Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon vaan niin ihastunut varattuun mieheen ja haluan hänet

Vierailija
04.05.2020 |

Haluaisin hänet joko kokonaan elämänkumppaniksi tai sitten voisi olla jonkun aikaa salarakas. Tiedän ettei toi jälkimmäinen vaihtoehto tekisi hyvää itselle, mutta saisipa sitten edes palan häntä elämääni.

Kommentit (143)

Vierailija
21/143 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanki elämä ja anna muitten elää omaansa

Ajattelinkin hankkia hyvän elämän rakastamani ihmisen kanssa ja toki annan kaikkien elää hyvää elämäänsä. 

ap

Myös rakastamasi ihmisen puolison?

En tiedä, oletko provo vai et, mutta usko pois hyvä ihminen, että loppupeleissä sillä on väliä, aloititteko suhteenne rehellisissä ja reiluissa merkeissä vai puukottamalla viatonta sivullista selkään. Jälkimmäisestä tulee tahra, mitä ei koskaan voi pestä pois. Jos kunnioitat itseäsi ja rakastamaasi ihmistä, niin et altista teitä ja teidän rakkauttanne sellaiselle paskamaisuudelle.

Vierailija
22/143 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITse en ainakaan huolisi miestä, joka pettää nykyistä kumppania. Vaikka hän jättäisikin nykyisen kumppaninsa, hän pettää hyvin todennäköisesti myös minua, kun tilaisuus tulee. Ei siinä mitään, jos tuollainen moraali ja käytös on mielestäsi ok, niin anna mennä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/143 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä avioliittoja ennenkin rikottu

Vierailija
24/143 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä haluis pettäjää.

Sellainen mies on kaukana ihanasta.

Vierailija
25/143 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettei salarakkaus tekisi hyvää itsellesi?

Minulla ollut salarakas 7 vuotta ja hän on tuonut paljon hyvää elämäni.

Miksi salarakas? Miksi ei avoin suhde?

En siis ihan oikeasti ymmärrä, mikä on syy hakeutua suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ole valmis avoimeen suhteeseen jos kerran tiedät, ettet ole uskollinen.

Vierailija
26/143 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin ap, siis haluat sen varatun miehen lisäksi myös hänen kaksi pientä mukulaa. Onneksi olkoon hoidat heitä joka toinen viikko, kuljetat päiväkotiin, haet sieltä, valmistat ruuat heille ,kun ovat isällään. Valvot öitä , kun ovat kipeänä, peset pyykkiä monta kertaa viikossa.

Kaiken tämän saat iloksesi joka toinen viikko. Minä äitinä hoidan heitä joka toinen viikko. Siitä sinulle riemu repeää. Hankkiudu toki myös raskaaksi, ja taas tämä ihana mies on seuraavalla vaolla.

Onnea valitsemallesi tielle. Sitä saa, mitä tilaa.

,

Vierailija
27/143 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin ap, siis haluat sen varatun miehen lisäksi myös hänen kaksi pientä mukulaa. Onneksi olkoon hoidat heitä joka toinen viikko, kuljetat päiväkotiin, haet sieltä, valmistat ruuat heille ,kun ovat isällään. Valvot öitä , kun ovat kipeänä, peset pyykkiä monta kertaa viikossa.

Kaiken tämän saat iloksesi joka toinen viikko. Minä äitinä hoidan heitä joka toinen viikko. Siitä sinulle riemu repeää. Hankkiudu toki myös raskaaksi, ja taas tämä ihana mies on seuraavalla vaolla.

Onnea valitsemallesi tielle. Sitä saa, mitä tilaa.

,

En ole ap, mutta kuulostaa kivalta. Tykkään lapsista.

Vierailija
28/143 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettei salarakkaus tekisi hyvää itsellesi?

Minulla ollut salarakas 7 vuotta ja hän on tuonut paljon hyvää elämäni.

Miksi salarakas? Miksi ei avoin suhde?

En siis ihan oikeasti ymmärrä, mikä on syy hakeutua suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ole valmis avoimeen suhteeseen jos kerran tiedät, ettet ole uskollinen.

En ole hakeutunut suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ole valmis avoimeen suhteeseen, koska kun aloitimme suhteemme ei asiasta ollut mitään puhetta, eikä asia tullut missää vaiheessa esiin. En myöskään tuolloin tiennyt etten tule olemaan uskollinen 30 vuoden kuluttua.

Vierailija
29/143 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanki elämä ja anna muitten elää omaansa

Ajattelinkin hankkia hyvän elämän rakastamani ihmisen kanssa ja toki annan kaikkien elää hyvää elämäänsä. 

ap

Paitsi kyseisen miehen nykyisen kumppanin.

Et ole kertonut, onko teillä yhtikäs mitään suhdetta, vai onko tässä kyse vain haaveilustasi.

Vierailija
30/143 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä haluis pettäjää.

Sellainen mies on kaukana ihanasta.

Ja kuitenkin oma miehesikin voi olla pettäjä. Et vain vielä tiedä sitä.

Vierailija
31/143 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen ihmettelen , että vaikka nämä varattujen kanssa parisuhteen haluaisivat onnistuisivatkin tavoitteessaan, niin MIKSI te kuvittelette, että se ei toistu? Se varattu on aivan varmasti siihen nykyiseensäkin alussa ollut rakastunut.

Niin tyhmä ei voi kukaan olla ettei tiedä, että hyvin harva pettämisellä alkanut parisuhde kestää.

Jotkut rakastavat niin paljon, että haluavat ottaa riskin ja menevät parisuhteeseen ujon, politiitikon, pettäjän, adhd:n, vegaanin, kalastajan tjs kanssa. Elämä on riskejä.

Vierailija
32/143 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, tää on aina triggeröivä aihe! Sainpa siveät av-mammat pöyristymään :)

ap

Vierailija
33/143 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisit haluamasi miehen, voisitko alkaa salasuhteeseen jos löytäisit paremman? Voisitko pettää tätä miestä?

Vierailija
34/143 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, tää on aina triggeröivä aihe! Sainpa siveät av-mammat pöyristymään :)

ap

Enpä tiedä, onko tässä varsinaisesti siveyskysymyksistä harmistuttu. Lähinnä keskustelussa paheksutaan itsekkyyttäsi, välinpitämättömyyttäsi ja valmiuttasi loukata puolisoa. Eli minä sanoisin kyseen olevan siitä, että et saa suoraselkäisiltä av-mammoilta hyväksyntää, koska et vaikuta mukavalta ihmiseltä.

Siveän av-mamman pöyristyminen koskisi esimerkiksi sellaista vaihtoehtoa, että sinä, ihastuksesi ja tämän puoliso harrastaisitte kaikki kolme kimppakivaa. Se olisi "poikkeavaa" seksuaalisuutta, mutta siinä ei kohdeltaisi ketään kaltoin.

Ymmärrätkö noiden kahden eron? 

Vierailija
35/143 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta! Toivottavasti saat haluamasi! :)

Vierailija
36/143 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu mt-ongelmaiseen pullukkaan puolisoon, josta mies ei pääse eroon. Jarruttaa eroa kaikin keinoin, jopa aikuisten lasten avulla.

Vierailija
37/143 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina syvästi halveksinut naisia, jotka vonkaavat varattuja miehiä. Ei minkäänlaista itsekunnioitusta.

Vierailija
38/143 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina syvästi halveksinut naisia, jotka vonkaavat varattuja miehiä. Ei minkäänlaista itsekunnioitusta.

Otan osaa. Onko sinulla muita mt-ongelmia?

Vierailija
39/143 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih.

Vierailija
40/143 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastuin miehhen joka on kerrassaan upea. Pienen selvityksen jälkeen tiesin, että hänellä on myös perhe.

Miksi kukaan luulee, että se voisi muuttaa tunteitani häntä kohtaan?

Ihastunut olen usein, mutta en tällätavalla muihin kuin mieheeni. Harmi, kun hän ei enää liekitä samoin.