Miksi huonot käytöstavat mielletään miehekkäiksi?
Tämä varsinkin heteromiesten keskuudessa. Et ole oikea mies jos et rehota sohvalla röyhätillen, öristen ja piereskellen. Ovia on pakko paiskoa, ja muutenkin kaikki tulee tehdä mahdollisimman äänekkäästi (esim. kolistelu tavaroita lajitellessa. Kaikenlainen estetiikkakin on täysin syntiä, et TODELLAKAAN saa sisustaa tai pukeutua siististi. Siivoaminenkin on ns. "harmaata aluetta". Suvaitsevainen ei myöskään saa olla. Kiroilu ja negailu suositeltavaa, mistään ei saa olla intohimoinen.
Ei tietenkään koske kaikkia, ja on (toivottavasti) muuttumassa parempaan suuntaan, mutta en ole ikinä ymmärtänyt tätä.
Kommentit (7)
Miehenä en ole itsekään koskaan oikein päässyt sisään siihen malliin. Tunnistan sen kyllä enkä toimi sen mukaisesti, sillä se ei ole minulle luontaista.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en ole itsekään koskaan oikein päässyt sisään siihen malliin. Tunnistan sen kyllä enkä toimi sen mukaisesti, sillä se ei ole minulle luontaista.
Ansaitset siitä suuren kiitoksen! Kuten sanoin, kaikki miehet eivät ole tällaisia, mutta ne jotka ovat, hyi hitto!
Ap
Ei mielletä. Vain sinulla ap on nyt jotain outoja ajatuksia.
Ei niitä mielletä miehekkäiksi. Lukisit välillä muitakin kuin alt.right-runkkusivustoja.
Itse olen ystävällinen kaikille ihan siitäkin syystä koska elämä on helpompaa ja mielekkäämpää silloin kaikille. Loppujen lopuksi teen sen itseni takia mutta myös jotta saa toiselle paremman mielen. Taiteellisena ihmisenä en voisi kuvitellakaan että eläisin elämää jossa estetiikka ei näyttelisi suurta roolia. Pukeudun siististi ja itseäni kuvastaen. Olen varmaankin monen mielestä juuri "homo". Noh, ei minulla naisista ole ollut koskaan pulaa. En muuten koskaan ole kuullut että naista lesboteltaisiin siitä että sillä ei ole mies ystävää tai tekee jotain "epänaisellista" :D kunhan nyt tuli mieleen...
Siksi että noi muut hommelit on muka naisten aluetta.
Sitä kutsutaan toksiseksi maskuliinisuudeksi.