Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkaisitko suhdetta jos miehesi haukkuisi sinut täysin..?

Vierailija
04.05.2020 |

Haukkuisi osaamisesi, sukulaisesi, naiselliset ominaisuutesi ja kyvykkyytesi. . Ja sitten pyytäisi anteeksi. Jatkaisitko suhdetta?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Parisuhteessakin (ja nimenomaan siinä) pitää osata käyttäytyä. Riidelläkin voi haukkumatta.

Toiset ovat impulsiivisempia.

Saa olla, ja seurustelkoot keskenään. Minä en tarvitse sellaista ihmistä, joka menee sokeasti tunnekuohujen mukaan. Kai sekin pitää hyväksyä jos vähän läppää, koska on niin impulsiivinen.

Vierailija
22/61 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja jatkankin. Olen itsekin aika sekopäävastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En kyllä kommentoi asiasta sen enempää.

Vierailija
24/61 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän miehessä olla munaa puhua asiat suoraan ja rehellisesti.

Vierailija
25/61 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi. Tuollainen kertoo halveksunnasta ja rakkauden puutteesta. Itse en aikanaan haukkunut miestäni edes lukuisista valehtelemisista ja pettämisestä. Rakastin häntä vaan niin kipeästi. Hän taas haukkui minussa juuri tuon kaiken mitä kirjoitit, ja sitä jatkui ja jatkui. Lopulta vuosien päästä tuli lopullinen niitti kun hän potki autoani ja meinasi tulla takaoven kautta kimppuuni. Yleensäkkin nämä haukkumiset kielii siitä, että loppu tulee jossain vaiheessa.

Vierailija
26/61 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi. Miksi olisin ihmisen semmoisen kanssa

Vierailija
27/61 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tuollaisen miehen kanssa ei kannata omaa elämää pilata. Itsetunto musertuisi ja samalla oma jaksaminen.

Vierailija
28/61 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niiden haukuttujen sanojen takana on totuus siitä mitä ajattelee. Ymmärrän sanat typerä tai ääliö, jotka voivat tulla helposti lapsellakin suuttuessa mieleen. Mutta kun aletaan puhua ulkomuodosta, seksielämästä tai vaikka vanhemmista, niin kyllä niitä on kauan mietitty päässä, ja sitten raivon hetkellä "lipsahtavat", tai tarkoituksella sanotaan.

Vierailija
29/61 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niiden haukuttujen sanojen takana on totuus siitä mitä ajattelee. Ymmärrän sanat typerä tai ääliö, jotka voivat tulla helposti lapsellakin suuttuessa mieleen. Mutta kun aletaan puhua ulkomuodosta, seksielämästä tai vaikka vanhemmista, niin kyllä niitä on kauan mietitty päässä, ja sitten raivon hetkellä "lipsahtavat", tai tarkoituksella sanotaan.

Ei minusta aikuisen suuhun kuulu sanat typerä ja ääliö..

Vierailija
30/61 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkaisin. Olen tottunut siihen että mieheni sanoo mitä ei tarkoita.

Olet siis tottunut selittämään itsellesi asiat siedettäviksi. Kuten sanoitkin että miehesi impulssikontrolli ei riitä vihaisena peittämään oikeita ajatuksiaan sinusta. Hän pystyy pidättäytymään totuuksien sanomisesta muuna aikana hyvällä itsekurilla.

Vierailija
31/61 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Muhun ei enää satu mikään.

Vierailija
32/61 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni, silloinen mieheni usein haukkui minua erityisesti humalassa. Ja ei mitenkään yllättävää, että yhä vuosia eron jälkeen hän muistaa minut niinä asioina mistä rumasti minulle sanoi. Hän ei muista ainuttakaan hyvää asiaa, koska hän valehteli silloin kun niin sanoi. Kukaan ei muista valheitaan mutta totuus pysyy mielessä.

Vierailija
33/61 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olen empatiakykyinen ja ymmärrän että suuttuessa saattaa sanoa mitä ei tarkoita

Ai. Mulla ei ole koskaan ollut tuollaista ongelmaa, eikä myöskään miehelläni. En oikestaan tunne ketään joka laukoisi jotain tuulesta temmattuja tarinoita suuttuessaan.

Voitte uskotella itsellenne maailman tappiin että mies ei tarkoita niitä loukkauksia, mutta tietenkin tarkoittaa. Mistä ne muuten edes tulisivat?

Kasvattakaa pallit.

Vierailija
34/61 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/61 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi. 

"Sanoo asioita, mitä ei tarkoita" = sanoo totuuksia, mitä ei pitäisi tuoda julki. 

Miksi olla räyhäkkeen kanssa, kun hyviäkin miehiä on, sellaisia jotka osaa käyttäytyä.

Vierailija
36/61 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Voi olla, että en jatkaisi.

Vierailija
37/61 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin varmaankin koska hyvät puolet kumoaa huonot.

Vierailija
38/61 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin mutta se on aivan turhaa itsensä kiusaamista. Parisuhde ei todellakaan ole minulle sen väärti että sietäisin rumaa puhetta. Mitä ihmettä siitä saa ja kuka siitä tulee kiittelemään että sellaista on jaksanut? Pilaa vain ainoan elämänsä. Muutenkin viihdyn hyvin sinkkuna niin kyllä täällä nousee kytkin hyvin herkästi. En ole läheisriippuvainen.

Vierailija
39/61 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni haukkui minua idiootiksi. En jättänyt. Seuraavalla kerralla olin aliälyinen, sitten vajaa. Ja pian imbesilli. Jos olisin asettanut rajat ensimmäisestä haukkumisesta ja pahimmillaan lähtenyt, olisin välttynyt monelta surulta! :'(

Vierailija
40/61 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina nauttinut naisen haukkumisesta suhteessa ollessani. Mikään ei ole niin rentouttavaa ja hyvää fiilistä tuovaa kuin kerran kolmessa kuukaudessa riehaantua oikein kunnolla ja huutaa nainen maanrakoon millainen paska se on.