Prismassa ei päästetty kahtapakkaamaan vierekkäin
Jätimme ostokset kassalle kun ei suostunut laskemaan niitä liukuhihnan loppuun että olisin päässyt pakkaamaan. Onneksi mies ei kerinnyt maksaa mitään. Vaihdoimme kauppaa.
Kommentit (46)
Itse olen vaihtanut toiseen kauppaan kun prismassa on poistunut ne pakkausvälit. Kaupassa käyminen on kyllä mennyt todella rasittavaksi touhuksi nykyään.
Miksi te Prismassa olitte? Sehän on köyhien kauppa.
Se varmasti johtui siitä, että sulla oli pelkät stringit jalassa, koska housut unohtuivat kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Prismasta en tiedä, mutta muualla tuota on ollut jo monta viikkoa. Hyvä näin.
Meillä Citymarketissa pääsee pakkaamaan valitettavasti rinnakkain, jos kassa ei yhtään katso mitä tekee. Prismassa pääsee vain yksi kerrallaan pakkauspäätyyn, hieno homma.
Vierailija kirjoitti:
Ai teillä ei ole pleksiä välissä pakkaamispäässä?
Ainakin kolmessa minun käymässä S-Marketissa on ollut semmoinen ilmasta roikkuva pleksi sen kassahihnan loppupäässä, ja kaipa Prismoissakin on sama käytäntö. Fiksut asiakkaat osaavat myös huomioida muut antaen heille rittävästi aikaa tavaroiden pakkaamista varten olipa korona-aika tai ei.
Varjossa kirjoitti:
Me olemme rikkaita, menestyneitä, ja täydellisiä meitä ei alhaisesti koulutettu kassa hor o käskytä. Me teemme mitä haluamme. Meillä ei ole liukuhihnan loppupäässä pleksiä. Kassa ei antanut pakata ostoksia myöskään liukuhihnan yläpäästä.
Heikkolahjaisille ameboille joita tälläkin palstalle vilistää voi olla vaikea ymmärtää että Korona on vain flunssa.
Vaikka oletkin heikkolahjainen, pitääkö sitä tulla tälle palstalle erikseen rummuttamaan. Kaivaudu takaisin mutakuoppaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai teillä ei ole pleksiä välissä pakkaamispäässä?
Ainakin kolmessa minun käymässä S-Marketissa on ollut semmoinen ilmasta roikkuva pleksi sen kassahihnan loppupäässä, ja kaipa Prismoissakin on sama käytäntö. Fiksut asiakkaat osaavat myös huomioida muut antaen heille rittävästi aikaa tavaroiden pakkaamista varten olipa korona-aika tai ei.
Ei täällä ainakaan prismassa ole mitään pleksiä. Vain yksi pääsee pakkaamaan, loppujono seisoo sen aikaa kun pakkaat. Kiva siinä on käydä isoilla ostoksilla...
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Me olemme rikkaita, menestyneitä, ja täydellisiä meitä ei alhaisesti koulutettu kassa hor o käskytä. Me teemme mitä haluamme. Meillä ei ole liukuhihnan loppupäässä pleksiä. Kassa ei antanut pakata ostoksia myöskään liukuhihnan yläpäästä.
Heikkolahjaisille ameboille joita tälläkin palstalle vilistää voi olla vaikea ymmärtää että Korona on vain flunssa.
Miten kauan olet ajatellut, että A-legdet antaa sinun jatkaa heidän alustallaan bloggaamista, jos jutut on tätä luokkaa...Ne reseptit on ihan kivoja ja monet muutkin jutut, mutta nää tällaset persumaiset öyhötykset.
Oletko kuullut sananvapaudesta. Suomessa on sananvapaus. Minulla on oikeus kertoa julkisesti siitä että minua ja miestäni nöyryytetään maan johtavan kauppaketjun kassalla ilman minkäänlaista syytä.
Minua ei toisekseen kiinnosta mitkä jutut sinusta on kivoja ja mitkä ei.
Sananvapaus ei tarkoita, että sinun vapaat sanasi on pakko jonkun julkaista.
Mutta ihan oikeasti, koeta skarpata, jos haluat, että saat ison portaalin mainostuloista osasi.
Tsemppiä, vaikka kaikesta päätellen ahdistus on taas kasvamaan päin.
Minua ei ahdista. Ahdistus on teidän epätäydellisen pasladuunareiden tunnetiloja. Me täydelliset emme sitä tunne.
Tilaisitte suoraan kotiin. Niin minäkin teen.
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Vaikka oletkin heikkolahjainen, pitääkö sitä tulla tälle palstalle erikseen rummuttamaan. Kaivaudu takaisin mutakuoppaasi.
Voi eikö heikotlahjasi riittänyt edes kaupan kassalle. No ei se mitään kyllä sossu susta huolen pitää
En ole havainnut puheena olevaa ongelmaa. Olen kaikissa kaupoissa mennyt toisen asiakkaan viereen lastaamaan omia ostoksia kassiin.
Vierailija kirjoitti:
Emme tilaa. Siinä työllistää ylipalkatjn välikäden. Ei minullekkaan kukaan maksaa siitä että kannan ostokseni kotiini
Varjossa kirjoitti:
Rikas menestyjä käy Prismassa... 👍
Kävin ensimmäisen kerran kaupassa tänään 2 kuukauteen. Tein sen virheen että jäin pakkaamaan päätyyn sillä ei ollut kärryjä. Eiköhän eläkeläispariskunta tullut perässä, emäntä maksoi ja isäntä pakkasi 20 cm päässä minusta. Ensi kerralla otan kärryn, heittelen kaiken sinne kuten lidlissä ja menen kärryineni pakkaamaan suosiolla sivummalle.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme tilaa. Siinä työllistää ylipalkatjn välikäden. Ei minullekkaan kukaan maksaa siitä että kannan ostokseni kotiini
No kanna sitten itse. Minä en kanna, on sen verran massia nääs, että voin kannatuttaa muilla.
Varjossa kirjoitti:
Mahtaa kassa neitiliinin esimiestä ilahduttaa tieto siitä että alaisensa on toistuvasti kieltäytynyt työnteosta.
Tulihan se sieltä. "Jos et suostu tekemään mitä haluan, hankin sulle potkut!"
Kassa"neitiliini" (tuo olisi muuten yhdyssana, jos olisi oikea sana) tekee varmasti esimieheltä saatujen ohjeiden mukaan. Siinähän valitatte.
Elämä on varmasti vaikeaa, kun on niin paljon parempi kuin toiset. Ehkä teidän kannattaisi luoda joku oma saarenne, jossa on vain kaltaisianne yli-ihmisiä. Voisimme muut huokaista helpotuksesta.
Jos nyt on pakko olla niin hysteerinen että ei uskalla edes ostoksia pakata jos toinen tekee samaa vieressä niin silloin ei ehkä kannata mennä ollenkaan sinne Prismaan. Kyllä siellä taudin muutenkin voi saada, ja vieläpä paljon todennäköisemmin kuin ostoksia pakatessa. Tuo kassatoiminnan hidastaminen on vain sellaista Titanicin kansituolien siirtelyä.
Varjossa kirjoitti:
On se vain flunssa. Mutta kaikki eivät halua sairastua flunssaan.
Varjossa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varjossa kirjoitti:
Me olemme pieni- tai keskituloisia koska henkiset kykymme eivät riittäneet ymmärtämään kun koulussa ilmaista opetusta annettiin. Emme ymmärtäneet omaa parastamme silloin emmekä ymmärrä vieläkään. Emmekä tajua yksinkertaisia koronaohjeita vaikka niistä päivästä toiseen muistutetaan koska olemme jääneet lapsen asteelle eikä ne henkiset kyvyt riitä vieläkään.
Näkee, että provoilukin on taitolaji. Kaikista kun ei siihenkään ole.
Emme myöskään ymmärrä sitä, että maailmassa on muitakin ihmisiä kuin minä itse ja yhteiskunnassa on säännöt joille on syynsä. Niitä sääntöjä ei siis ole siksi, että niillä kiusataan juuri sinua koska noudattaminen olisi vähän epämukavaa. Lisäksi ne säännöt koskevat ihan kaikkia, myös sinua - ja aina, ei pelkästään silloin kun se sinulle sattuu sopimaan.
Mikä teitä toistaitoisia tökkii siinä että meitä täydellisiä ei koske kaupan kassojen keksimät säännöt ei vaikka kaupan kassa olisi edennyt pääministeriksi tai vaikka laivan rakentelija presidentiksi
Sananvapaus ei tarkoita, että sinun vapaat sanasi on pakko jonkun julkaista.
Mutta ihan oikeasti, koeta skarpata, jos haluat, että saat ison portaalin mainostuloista osasi.
Tsemppiä, vaikka kaikesta päätellen ahdistus on taas kasvamaan päin.