Jatkaisitko suhdetta jos miehesi haukkuisi sinut täysin..?
Haukkuisi osaamisesi, sukulaisesi, naiselliset ominaisuutesi ja kyvykkyytesi. . Ja sitten pyytäisi anteeksi. Jatkaisitko suhdetta?
Kommentit (61)
Kyllä ja jatkankin. Olen itsekin aika sekopäävastus.
Kyllä. En kyllä kommentoi asiasta sen enempää.
Pitäähän miehessä olla munaa puhua asiat suoraan ja rehellisesti.
En jatkaisi. Tuollainen kertoo halveksunnasta ja rakkauden puutteesta. Itse en aikanaan haukkunut miestäni edes lukuisista valehtelemisista ja pettämisestä. Rakastin häntä vaan niin kipeästi. Hän taas haukkui minussa juuri tuon kaiken mitä kirjoitit, ja sitä jatkui ja jatkui. Lopulta vuosien päästä tuli lopullinen niitti kun hän potki autoani ja meinasi tulla takaoven kautta kimppuuni. Yleensäkkin nämä haukkumiset kielii siitä, että loppu tulee jossain vaiheessa.
En jatkaisi. Miksi olisin ihmisen semmoisen kanssa
En. Tuollaisen miehen kanssa ei kannata omaa elämää pilata. Itsetunto musertuisi ja samalla oma jaksaminen.
Kyllä niiden haukuttujen sanojen takana on totuus siitä mitä ajattelee. Ymmärrän sanat typerä tai ääliö, jotka voivat tulla helposti lapsellakin suuttuessa mieleen. Mutta kun aletaan puhua ulkomuodosta, seksielämästä tai vaikka vanhemmista, niin kyllä niitä on kauan mietitty päässä, ja sitten raivon hetkellä "lipsahtavat", tai tarkoituksella sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niiden haukuttujen sanojen takana on totuus siitä mitä ajattelee. Ymmärrän sanat typerä tai ääliö, jotka voivat tulla helposti lapsellakin suuttuessa mieleen. Mutta kun aletaan puhua ulkomuodosta, seksielämästä tai vaikka vanhemmista, niin kyllä niitä on kauan mietitty päässä, ja sitten raivon hetkellä "lipsahtavat", tai tarkoituksella sanotaan.
Ei minusta aikuisen suuhun kuulu sanat typerä ja ääliö..
Vierailija kirjoitti:
Jatkaisin. Olen tottunut siihen että mieheni sanoo mitä ei tarkoita.
Olet siis tottunut selittämään itsellesi asiat siedettäviksi. Kuten sanoitkin että miehesi impulssikontrolli ei riitä vihaisena peittämään oikeita ajatuksiaan sinusta. Hän pystyy pidättäytymään totuuksien sanomisesta muuna aikana hyvällä itsekurilla.
Ei haittaa. Muhun ei enää satu mikään.
Exäni, silloinen mieheni usein haukkui minua erityisesti humalassa. Ja ei mitenkään yllättävää, että yhä vuosia eron jälkeen hän muistaa minut niinä asioina mistä rumasti minulle sanoi. Hän ei muista ainuttakaan hyvää asiaa, koska hän valehteli silloin kun niin sanoi. Kukaan ei muista valheitaan mutta totuus pysyy mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen empatiakykyinen ja ymmärrän että suuttuessa saattaa sanoa mitä ei tarkoita
Ai. Mulla ei ole koskaan ollut tuollaista ongelmaa, eikä myöskään miehelläni. En oikestaan tunne ketään joka laukoisi jotain tuulesta temmattuja tarinoita suuttuessaan.
Voitte uskotella itsellenne maailman tappiin että mies ei tarkoita niitä loukkauksia, mutta tietenkin tarkoittaa. Mistä ne muuten edes tulisivat?
Kasvattakaa pallit.
En jatkaisi.
"Sanoo asioita, mitä ei tarkoita" = sanoo totuuksia, mitä ei pitäisi tuoda julki.
Miksi olla räyhäkkeen kanssa, kun hyviäkin miehiä on, sellaisia jotka osaa käyttäytyä.
Riippuu tilanteesta. Voi olla, että en jatkaisi.
Jatkaisin varmaankin koska hyvät puolet kumoaa huonot.
Yritin mutta se on aivan turhaa itsensä kiusaamista. Parisuhde ei todellakaan ole minulle sen väärti että sietäisin rumaa puhetta. Mitä ihmettä siitä saa ja kuka siitä tulee kiittelemään että sellaista on jaksanut? Pilaa vain ainoan elämänsä. Muutenkin viihdyn hyvin sinkkuna niin kyllä täällä nousee kytkin hyvin herkästi. En ole läheisriippuvainen.
Ex-mieheni haukkui minua idiootiksi. En jättänyt. Seuraavalla kerralla olin aliälyinen, sitten vajaa. Ja pian imbesilli. Jos olisin asettanut rajat ensimmäisestä haukkumisesta ja pahimmillaan lähtenyt, olisin välttynyt monelta surulta! :'(
Olen aina nauttinut naisen haukkumisesta suhteessa ollessani. Mikään ei ole niin rentouttavaa ja hyvää fiilistä tuovaa kuin kerran kolmessa kuukaudessa riehaantua oikein kunnolla ja huutaa nainen maanrakoon millainen paska se on.
Saa olla, ja seurustelkoot keskenään. Minä en tarvitse sellaista ihmistä, joka menee sokeasti tunnekuohujen mukaan. Kai sekin pitää hyväksyä jos vähän läppää, koska on niin impulsiivinen.