Kalle Palander valittaa rahapulaa
Tänään onkin sitten Kallen vuoro avautua Iltalehdessä, että ei ole muita tuloja kuin lapsilisät. Eilen oli Riinis otsikoissa. Tornion talosta olis tullut kaupat, mutta Kalle ei halunnut myydä. Ranskassa on talo, mutta siellä Riinis ei kai halua olla kun pitää päästä Espanjaan kun se on nyt ilmeisesti Euroopan ainoa valtio missä hänelle töitä. Espanjassa ei sitten ole taloa vaan joutuvat vuokraamaan. Virossa asutaan kun siellä on halvinta pitää hevosia, mutta lapsia ei kuitenkaan laiteta kouluun. Mitähän huomenna keksitään, ei nämä haastattelut ainakaan muassa mitään sympatiaa herätä.
Kommentit (35)
Lul tämä on niin koomista. Herää Kalle. Valitse yksi asunto jonka pidät ja myy loput. Anna sijoitukset jonkun ammattilaisen hoidettavaksi kun et selvästi itse osaa.
Miten mä oon luullu, että Kallen vanhemmat asuu siinä Tornion talossa? Maksaako ne pimeesti vuokraa? Joku tässä ei nyt täsmää.
Asuntojen ja talojen ylläpito ei ole halpaa. Harmittaa vietävästi Kallen perheen puolesta kun joutuvat kärsimään vilua ja nälkää. Voimahalit sinne.
Jotenkin hassua valittaa. Rouva sanoutui itse irti johtajan hommasta ja lopetti kisaamisen 30 000 eurosta. Kyllä sillä olis hetken aikaa elelty.
Kalle, tuo suuri ajattelija, missä olisimmekaan ilman häntä.
Vierailija kirjoitti:
Miten mä oon luullu, että Kallen vanhemmat asuu siinä Tornion talossa? Maksaako ne pimeesti vuokraa? Joku tässä ei nyt täsmää.
Palanderin isähän on kuollut jo vuosia sitten.
Kyllä nyt ollaan jännän äärellä. Kumpiko huomenna lehdessä valittaa rahapulaa? Olisiko enemmin pulaa elämänhallinnasta.
Miten voi olla talous kuralla kuukaudessa? Hakisivat ammattiapua.
Jos ei ole varaa pitää kolmea taloa, niin sitten jostain pitää luopua. Tuon pitäisi olla itsestäänselvää jokaiselle.
Eikös se Tornion talo ole ollut tyhjillään koko ajan. Melkoiset tulot on ollut aiemmin kun ovat pystyneet ylläpitämään tuon kaiken. Lasten koulua en ymmärrä - onko ne koskaan koulussa missään maassa?
En mä kyllä huomannut, että hän olisi valittanut. Ennemminkin totesi, että tuloja ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole varaa pitää kolmea taloa, niin sitten jostain pitää luopua. Tuon pitäisi olla itsestäänselvää jokaiselle.
Erikoiset on julkkisten ongelmat. Yleensä ihmiset miettivät miten ylläpitävät yhden talon. Vähän sama kun Amanda Harkimon huh huh, melkein piti myydä Porsche -itku.
Rahaa ei ole, kun kumpikaan ei ole töissä. Kalle haluaa olla vain televisiossa ja rouva ei viihdy missään työssä muutamaa viikkoa pidempään.
Rahaa ei heillä koskaan ole, mutta on talot ja leveää elämää näyttävät viettävän...
Ja iltalehti taas maksoi pikku palkkion
Yhyyyyyyyyyyyyyy.
Menköön töihin saa..na.
Ja tommosista sitte tehdään uutinen!
Eikö maailmas muuta uutisoitavaa ole!
Vierailija kirjoitti:
Rahaa ei heillä koskaan ole, mutta on talot ja leveää elämää näyttävät viettävän...
Jep, tätä olen minäkin ihmetellyt. Jokin ei nyt täsmää.
Kallehan tienasi miljoonia aktiiviuran aikana, katse peiliin vaan siellä kotosalla niin syyllinen löytyy.
Niinhän se menee, että kun rikas menettää rahansa, hänelle jää sen jälkeenkin vielä omaisuutta enemmän kuin keskiverto ihmisellä on koko elämänsä aikana.
Mistä maasta tämä perheen ainut tulonlähde maksetaan?