Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa, että kasvoni ovat kauniimmat kun olen ylipainoinen

Vierailija
04.05.2020 |

Normaalipainoa lähestyessä kasvot eivät näytä enää yhtä hyvältä. Olen huomannut tämän nyt kun olen saanut pudotettua painoa muutaman kilon.

Onko kellään muulla näin?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja en siis ole koskaan ollut enempää kuin lievästi ylipainoinen.

-Ap

Vierailija
2/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Mä olen aika rasvaton ja onhan tää naama aika karun näköinen. Jo muutama lisäkilo tekisi suuren muutoksen mutta en halua niitä kiloja vyötärölle niin olen sitten karun näköinen naamaltani. Pienempi paha mulle henkilökohtaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, sama juttu. Hyvällä nesteytyksellä pystyy kuitenkin paljon vaikuttamaan, kahvin juomisen lopetus myös vaikutti merkittävästi. Kokeile jättää kaikki voimakkaasti diureettiset aineet ruokavaliostasi.

Vierailija
4/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adelekin oli kasvoiltaan kauniimpi pullukkana.

Itselläni taas kasvot ovat paljon kauniimmat hoikkana. Minulla ei ole teräviä piirteitä ja kaikki on pientä, joten se läskikerros kyllä upotti ne vähäisetkin kasvonpiirteet... Esimerkiksi minulla on pieni leuka ja läskillä tulee sellainen kalkkunavaikutelma.

Vierailija
5/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ongelma jos pikkuisen ylimääräistä?

Paljon ap sitten painaa, pituus, liivienkoko?

Vierailija
6/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on terävät kasvonpiirteet ja ryppyinen ihmo, niin on se aika kolhon näköistä.

Vierailija
7/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nuorempana laihdutin ja kasvot olivat aivan luisevat. Silloinkin tosin oli ”lapsen pyöreyttä”. Nyt on vanhenemismuutosten myötä lähtenyt kasvoista ne vähätkin rasvat. Olen itsekin nyt laihtunut muutaman kilon, eikä näytä ollenkaan kivalta :/ nenäkin näyttää nyt todella suurelta, kun kasvot ovat muuttuneet. Luulen, että omalla kohdallani nenäleikkaus voisi parantaa ulkonäköä paljon. Kunpa joskus olisi varaa. En jaksaisi olla ylipainoinen pelkästään kasvojen ulkonäön takia.

Vierailija
8/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä, itselläni on todella kapeat kasvot. Lihominen on leventänyt niitä aika paljon. Kapeat, luisevat kasvot yhdistettynä isoon nenään näyttää kamalalta, kun taas leveissä kasvoissa nenä näyttää paljon pienemmältä. Kapeissa kasvoissa silmätkin näyttivät olevan kaukana toisistaan, mutta nyt leveämmissä kasvoissa ne näyttävät olevan lähellä toisiaan.

Vierailija
9/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin ja kasvot vanhenivat rutkasti. Tuli juonteita ja karsea ryppyinen pussi leuan alle.

Vierailija
10/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisiällä yli 40-vuotiaana voi useimmiten saada vain jommankumnan.

Parempi vartalo ja rumempi naama tai

Huonompi vartalo ja kauniimpi naama

Vierailija
11/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adelelle tosiaan sama juttu vaikka on nuori.

Vierailija
12/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on taas niin että olisin paras naamaltani tosi hoikkana eli siinä normaalipainon alarajoilla.

Minulla on lyhyt ja paksu kaula sekä pieni leuka ja normaalipainoisenakin minulle kertyy heti läskiä niskaan ja leuan alle ja olen sellainen leuattoman näköinen.

Vierailija
13/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, itselläni on todella kapeat kasvot. Lihominen on leventänyt niitä aika paljon. Kapeat, luisevat kasvot yhdistettynä isoon nenään näyttää kamalalta, kun taas leveissä kasvoissa nenä näyttää paljon pienemmältä. Kapeissa kasvoissa silmätkin näyttivät olevan kaukana toisistaan, mutta nyt leveämmissä kasvoissa ne näyttävät olevan lähellä toisiaan.

Minkä pituinen ja -painoinen olet?

Vierailija
14/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskien itsepetos ketju

Vierailija
15/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla hoikka

Vierailija
16/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisiällä yli 40-vuotiaana voi useimmiten saada vain jommankumnan.

Parempi vartalo ja rumempi naama tai

Huonompi vartalo ja kauniimpi naama

Kyllä se turvonnut naama kaksoisleualla aika harvoin hyvältä näyttää. Esim. kasvojen luusto ei näy läskin alta. Hoikkuus, hyvä ryhti ja kimmoisa askel luovat nuoremman vaikutelman.

Vierailija
17/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas niin päin, että vaikka olisin normaalipainon alarajalla, naama pysyy pyöreänä. Pelkästä kasvokuvasta voisi ehkä luulla ylipainoiseksi.

Vierailija
18/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne, ollut näin nuoresta asti. Normaalipainon alarajoilla näytän kasvoiltani keskitysleirille joutuneelta ja hyvinkin reilun ylipainon kanssa kasvoni näyttävät paljon paremmilta.

Kun laihduin  niin todella moni kyseli varovasti olenko sairastunut "kun kasvoiltasi näytät niin erilaiselta" tai vastaavaa.

Pidän myös vartalostani enemmän paksumpana, läski kertyy tasaisesti.. Mutta terveyden vuoksi yritän normaalipainon tienoilla pysytellä.

Vierailija
19/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas niinpäin, että kasvot näyttää hyvältä vasta sairaalloisen alipainoisena. Laihdutin hieman yli vuoden aikana 70-kiloisesta 38-kiloiseksi ja tuntuu, että vieläkin olisi laihdutettavaa.

Vierailija
20/30 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika kookas pää ja hoikimmillani näytin mielestäni sellaiselta bobblehead-hahmolta. Eli jossain määrin lihaa pitää olla että on pää ja ruumis samaa paria :D.