Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään muulla samaa ongelmaa, ei oo kulmakarvoja tai ne on tosi värittömät.

Vierailija
04.05.2020 |

Laitan väriä joka aamu.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on "pakko" meikata kulmat joka aamu, sillä ne ovat todella aukkoiset. Väri on sinänsä muuten ok. 20 vuotta sitten oli teininä muotia nyppiä ohuiksi, ja vaikka en tehnyt sitä kuin maksimissaan vuoden parin ajan, osa karvoista ei näköjään enää koskaan kasva takaisin. Tähän ei auta kestovärit yms, sillä ainoa mahdollisuus on täyttää aukot kynällä.

Sääriä olen epiloinut myös 20 vuotta, arvatkaa vaan onko yksikään säärikarva lakannut kasvamasta?! Niin miksi sitten kulmat eivät tule takaisin?? :/

Vierailija
2/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Microblading?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma miksi säärikarvat kasvaa. t.ap

Vierailija
4/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivasin yläasteella kaikki kulmakarvat ja nyt ne kasvaa vaan puoliksi takaisin ja puolet joudun piirtämään aina kun poistun kotoa

Vierailija
5/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ja niin epäsymmetrisesti omat karvat, että oli niin eri muotoiset kulmat. Kolme vuotta ollut pigmentoinnit. Huippu juttu.

Vierailija
6/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Microblading?

Tämä. Ei tarvitse kun käydä kerran vuodessa vahvistuttamassa ja aina on täydelliset kulmat. 

Vierailija
7/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma miksi säärikarvat kasvaa. t.ap

Jep. Mulla luonnostaan kulmakarvat ja ripset hyvin vaaleanruskeat, hiukset ja muut karvat hyvin tummanruskeat. Ei mitään järkeä.

Vierailija
8/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, mutten halua mitään luonnottomiakaan. Onneksi kaikki microbladingit sun muut alkaa olla last season ja luonnollisuus ja vaaleat kulmakarvat on nyt in.

Vierailija
9/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi hailakat ja ohuet, mikä ehkä korostuu entistään, kun hiukseni ovat kuitenkin aika tummat.

En kuitenkaan tunne tarpeelliseksi / jaksa tehdä mitään silmänkääntötemppuja. Olisihan se kiva, jos kulmakarvat olisivat nätimmät, mutta tällaiset minulla on ja näillä mennään.

Senkin puoleen, että maalatut kulmakarvat ovat mielestäni aika feikin näköisiä niin ei sotamaalien käyttäminen edes parantaisi tilannetta. Täytyy vain hyväksyä se, että ulkonäkö on mitä on.

Vierailija
10/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teettää microbladingin ammattitaitoisella ja arvostetulla tekijällä, ne on täysin luonnolliset eikä näytä yhtään keinotekoisilta.

Oon todella tyytyväinen mun microblading-kulmiin, ne on aina siistit ja sopii mun kasvoihin todella hyvin!

Vierailija
11/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kulmakarvat ja ripset ovat ihan värittömät, suorastaan läpinäkyvät. Eikä niihin tartu edes minkäänmaailman kestovärikään, joten joudun piirtämään ne joka aamu. Mitään microbladingiä en uskalla testata, senverran kamalia lopputuloksia oon nähny.

Hauskinta tässä lienee, että hiukset ovat luonnostaan aika tummat, joten jos jätän meikkaamatta kulmat, oon aika hassun näköinen. Pikkuveli sensijaan on väritykseltään kuin minä, mutta tummilla ja tuuheilla kulmilla ja ripsillä.

Vierailija
12/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö noin ole melkein kaikilla blondeilla.

Vierailija
13/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan, tosi vaaleat kulmakarvat ja kirsikkana kakun päällä toisen kulmakarvan keskellä vaakasuuntainen lapsena saatu arpi, josta ei kasva tietenkään karvoja eikä sen päälle onnistu piirtää meikkikynällä. Pakko nyppiä arven alla olevat karvat pois ja pitää toinen kulma mätsäävänä, eli ohuet ja hyvin värittömät on mun kulmat. Jos en mitään muuta meikkiä laita, niin kuitenkin kulmakynää ihan joka kerta kun lähden ovesta, muuten naama näyttää epämääräiseltä.

Vierailija
14/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, mutten halua mitään luonnottomiakaan. Onneksi kaikki microbladingit sun muut alkaa olla last season ja luonnollisuus ja vaaleat kulmakarvat on nyt in.

1. Hyvä tekij tekee sinulle kulmat joista kukaan ei usko että eivät ole aidot

2. Vaaleat kulmat eivät ole in :D Hyi :D 

Vierailija
15/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais osua arkaan paikkaan? ;) vaaleat on in, ei ole vain rantautunut vielä tänne takapajuiseen Suomeen.

Vierailija
16/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu suomalaiseen vaaleapiirteisyyteen, ettei ole voimakkaita värejä kulmissa tai edes ripsissä. Monilla ne ovat todella värittömät, suorastaan huomaamattomat, vaikka olisikin perus maantienharmaat hiukset. Blondeilla luonnollisesti näkee värejä sitäkin vähemmän. Itse olen aina ollut hailakkana kateellinen suomalaissyntyiselle kaverilleni, jolla on omasta takaa suklaanruskeat hiukset ja huomiota herättävät kulmat/ripset, mitkä eivät tarvitse värjäystä. Todella luonnollinen, eksoottisella vivahteella, eikä juurikaan käytä ehostusta. Ollapa yhtä hyvät geenit!

Vierailija
17/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais osua arkaan paikkaan? ;) vaaleat on in, ei ole vain rantautunut vielä tänne takapajuiseen Suomeen.

Mitä?? Kenelle vaaleat kulmat on arka paikka? Mitä ihmettä sekoilet? :D :D 

Vierailija
18/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kaverini jotka ovat kokeilleet microbladingia olivat pettyneitä lopputulokseen. Yhdellä väri vieläpä haalistuu punaiseksi... Eipä näytä kivalta.

Vierailija
19/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kaverini jotka ovat kokeilleet microbladingia olivat pettyneitä lopputulokseen. Yhdellä väri vieläpä haalistuu punaiseksi... Eipä näytä kivalta.

Minulla ja ystävillä täysin päinvastaiset kokemukset. On tainnut olla halpistekijä heillä. 

Vierailija
20/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä?? Kenelle vaaleat kulmat on arka paikka? Mitä ihmettä sekoilet? :D :D 

Ei, vaan sinulle arka paikka, kun feikit kulmat on out. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän