Sanotaanko muille näin?
Jos joskus kysyn jostain uudestaan, kaverilla tapana sanoa "äskenhän mä sen sanoin". En tahallaan ole ikinä kuuntelematta eikä kukaan varmasti joka hetki pysty olemaan tarkkaavainen. Eikä usein tätä edes tapahdu eli mikä pakko on huomauttaa asiasta? Minua ei koskaan haittaa, vaikka joskus joutuisinkin toistamaan saman asian uudestaan enkä varsinkaan huomauttaisi asiasta.
Kommentit (4)
Mies usein sanoo ”taaskaan et kuunnellut mua”. Ärsyttää, koska se usein alkaa selittää jotain pitkää juttua kun mulla on tyyliin ruoka liedellä, kuopus kaatanut lasin maitoa lattialle, koira paskonut matolle ja puhelinkin soi. Yritän niitä siinä hoitaa ja yks alkaa jotain syvällistä selittää niin ei, en todellakaan nyt kuunnellut sinua rakas mieheni.
Esimerkkinä kerron, kun katsottiin kerran yhtä dokumenttia, joka kertoi Plutosta. Kun kaveri sitten kommentoi, että Pluton löytäjän tuhkat vietiin avaruuslennon mukana, kysyin kaverilta kuka Pluton löysi. Kaveri sanoi "Justhan se äsken sen sanoi". Ite olisin vastaavassa tilanteessa vain kertonut henkilön nimen. Minusta oli tarpeetonta kommentoida noin.
Ap
Up