Ero tulossa ja mies narsisti, kukaan ei usko minua
Lapset isällään, en saanut mukaan koska teinejä ja kaikki koneet ja pelit isällään. Pelkään etten näe lapsia enää ja vieraantuvat minusta. Joudun muuttamaan pieneen kerrostaloasuntoon . Koska tulot todella pienet. Kaikki vinkit tarpeen miten käsitellä narsistia? Esittää viranomaisille surun murtamaa ja minulle laittaa viestejä miten pääsee nopeasti minusta eroon ja jatkamaan elämäänsä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
0/5. Jos laittaa viestejä niin eikös siinä todisteet?
Siis häh? Laittanut viestejä että ostaa minut ulos talosta, remppaa talon uudestaan ym.
Sitten oli taas viranomaiselle laittanut viestin että tekee mitä vaan että saa minut pitää.
Ap
Narsistin kanssa ei kannata lähteä hänen peliinsä mukaan, ensimmäinen keino on eristää tällainen ihminen pois elämästään. Hoida asiat viranomaisten kanssa kahden kesken, muista että narsisti käyttää ihmisiä hyväkseen niin sanotulla ”flying monkey” tekniikalla. Älä missään vaiheessa anna tunteille valtaa, jos kuitenkin joudut hänen kanssaan selvittämään asioita, narsisti käyttää tunnereaktiotasi voimalähteenä ja saa pahimmassa tapauksessa sinut näyttämään hullulta. Pidä mielessäsi se, että ihmiset, kaikki ihmiset, ovat tällä lailla sairastuneelle ihmiselle pelkkiä pelinappuloita.
Tiivistettynä:
- ei tunnereaktioita, vaikka mitä tulisi vastaan.
- puhu asiallisesti muiden ihmisten kanssa.
- huomaa ihmiset jotka hän jo valjastanut tai kääntänyt sinua vastaan, flying monkeys”.
Ja lopuksi, kun pääset hänestä eroon älä enää ikinä ole tekemisissä, nämä ovat hyvin sairaita ihmisiä ja parantuminen heille on käytännössä mahdotonta.
Tietyn tyypiseen kehitysvammaisuuteen ja kusipäisyyteen ei auta kuin lyijy.
Lapset ottaa koneet mukaan sulle?
Meillä erosin niin, että hommasin etukäteen asunnon. Mies oli töissä niin ystävät ja sukulaiset tuli pikapikaa pakkaan kaiken js muutto hoitui nopeasti. Osoite salainen.
Meillä erilaiset oikeuskäsittelyt kestivät 9 vuotta. Voitin kaikki käsittelyt joita oli 14kpl. Eksä haki kaikenlaisia juttuja oikeuteen.
Ole rauhallinen, rehellinen, esitä kaikki mahdollinen todistusaineisto jos on.
Tsemppiä, tiedän mitä helvettiä se on.
Meillä ollut tapaamisia perheneuvojan kanssa ja huomenna taas. On käännyttänyt hänet jo puolelleen. Olen jo umpikujassa ja en voi tehdä mitään. Nauraa matkalla pankkiin..
Ap
Miten mies on narsisti? Jos lapset on teinejä niin lapset saavat itse päättää asumisestaan, jos molemmat huoltajat on kelvollisia vanhempia.
Miksi viranomaiset on sotkettu mukaan ja mitä heillä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Miten mies on narsisti? Jos lapset on teinejä niin lapset saavat itse päättää asumisestaan, jos molemmat huoltajat on kelvollisia vanhempia.
Googleta narsisti jos et tiedä.
Ap
Sua harmittaa kun se ostaa sut pois siitä asunnosta ja sua harmittaa asua kerrostalossa?
Jos se maksaa sulle puolet siitä asunnosta niin osta itse asunto itselles.
Eiköhän tämä ole ihan normaali kuvio eikä se narsistiks tee.
Pienet riidat ja erimielisyydet kuuluu eroon.
Musta kuulostaa siltä että sinä siinä olet enemmän materiasta huolissas ku erosta ylipäätänsä.
Tässä muutenki taitaa olla jotain muuta mikä jää kertomatta jos erossa on viranomaiset mukana ja sinä joudut lähtemään ja mies jää lapsien kanssa teidän yhteiseen asuntoon.
Ja sulla kun on ne tosi pienet tulot niin millähän sä edes isompaa asuntoa pystyisit pitämään?
Sä kun et sitä saa niin sun mielestä sun mieskään ei sitä saisi pitää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En huomaa narsistia miestä noista sinun kirjoituksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos nyt vaan kertoisit mikä sun ex miehestä tekee narsistin. Google ei sun exästä kerro mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En huomaa narsistia miestä noista sinun kirjoituksista.
Ok, no sitten vaan muuten k...pää!!!
Ap
Taitaa olla vikaa lähinnä itsessäsi jos lapset haluavat jäädä isänsä luokse. Älä puutu lastesi valinnanvapauteen!
Ero ei tee miehestä narsistia.
Eikä se jos miehellä on paremmat tulot.
Eikä myöskään se että lapset jotka saa päättää kenen luona asuvat haluavat asua isänsä luona.
Narsistin omat edut menee jopa lapsien etujen edelle ja jos näin olisi niin tuskin sillon lapset haluaisi jäädä isänsä luokse.
Tässä ei ole muuta hämärää kun se että sä et osaa perustella väitteitäs ja sitte kun sua pyydetään tekemään niin niin sitten sä suutut.
Minä muutin pois yhteisestä kodista. Teini-ikäiset lapset jäi isälleen. Olin levollisin mielin, sillä tiesin ettei exästä ollut huolehtimaan lapsista. Ei ollutkaan. Yksi lapsista halusi muuttaa luokseni jo kahden kuukauden kuluttua. Toinen muutti 10 kk kuluttua ja lopulta kolmaskin. Tietokoneet toivat mukanaan.
Miksi täällä ei voi vain uskoa sitä, mitä ap kirjoittaa? Miksi hän tänne kirjoittaisi puuta heinää, jos hänellä on tarkoitus kysyä täältä neuvoa tai saada edes vertaistukea? Miksi pitäisi antaa esimerkkejä siitä, mitkä kaikki seikat osoittavat miehen narsismin? Älkää ollenkaan puuttuko asiaan, jos ette usko ap:tä.
Lapsille on aivan varmasti tällaisessa tapauksessa monin tavoin selkeämpää ja helpompaa jäädäkin isälleen, koska ok-talossa on varmasti tilaa enemmän, heillä omat huoneet ja todellakin nuo tietsikkajutut, joita ilman nuori ei tänä päivänä enää voi olla.
Eikä lapset yleensä osaa erottaa narsismia. He näkevät isän vain isänä, joka voi olla heille hyvinkin hyvä. Narsistit yleensä kohdistavat sen narsisminsa puolisoon. Lapset saattavat joutua sen kanssa tekemisiin vasta enemmän aikuisiällä.
Huono asia tuossa on vain se, että isä saattaa nyt manipuloida lapsia äitiä vastaan. Kun äiti lähti, hänet leimataan perheenjättäjäksi ja hylkääjäksi. Lapsiin tuollainen puhe voi upota oikein hyvin. Jos lapset eivät ole joutuneet näkemään riitoja ja äidin pahaa oloa, heille ei muodostu oikeaa kuvaa asiasta.
Mutta ei ap joudu eroon lapsistaan kuitenkaan. Hänellä on aina oikeus saada tavata lapsiaan, tai oikeamminhan se määritellään lapsen oikeudesta tavata vanhempaansa. Tilanne on vasta alussa, joten kaikki voi muuttuakin vielä. Voi käydä vielä niinkin, että hän ei edes halua lastensa olevan itsellään sitten kuitenkaan. Näin kävi tuttuni tilanteessa, tuli kiire laittaa lapset äidilleen, kun piti saada uusi nainen. Tällä uudella naisella oli niitä omia lapsia, jotka sitten valtasivat tilan miehen lapsilta, joten nämä pitikin yhtäkkiä siivota pois sieltä kodista, johon asettui nyt uusi perhe. Narsistilla kun on tarve saada se uusi uhri mahdollisimman pian ja kaikin tavoin sitoa tämä itseensä, että voi taas juhlat jatkua. Tässä tuttuni tilanteessa uusi nainen lapsineen lähti tiehensä jo puolen vuoden päästä, mutta sehän onkin toinen tarina.
Narsisti kyllä osaa ottaa tällaisesta kaiken irti, kun haluaa mustamaalata puolisonsa. Ja aina löytyy niitä, jotka uskoo. Tämä täytyy vaan ottaa huomioon. Kaikki tunnekuohut on pidettävä sisällään, koska niistähän saa vain vettä myllyynsä. Kaikissa asioissa ole johdonmukainen ja rauhallinen. Viranomaisille on vain rauhallisesti oikaistava väärät käsitykset ja valheet.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ollut tapaamisia perheneuvojan kanssa ja huomenna taas. On käännyttänyt hänet jo puolelleen. Olen jo umpikujassa ja en voi tehdä mitään. Nauraa matkalla pankkiin..
Ap
Mitä nauramista osituksessa on? Saat omasi ja hankit asunnon. Mikä on ongelma?
Ei se mies voi saada lähihuoltajuutta, kyllä varmasti tulee viikko viikko.
Jos mies ostaa sut ulos talosta käypään hintaan, niin sehän on hyvä, että saat rahat ilman tappelua.
Kannattaa palkata itselleen juristi, jos tulee ongelmia.
Älä tietenkään luovuta lapsia miehelle kokonaan, vaan vaadi viikko viikko asuminen.
0/5. Jos laittaa viestejä niin eikös siinä todisteet?