Onko sinua koskaan stalkattu/vaanittu?
Mitä tapahtui? Oliko tuttu ihminen? Puuttuiko poliisit asiaan?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
On ja niitähän riittää ja myös muutakin maalittaminen ja sekin jatkuu vaan edelleen ja siihen menee mukaan enemmän ja enemmän ja sanoin niillekin niin ei ne auttanut vaan päinvastoin meni tuohon rikollisuuteen mukaan ja mä en ymmärrä ja tässä myös jotain sekaannuksia kun mua sekoitetaan joihinkin joihin mulla ei mitään tekemistä Moilanen, Mari, Miia ja sitten vielä jonkun tyypin jonka nimeäkään itse en ennen tiennyt niin sen tyypin vainoajaan siis täysin käsittämätöntä!
Jumalauta kuinka pitkä lause!
Istuin työkkärin kurssilla samaan pöytään (virhe) erään miehen kanssa joka otti sen niin, että luuli että seurustellaan. Kysyi vielä matkalla kurssille että nytkö seukataan. Sanoin että ei, kavereita voidaan olla.
Siitä lähti sitten puolen vuoden stalkkerointi kunnes työkkärit siirti hänet muun avun piiriin.
Oli ahdistavaa kun tiesi osoitteeni tosi tarkasti yms. Seurasi vessaan asti kurssilla.. Laittoi koko ajan viestiä, jnejne vaikka uhkailin poliisilla ei lopettanut. Vasta kun työkkäri ohjasi hänet muualle hän lopetti.
Kannattaisi piilottaa osoitteet maistraatin sivuilta aina muutenkin
Vierailija kirjoitti:
Istuin työkkärin kurssilla samaan pöytään (virhe) erään miehen kanssa joka otti sen niin, että luuli että seurustellaan. Kysyi vielä matkalla kurssille että nytkö seukataan. Sanoin että ei, kavereita voidaan olla.
Siitä lähti sitten puolen vuoden stalkkerointi kunnes työkkärit siirti hänet muun avun piiriin.
Oli ahdistavaa kun tiesi osoitteeni tosi tarkasti yms. Seurasi vessaan asti kurssilla.. Laittoi koko ajan viestiä, jnejne vaikka uhkailin poliisilla ei lopettanut. Vasta kun työkkäri ohjasi hänet muualle hän lopetti.
Huhhuh mikä seko ukko. Monenkohan elämästä ehtinyt tehdä vaikeaa...
Opiskellessa kiinalainen vaihto-oppilas stalkkasi ja seurasi joka paikkaan. Jopa keskellä yötä odotti laitoksen ulkopuolella, kun olin tekemässä harkkatöitä. Kaverit saattoivat minua ovelta ovelle iltaisin kunnes tyyppi lopetti, kun sanoin ottavani yhteyttä poliisin lisäksi suurlähetystöön.
Toinen stalkkeri oli kämppis, jonka kanssa asuin sekasolussa. Kaveri puhui levottomia ja seurasi minua bileissä hyvin humalassa, mutta ei tehnyt mitään. Siis seisoi yksin tuoppi kourassa ja seurasi minua parin metrin päästä koko illan.
Kolmas oli tyyppi, joka soitti usein kun palauduin bileistä kotiin. Aikaa ennen kännyköitä. Asuin teekkarikylässä ja tyyppi oli varmaan joku naapuri tai joku stalkkasi minua bileissä. Soittelija oli kuitenkin mukava ja usein juteltiin monista asioista opiskeluihin ym liittyen. Välillä luki minulle runoja, joita oli minusta kirjoittanut. Hän kieltäytyi kertomasta kuka oli, enkä koskaan saanut sitä selville. Soittelut loppui, kun aloin seurustelemaan opiskelukaverini kanssa.
En tiedä. Voi olla että stalkataan nytkin.
Työkaveri jaksoi aikanaan jauhaa joka päivä sitä, etten minä ole Facebookissa enkä Tinderissä - oli illalla taas kotona poikansa kanssa katsonut...
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä. Pakko olla joku lääkkeiden sekakäyttäjä ei normaali mies tuollaista touhua harjoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä. Pakko olla joku lääkkeiden sekakäyttäjä ei normaali mies tuollaista touhua harjoita.
kiltt imies tiesi että pitää takoa kun rauta on kuum,aa
Entinen miesystävä stalkkasi n. 15 vuotta. Kyttäsi rivitaloni puska.aidan takana, parkkipaikalla, niin autolla kuin pyörän kanssa. Työpaikallani, vaikka oli ns.naisten liike. Lähikauppojen pihassa ajeli odottaen, että käyn niissä. Lähti liikenteessä perääni, ajaen esim. talon pihaan perässäni, josta hain ostamani tavaran. Tätä tapahtui ihan mihin aikaan vuorokaudesta tahansa. Jatkui niin kauan, kunnes aloin kohdella hänen äitiään kuin roskaa. Olin ollut siis kohteliaasti ystävällinen, koska olin kaupassa töissä, missä tämä äiti riesaksi asti asioi. Nyt ei ole näkynyt noin 4kk, mutta voi olla, että koronallakin on osuutensa asiaan.
Joo nettituttavuus alkoi seurailemaan. Sadistinen ja kuristushaluinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri jaksoi aikanaan jauhaa joka päivä sitä, etten minä ole Facebookissa enkä Tinderissä - oli illalla taas kotona poikansa kanssa katsonut...
Tämän takia en voisi ikinä olla näissä medioissa, vaikka paine onkin nykypäivänä kova.
Joidenkin muelestä ärsyttävät mainokset toimii, mutta minä en edelleenkään ole ikinä ostanut yhtä tuotetta koska sitä mainostettiin niin ärsyttävästi jo siitä asti kun tuli kauppoihin.
Taitaa libressetkin jäädä seuraavaksi ostamatta jos kuulen/näen vielä yhdenkin ärsyttävän mainoksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutti hieman yksinkertaiselta tyypiltä. Asui vielä vanhemmillaan yms
Eiköhän nuo tuollaiseen toimintaan taipuvaiset ole päälleen lapsena puusta pudonneita. Ts. joku lohko pahasti tohjona.
On ja niitähän riittää ja myös muutakin maalittaminen ja sekin jatkuu vaan edelleen ja siihen menee mukaan enemmän ja enemmän ja sanoin niillekin niin ei ne auttanut vaan päinvastoin meni tuohon rikollisuuteen mukaan ja mä en ymmärrä ja tässä myös jotain sekaannuksia kun mua sekoitetaan joihinkin joihin mulla ei mitään tekemistä Moilanen, Mari, Miia ja sitten vielä jonkun tyypin jonka nimeäkään itse en ennen tiennyt niin sen tyypin vainoajaan siis täysin käsittämätöntä!