Missä jätskipuikossa ei ole suklaata eikä lakua?
Onko mitään jäätelöpuikkoa jossa ei olisi suklaata pinnassa eikä lakuakaan? Mielellään tavallinen lapsille maistuva jäde.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Solero
Solero on enemmän kuin mehujää. Etsin ihan pelkkää jätskiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
On olemassa vaikka kuinka monia.
No sano joku tavallinen jäde vaikka vanilja tai mansikka tms. Ap
Syö itse se suklaa pois ja anna loppu tenavalle.
Puikoissa ei ole juuri muita vaihtoehtoja, joko mehujää tai tuutti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Solero
Solero on enemmän kuin mehujää. Etsin ihan pelkkää jätskiä. Ap
Suurin osa Solerosta kyllä on jäätelöä.
Ikean puikoissa ei ole kuin jäätelöä.
Kutomapuikoissa, tais olla kompa ;)
Miksi täytyy olla puikko? Kotiin voi ostaa sellaisen litran paketin, jos siellä aikoo syödä. Jos se ei ole tarkoitus, niin olen itse ainakin joskus nähnyt Valion pieniä ympyränmuotoisia pahvisia purkkeja, joissa vaniljajäätelöä. Tuuteissakin taitaa olla aika usein ainakin pikkaisen suklaata siellä tuutin pohjassa tai vohvelin reunassa, vaikka ei kyseessä olisikaan suklaatuutti.
Lapsi on allerginen suklaalle. Enkä ala rapsuttelemaan ulkona puikosta pesemättömillä käsillä suklaata.
Idea on että voisi ulkona syödä kauppareissulla jäden. Siksi ei mitään litrapakettia tähän tarkoitukseen vaan pieni puikkojäde jota kaksivuotias voisi itse syödä. Ne pikarit on muuten ok mutta lapsi haluaa samannäköisen jäden kuin isommat jotka syö puikon. Ap
Joku sellainen missä on kinuskikuorrute?
No onhan noissa monissa esim. Toffee pinnoite, valkosuklaa, joka ei ole suklaata nähnytkään ja nougat ym...
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on allerginen suklaalle. Enkä ala rapsuttelemaan ulkona puikosta pesemättömillä käsillä suklaata.
Idea on että voisi ulkona syödä kauppareissulla jäden. Siksi ei mitään litrapakettia tähän tarkoitukseen vaan pieni puikkojäde jota kaksivuotias voisi itse syödä. Ne pikarit on muuten ok mutta lapsi haluaa samannäköisen jäden kuin isommat jotka syö puikon. Ap
No tsekkaas noi Igmannin Muumit, mielestäni niissä ei luo tuoteselosteessa suklaa.
Solero