Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prismassa ei päästetty kahtapakkaamaan vierekkäin

04.05.2020 |

Jätimme ostokset kassalle kun ei suostunut laskemaan niitä liukuhihnan loppuun että olisin päässyt pakkaamaan. Onneksi mies ei kerinnyt maksaa mitään. Vaihdoimme kauppaa.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai teillä ei ole pleksiä välissä pakkaamispäässä? 

Vierailija
2/46 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti täälläkin alettaisi tekemään noin. Raivostuttavaa kun jos on isot ostokset ja pakkaus kestää, ja hakusi antaa edessä olevan pakata, mutta kassa piippaa jo mun ostokset ja kun on piipannut niin hieman pakko maksaa ja sit takana tuleva jo tunkee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa pakata liukuhihnan alussa? Kyllä sen oppii.

Vierailija
4/46 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole laskeneet enää kolmeen viikkoon.

Vierailija
5/46 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun vaihdoitte kauppaa. Pysykääkin poissa jos ete osaa korona-ajan ostokättäytymistä.

Vierailija
6/46 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sepäs oli pikkumaista.

Vierailija
7/46 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta en tiedä, mutta muualla tuota on ollut jo monta viikkoa. Hyvä näin.

Vierailija
8/46 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siihen laitettu pakkauspäähänkin pleksit Prismassamme.

Vierailija
9/46 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi sitten tällä kertaa arjen säästöt tekemättä :( Kait säästitte sitä makkarakeittoa kuitenkin?

10/46 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi sitten tällä kertaa arjen säästöt tekemättä :( Kait säästitte sitä makkarakeittoa kuitenkin?

Mitä makkarakeittoa olisi pitänyt säästää

11/46 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa kassa neitiliinin esimiestä ilahduttaa tieto siitä että alaisensa on toistuvasti kieltäytynyt työnteosta.

12/46 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Me olemme rikkaita, menestyneitä, ja täydellisiä meitä ei alhaisesti koulutettu kassa hor o käskytä. Me teemme mitä haluamme. Meillä ei ole liukuhihnan loppupäässä pleksiä. Kassa ei antanut pakata ostoksia myöskään liukuhihnan yläpäästä.

Heikkolahjaisille ameboille joita tälläkin palstalle vilistää voi olla vaikea ymmärtää että Korona on vain flunssa.

Me olemme pieni- tai keskituloisia koska henkiset kykymme eivät riittäneet ymmärtämään kun koulussa ilmaista opetusta annettiin. Emme ymmärtäneet omaa parastamme silloin emmekä ymmärrä vieläkään. Emmekä tajua yksinkertaisia koronaohjeita vaikka niistä päivästä toiseen muistutetaan koska olemme jääneet lapsen asteelle eikä ne henkiset kyvyt riitä vieläkään.

Ai että reppana edes tiedä mikä on tulotasosi. No et varmaan heikkolahjaisuudellesi voi mitään.

13/46 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Me olemme rikkaita, menestyneitä, ja täydellisiä meitä ei alhaisesti koulutettu kassa hor o käskytä. Me teemme mitä haluamme. Meillä ei ole liukuhihnan loppupäässä pleksiä. Kassa ei antanut pakata ostoksia myöskään liukuhihnan yläpäästä.

Heikkolahjaisille ameboille joita tälläkin palstalle vilistää voi olla vaikea ymmärtää että Korona on vain flunssa.

Me olemme pieni- tai keskituloisia koska henkiset kykymme eivät riittäneet ymmärtämään kun koulussa ilmaista opetusta annettiin. Emme ymmärtäneet omaa parastamme silloin emmekä ymmärrä vieläkään. Emmekä tajua yksinkertaisia koronaohjeita vaikka niistä päivästä toiseen muistutetaan koska olemme jääneet lapsen asteelle eikä ne henkiset kyvyt riitä vieläkään.

Emme myöskään ymmärrä sitä, että maailmassa on muitakin ihmisiä kuin minä itse ja yhteiskunnassa on säännöt joille on syynsä. Niitä sääntöjä ei siis ole siksi, että niillä kiusataan juuri sinua koska noudattaminen olisi vähän epämukavaa. Lisäksi ne säännöt koskevat ihan kaikkia, myös sinua - ja aina, ei pelkästään silloin kun se sinulle sattuu sopimaan.

Mikä teitä toistaitoisia tökkii siinä että meitä täydellisiä ei koske kaupan kassojen keksimät säännöt ei vaikka kaupan kassa olisi edennyt pääministeriksi tai vaikka laivan rakentelija presidentiksi

Vierailija
14/46 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pyytänyt jo monta viikkoa kassaa pakkaamaan ostokseni.

Vierailija
15/46 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Mahtaa kassa neitiliinin esimiestä ilahduttaa tieto siitä että alaisensa on toistuvasti kieltäytynyt työnteosta.

Eiköhän se kassaneitiliinin esimies ole ohjeistanut kuinka toimitaan. Luultavasti kassa toimi täsmälleen ohjeistuksen mukaan. Saa todennäköisesti kehut esimieheltään.

Ps. Esimies ei nykyisin välttämättä ole mies.

Vierailija
16/46 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Prisman hommissa, mutta vastaavassa tilanteessa ja arvaa että vituttaa, kun asiakkaat on ihan tumpeloita pakkaajia. Makaavat kassahihnan päällä ostokset maksettuaan ja tutkivat kuittiaan kauan ja hartaasti, ennen kuin

suvaitsevat aloittaa hiiitaaaaan pakkaamisen. Jos tottelisin orjallisesti konsernin sääntöjä, en saisi piipata ensimmäistäkään ostosta seuraavalta asiakkaalta, ennen kuin edellinen on pakannut ostoksensa ja poistunut hihnan takaa. Tilanne on näin toimien täysin kestämätön, siksi ”piippaan” jo seuraavia ostoksia kyynärvarren toimiessa stopparina. Osa asiakkaista laittaa muovipussin ostoshihnalle ensimmäisenä ja silloin tilanne helpottuu huomattavasti. Silloin piipatut kamat voi pakata suoraan muovipussiin ja rahastamisen jälkeen ojentaa pussin asiakkaalle maksupäätteen yli (sen kuittiaan ihmettelevän edellisen asiakkaan maatessa yhä kassahihnan ja ostostensa päällä, tukkien takamuksellaan kulkureitin pois kassa-alueelta.) Valitettavasti vain suurin osa asiakkaista muistaa muovipussitarpeensa vasta siinä vaiheessa, kun ostoskorillinen tavaraa on jo ladottuna hihnalle. Joten sori, kassajonossa hermoilijat. Tätä tämä nyt on, kahden metrin turvaväliä ja työnteon hankaloittamista, vain muutaman koronatartunnan tähden... Slow life? Ei hemmetissä minun kassajonooni!

Vierailija
17/46 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Miten kauan olet ajatellut, että A-legdet antaa sinun jatkaa heidän alustallaan bloggaamista, jos jutut on tätä luokkaa...Ne reseptit on ihan kivoja ja monet muutkin jutut, mutta nää tällaset persumaiset öyhötykset.

18/46 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varjossa kirjoitti:

Miten kauan olet ajatellut, että A-legdet antaa sinun jatkaa heidän alustallaan bloggaamista, jos jutut on tätä luokkaa...Ne reseptit on ihan kivoja ja monet muutkin jutut, mutta nää tällaset persumaiset öyhötykset.

Oletko kuullut sananvapaudesta. Suomessa on sananvapaus. Minulla on oikeus kertoa julkisesti siitä että minua ja miestäni nöyryytetään maan johtavan kauppaketjun kassalla ilman minkäänlaista syytä.

Minua ei toisekseen kiinnosta mitkä jutut sinusta on kivoja ja mitkä ei.

Vierailija
19/46 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lähikaupassa on estetty kahden asiakkaan vierekkäin pakkaaminen mutta eihän siitä ole hyötyä. Ne toisen ostokset tungetaan samalle liukuhihnalle omien ostosten kanssa ja se toinen tulee pakkaamaan omiaan metrin päähän minua. Ei sillä ole merkitystä seisooko se toinen asiakas vieressä vai edessä.

Vierailija
20/46 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtapakkaus kuitenkin sallittua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme