Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalle Palander valittaa rahapulaa

Vierailija
04.05.2020 |

Tänään onkin sitten Kallen vuoro avautua Iltalehdessä, että ei ole muita tuloja kuin lapsilisät. Eilen oli Riinis otsikoissa. Tornion talosta olis tullut kaupat, mutta Kalle ei halunnut myydä. Ranskassa on talo, mutta siellä Riinis ei kai halua olla kun pitää päästä Espanjaan kun se on nyt ilmeisesti Euroopan ainoa valtio missä hänelle töitä. Espanjassa ei sitten ole taloa vaan joutuvat vuokraamaan. Virossa asutaan kun siellä on halvinta pitää hevosia, mutta lapsia ei kuitenkaan laiteta kouluun. Mitähän huomenna keksitään, ei nämä haastattelut ainakaan muassa mitään sympatiaa herätä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInusta ihanaa se Riiniksen inttäminen, että minä haluan Epsanjaan, kun siellä on minulle kiinteistönvälitystä, vaikka vähän aikaa sitten uhriutui, kun palkat oli maksamatta ja häntä oli petetty provikkasopimuksella. Millainen on korkeakoulutettu nainen, jolla ei ole mitään käsitystä siitä, että  Eurooppa on aika lailla suljettu ihmisiltä ja hevosilta tämän vuoden loppuun ja että kiinteistöbisnes saattaa olla hieman jäistä myös Espanjassa.

Vierailija
22/35 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee näistä valittajista mieleen isoäitini, jonka kuulin vuonna 1979 Kanadassa valittavan sukulaisillemme, että "Just ja just elän."  ranteet ja kaula täynnä kultakoruja, kohtuupalkkaisessa työssä tuolloin vielä olleena ja erittäin hyvää leskeneläkettä nauttivana, 3h + k:ssa Helsingin keskustassa asuvana.

Muistan 9-vuotiaana kysyneeni äidiltäni, että miten mummo ollenkaan tulee toimeen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mä oon luullu, että Kallen vanhemmat asuu siinä Tornion talossa? Maksaako ne pimeesti vuokraa? Joku tässä ei nyt täsmää.

Kallen isä on kuollut vuosia sitten. Tornion talo on aina ollut tyhjillään ja niin sanotusti ”hiljaisessa myynnissä”. Ihmetyttää, ettei myynyt sitä kerta ostaja oli. Tuskinpa siellä niitä ostajia on kuin sieniä sateella.

Vierailija
24/35 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan rouvan rumat ja muhkuraiset uudet huulet maksoivat? Turha kuluerä oli sekin.

Vierailija
25/35 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balander roxx!

Vierailija
26/35 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa saavat Ranskan kartanoa tässä maailman tilanteessa myytyä. Eikös se ole miljoonan arvoinen?

Vierailija
27/35 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakit myyntiin! Ja ylimääräiset talot. Miksi muuten Suomi maksaa lapsilisiä Virossa asuvalle perheelle?

Vierailija
28/35 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle vois alkaa tekemään oikeita töitä.

Säälipistetäkö taas ollaan itkemässä.

Vierailija
29/35 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle on kertonut jo 2017 että kiinteistöt myynnissä ja talousvaikeudet päällä. Mihinkä tuo tilanne olisi muuttunut vuosien aikana.

Vierailija
30/35 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mä oon luullu, että Kallen vanhemmat asuu siinä Tornion talossa? Maksaako ne pimeesti vuokraa? Joku tässä ei nyt täsmää.

Kallen isä kuollut.

Vierailija
31/35 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan nämä lapsilisät Suomesta? Eikö silloin pitäisi osoite olla myös Suomessa?

Vierailija
32/35 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän niillä olla Suomessa talo, että voivat olla kirjoilla siellä, että saa lapsilisät!

Vierailija
33/35 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän niillä olla Suomessa talo, että voivat olla kirjoilla siellä, että saa lapsilisät!

”Oikeus lapsilisään perustuu maassa asumiseen. Maksaminen loppuu, jos lapsi ja hänen huoltajansa muuttavat ulkomaille pysyvästi.”

Onkohan nyt ihan reilua, että he saavat lisät vaikka asuvat pysyvästi ulkomailla. Riinis tuskin on Suomessa naamaa näyttänyt lähiaikoina.

Vierailija
34/35 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaajauhamalla telkkarissa ne rahat on tähänkään asti tulleet.

Vierailija
35/35 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalle on kertonut jo 2017 että kiinteistöt myynnissä ja talousvaikeudet päällä. Mihinkä tuo tilanne olisi muuttunut vuosien aikana.

Hyvä pitää kiinteistöt myynnissa ja ostajan ilmaantuessa ei myydä sit kuitenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi