Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pimeintä mitä äitisi on tehnyt sinulle kun olit lapsi/nuori? Miten voit tänään?

Vierailija
04.05.2020 |

Olen yrittänyt monta kertaa sada viestiä läpi, joten kokeilen nyt poikkasta "epäilyttäviä" sanoja. Anteeksi jos on epäselvää tekstiä.

Isätkin tekevät pimeitä ja sairaita juttuja, mutta puhun tässä nyt nimenomaan äideistä. Naisen pimeä käytös on jotenkin psykologisempaa ja ovelampaa kuin miehen, ja voi saada aikaan melkoista tuhoa monella tasolla.

Mun uskovainen äitini repi mm. hevosjulisteet seinältäni kun se oli kuulemma epäju malan palvontaan verrattava asia. Kerran kun tulin koulusta ihmettelin miksi ulko-ovi on lukossa vaikka äiti on kotona. Ei avannut ovea vaikka pimpotin ovikelloa. Kun katsoin huoneeni ikkunasta sisään, äitini istui sängylläni ja luki päiväkirjaani virnuillen samalla minulle. Hän ei tehnyt elettäkään vaikka hak kasin ikkunaa ja itkin. Vasta myöhemmin hän päästi minut sisälle.

Erään kerran äiti oli kerännyt huoneestani syn tiseksi katsomiaan tavaroita ja heittänyt ne roskiin. Mukana oli meikkejä, musakasetti ja jotain pikkusälää mm. koruja. Hän oli varmistanut etten enää ottaisi niitä roskiksesta, ja oli siksi kaivertanut huulipunat hylsyistä ja vetänyt kasetista nauhat ulos, ei kuitenkaan poikki. Otin ne kuitenkin myöhemmin roskista pois ja korjasin kasetin vetämällä nauhan sisälle, huulipunissakin oli vielä väriä jäljellä. Tietysti äiti oli ne löytänyt huoneestani, kun oli siellä ollut taas penkomassa koulupäiväni aikana.
Ulko-ovesta kun tulee sisään, niin vessa on heti edessä. Näin äidin wcpytyllä välittömästi kun astuin sisälle. Äiti hymyili ivallisesti housut kintuissa ja sanoi virnuillen että "katsopas mitä täällä on", ja otti esiin muovipussin mihin oli kerännyt roskista kaivamani meikit. Hän avasi pussinsuun, asetti sen alleen ja virts asi sinne. Sitten hän riemuitsi sanoen, että vieläköhän meinaan näitä tavaroita käyttää!

Isäni ei puuttunut äidin käytökseen, päinvastoin. Äitini keksi asioita mistä voisin saada selkään ja kertoi ne isälle kun isä tuli töistä kotiin. Koitin tsempata pitkälle aikuisuuteen ja miellyttää vanhempiani, saada heidät rakastamaan minua. Turhaan. Vasta nyt 40-vuotiaana ja vanhempieni kuolemasta toipumassa olevana, olen taantunut psyykkisesti. En ole kyennyt töihin yli vuoteen. Olen jotenkin lamassa. Itsetuntoni on äärimmäisen heikko. Tuntuu kuin äitini olisi virts annut päälleni ja häpäissyt minut. Olen arvoton.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helk kari kun tulee oma lap suus taas mieleen kun lukee näitä teidän juttuja. Itsekin koitan painaa ne taustalle ja vaan tsempata. Itsekin uskon, että jos niistä avautuisi jollekin kun nan tädille niin mahtaisivatkohan epäillä että voinko itse olla hyvä van hempi omille lap sille. Tuntuu, että on turvallisinta olla vaan hiljaa.

Vierailija
22/24 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti tap paa. Unohti vieraspaikkoihin.

Piti nälässä. Remmillä kumpi tahansa pää sattui käteen tai mikä vaan joka oli kättä pidempää. Väheksyi, vähätteli. Haukkui huo raksi ja olin niin pieni etten edes tiennyt mitä sana tarkoittaa.

Hyvää Äitienpäivää sinulle maailman paras äiti ❤

Olen päättänyt jos joku syyllistää että äidistä pitää huolehtia vanhana samanlailla kuin hän on hoitanut pienenä niin kysyn kummalla laitetaan, soljella vai ilman solkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/24 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli kiduttamista ja ruokaa ei ollut kuin tiettynä aikana.

Yksi meistä meni nälkäisenä nukkumaan ja toinen oli aliravittu, kylkiluut näkyivät.

Yksi vastaaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän