Nettimies sanoi tykkäävänsä eniten meikittömistä naisista ja antoi esimerkkikuvaksi tällaisen
Siinä on kuulemma meikitön nainen. Ei kuulemma pidä siitä jos naisella on meikkiä :D Pitäisikö pudottaa tyyppi maanpinnalle vai annanko olla?
Kommentit (91)
Ehkä hän on sokea. Älä kiusaa ihmisiä, joilla on vajavaisuuksia. Ei kukaan ole täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut palstamammat ottavat tämänkin surkean provon tosissaan.😂😂😂
Provo tai ei, niin näin miehet oikeasti luulevat.
No harva mies taitaa olla meikkaamisen asiantuntija.
Mies tykkää supermallin näköisistä nudemeikatuista naisista. Adios.
Ainakin meikkivoidetta ja valokynää on! Sekä huulissa jotain kevyttä punaa myös. Jos ripset ja kulmakarvat ovat luonnostaan noin tummat, niin sitten ei ole kulmavärjäystä eikä ripsaria. Voihan sitä kaikenlaista väittää. Voit kirjoittaa nettimiehelle, että gallup tehty.
Eksäni joskus kehui kaverilleen "Sulla on niin kaunis muija vaikkei sillä oo meikkiä" ja kaverinsa vastasi että pilailetko sä, sehän pakkeloi itseään aamuisin tunnin ennen kun menee edes viemään roskia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, luonnollinen nainen.
Kaunis kyllä, mutta kaukana meikittömästä. Kuvan naisella on ainakin kasvojen, kaulan, huulten ja silmien pohjameikki, ripsiväriä, luomiväriä (ei, se ei ole aina mitään sinistä) rajauskynää, kulmakynää ja kenties vielä piilolinssit (tai sitten hämäävä filtteri päällä) sekä huultenrajauskynää ja puikkoa.
Itselläni on kyllä tuon väriset hiukset ja silmät ihan luonnostaan.
Jos joku nettideitti laittaisi tuollaisen kuvan minulle, niin lähdöt ukko saisi. Etsikööt senlaista sitten vaikka lopun ikäänsä.
Kaunis nainen, miehellä on selvästi hyvä maku!
Et kai sinä oikeasti enää olisi missään yhteydessä mieheen, joka postittaa sinulle jonkun naisen kuvan?
Ei näytä tyypilliseltä suomalaiselta naiselta. Taitaa tulla ulkomaille nettimiehellä lähtö tuollaista kaunotartaan etsimään.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat niin hupsuja. Jos ei ole kirkkaanpunaista huulipunaa ja mustalla kajalilla ympäröidyt silmät ja kirkkaansinistä luomiväriä = ei meikkiä 😂
Ei se miesten "hupsuus" sukupuolesta johdu. Se johtuu siitä että miehet eivät meikkaa. Itse olen meikkaamaton nainen, ja tällä tarkoitan oikeasti meikkaamatonta. En meikkaa ollenkaan. En juhliinkaan. En ole koskaan meikannut. Enkä koskaan aioikaan meikata.
En erota meikitöntä naista ja meikattua naista toisistaan. Naisella täytyy olla jo todella vahva sirkusmeikki, että huomaan sen. Tiedän silti kaikkien naisten itseäni lukuunottamatta meikkaavan, joten lähtökohtaisesti oletan naisten olevan meikattuja.
Mies vaikuttaa olevan sillä tasolla, että anna nyt vaan miehen ihan kaikessa rauhassa "deittailla"tuon kuvan kanssa. On hakemassa selvästi naisesta jotain näyttelyesinettä, ja tuollainen ei koskaan pidemmän päälle suhteessa kanna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, luonnollinen nainen.
Kaunis kyllä, mutta kaukana meikittömästä. Kuvan naisella on ainakin kasvojen, kaulan, huulten ja silmien pohjameikki, ripsiväriä, luomiväriä (ei, se ei ole aina mitään sinistä) rajauskynää, kulmakynää ja kenties vielä piilolinssit (tai sitten hämäävä filtteri päällä) sekä huultenrajauskynää ja puikkoa.
Itselläni on kyllä tuon väriset hiukset ja silmät ihan luonnostaan.
Alapeukku?
Niin en tiedä teistä, mutta itselläni ei ole tapana kulkea täällä kommentoimassa ja valehtelemassa silmieni tai hiusteni väristä, tai mistään muustakaan. En siinä mitään hyötyä näe.
Ihankuin meikki tässä nyt olisi olennaista.
Vierailija kirjoitti:
Ihankuin meikki tässä nyt olisi olennaista.
Niinpä. Perimmäinen tarkoitus tällä provoketjulla on miesten haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat niin hupsuja. Jos ei ole kirkkaanpunaista huulipunaa ja mustalla kajalilla ympäröidyt silmät ja kirkkaansinistä luomiväriä = ei meikkiä 😂
Ei se miesten "hupsuus" sukupuolesta johdu. Se johtuu siitä että miehet eivät meikkaa. Itse olen meikkaamaton nainen, ja tällä tarkoitan oikeasti meikkaamatonta. En meikkaa ollenkaan. En juhliinkaan. En ole koskaan meikannut. Enkä koskaan aioikaan meikata.
En erota meikitöntä naista ja meikattua naista toisistaan. Naisella täytyy olla jo todella vahva sirkusmeikki, että huomaan sen. Tiedän silti kaikkien naisten itseäni lukuunottamatta meikkaavan, joten lähtökohtaisesti oletan naisten olevan meikattuja.
Häh, mitä ihmettä :D ymmärrän täysin sen, ettei muuten vain kiinnitä asiaan mitään huomiota, mutta jos tarkastellessakaan ei tätä erota, on se musta todella erikoista. Ripsivärikin on suomalaisilla naisilla usein mustaa, miten sitä voi olla näkemättä? Kuinka paljon pikimustaa karvaa keskivertosuomalaisen päässä luonnostaan on? Mulla on täysin meikitön kaveri joka nimenomaan spottaa hyvinkin vähäisenkin meikin, koska hahmottaa sen mikä kuuluu naisten kasvoihin ja mikä ei. Aloituksenkin meikit ovat todella selkeät, vai meinaako joku ihmissilmien voivan olla luonnostaan taktisesti erilaisten persikkaisten, valkoisen ja ruskeiden sävyjen kirjon ympäröimä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samoin nainen, joka ei meikkaa, mutta kyllä erotan luonnollisen meikatusta. Myös kestopigmentoidut kulmat ja ripset, vaikka ei muita keinotekoisia lisukkeita olisikaan.
Itselläni on luonnostaan tummanpunaiset huulet, joita joskus luullaan punatuiksi. Hassua kuulla kommenttia, 'olet löytänyt samansävyisen puseron ja huulipunan'.
Meikittömyyteni johtuu pääasiassa mukavuudenhalusta: en jaksa ja viitsi väkertää mitään ylimääräistä, saati uhrata aikaa koko roskan poispesuun iltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöistäkä se deittailu nykyään on? Lähetellään kuvia ihmisistä joiden kanssa haluaisi deittailla? Huh, onneksi olen tukevasti naimisissa.
MInäkin olin tukevasti naimisissa, sanan mukaisesti tukevalla tavalla, mutta mieheni kuoleman jälkeen ja tokeennuttuani kiinnostuin deittailuista. Koin, että se tukevasti naimisissa taannutti minut jonnekin aivan henkiseen takahikiään ja jossa ei tiedä enää mistään mitään mitä ihmisille tapahtuu tässä maailmassa. Ei siis kannata olla ihan hirveän tukevasti naimisissa. Puolisosi ei edusta koko maailmaa.
Minäkin olin toistakymmentä vuotta parisuhteessa ja kun sinkkuunnuin niin olikin ilmestynyt ihan uusi maailma jossa ei todellakaan vaan kelvata omana itsenään. Saanut muutaman kymmenen kiloa laihduttaa, käydä plastiikkakirurgilla ja opetella meikkaamaan kuin instapimut, että voi deitata jotain muuta kuin metsienmiehiä.
Vierailija kirjoitti:
No noinhan miehet luulee.
Minulle on moni mies sanonut että on kiva kun on luonnonkauniita naisia kuten minä. Ja näilläkin kerroilla olin ihan normisti meikannut eli oli peitevoide, puuteri, poskipuna, ripsiväri ja kulmakynä sekä kevyttå huulipunaa.
Miehet ei edes 'näe' naista joka ei ole meikannut.
Mitä tarkoittaa moni mies? 3? 5? 10? Ja niistä monista päädyit tekemään yleistyksen, että miehet.
Olin just tulossa sanomaan samaa.