kyllä silloin on vikaa myös itsessä.
Silloin toteuttaa opittuja tuttuja malleja(lapsuudesta esim) ja kaikki muu tuntuu ahdistavalta ja pelottavalta. Sitä kierettä on vaikea katkaista jos ei hyväksy että on osa ongelmaa ja hae apua.
"Valitsee" kuulostaa aktiiviselta. Yleensä valinnan tekee se kiusaaja. Ex petti ja jätti 15 hukkaan menneen vuoden aikana monta kertaa, usein ehdin huokaista helpotuksesta, kun hän pidemmänkin tauon jälkeen vain kyttäsi oven takana, kun olin lähdössä, tempaisi oven auki, meni sohvalle makaamaan ja sanoi "saisko sitä ruokaa". Varasti omaisuuttani.
Eli se on se kiusaaja joka ei halua luopua saavuttamistaan eduista. Narsistiexää voi kuvata sanalla RIESA. Hän oli se joka roikkui. Kun olin mieliksi, hän oli epäkunnioittava, mutta jos otin vähän etäisyyttä, hän kiinnostui kovasti, etten vaan unohtaisi häntä. Esim kun aloitin uudessa työpaikassa ja olin tosi väsynyt, hänen piti joka ilta tulla valvottamaan, että oloni oli mahdollisimman tukala.
Esiintyminen oli psykopaattimaisen rauhallista, ja koirailmeet hallussa.
Sitä manipulointi-jankkausta ymmärtää vain saman kokenut.
Oli helppo kuvitella että äitinsä, kiireinen uranainen, oli antanut kaikessa periksi, kun vain poika jankkasi tarpeeksi. Nyt yli 40-vuotiaana käy yhä äitinsä kukkarolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Sehän siinä on juurikin pointti. Minä nautin kun te kärsitte. Teräslanka kiertyy koiran ja kissan kaulan ympärille. Eläin nousee ilmaan ja pää irtoaa. Ja sperma lentää.
Huh olet sairas. Toivottavasti ip-osoitteesi otetaan talteen ja sinut viedään kiireellisesti pakkohoitoon!
Tuo on blogisti Sinccis eikä mikään mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä juuri ylläpidetään väkivaltaisia rakenteita, väkivallan uhria syyllistämällä. Et tiedä etkä ymmärrä asiasta mitään. Et ainakaan kokijana, tekijänä sen sijaan saatat asiasta tietääkin.
Jännä. Jos menen grillille yöllä kännipäissäni tuuppimaan jonottajia ja saan turpaani, ei kukaan tule selittämään että ei ollut minun vikani.
Mikäs samankokoisen kanssa kinatessa. Miehet vaan on keskimäärin 25-30 kiloa painavampia kuin naiset ja väkivallan uhkakin on rankkaa henkistä väkivaltaa.
Mutta AP, samankokeneita on. Kts Naisten linjan sivut, siellä ei ilkeillä.
Se vaikein askel on nyt kuitenkin takana. Suhteen päättyessä on usein vaikeaa, vaikka kyseessä ei olisi edes väkivaltaa. Anna itsellesi aikaa toipua ja ole lempeä itsellesi. Kun pääsit huonosta miehestä eroon, toivuttuasi sinulla on nyt mahdollisuus aloittaa onnellinen suhde ja nyt tiedät varoitusmerkit millaisista miehistä pysyä kaukana. Kaikkea hyvää sinulle.
Älä välitä muista. On täällä muita, jotka haluaisivat laskea auttavan kätensä olallesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Tuo on blogisti Sinccis eikä mikään mies.
Siis, tuo välihuutaja on palstatröllö ..
eri kirjoittaja ..
Zinc
Älä kommentoi, jos et tiedä mistä puhut !
Opettele hyväksymään se, että tulee takaiskuja. Että vaikka olet jo paremmassa tilassa, menneisyys lyö kasvoille ensin useammin, kunnes aikaa kuluu ja se parantaa vähitellen. Ehkä sinulle sopii jonkinlainen itsesi hyväksymisharjoittelu, mutta kannattaisi yrittää saada se alulle ammattilaisen kanssa, kun olet kokenut suhteellisen rankkoja asioita.
Mitä taas tulee vittuileviin mulk*uihin, joita täälläkin vilisee: Heillä on yleensä joku isompi, joka on nitistänyt. Nyt on sitten haettava omaa minää nitistämällä niitä, jotka ovat syystä tai toisesta haavoittuvia. Jätä huomiotta, se satuttaa heitä eniten.
Kaikkea hyvää sinulle! Nauti pienistä asioista. Varmasti tulee paljon syyllisyydentunteita itseäsi kohtaan, mutta älä anna niiden nitistää. En osaa sanoa mikä juuri sinulle toimii, mutta etsi sitä, mikä toimii! Ole sinnikäs. Suhtaudu siihen kuin liikuntaan pitkän tauon jälkeen: Alussa tulee lihakset kipeiksi, kramppeja, ei jaksa, mutta siitä se helpottaa, ja lihasvoima ja kestävyys kasvavat.
Joudut varmasti aika paljonkin muuttamaan tapaasi olla itsesi kanssa ja löydät itsestäsi haavoja, joita et ole tunnistanut ennen. Älä piiskaa itseäsi siitä, mitä on tapahtunut ja millaisia valintoja olet tehnyt. Et ole itse voinut päättää kaikkea, ja joskus se perhosen siiven isku toisella puolella maapalloa aiheuttaa myrskyn.
Olet ollut jo nyt rohkea! Kehu itseäsi. Se toimii ihan oikeasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin paljon dislike? Henkisesti stabiili ihminen ei jää toisen nyrkkeilysäkiksi.
Onko henkisesti epästabiili ihminen sitten jotenkin syyllinen tilanteeseensa? Korjaa asenteesi, dorga.
Ehkä ei kannata edes miettiä vielä miehiä