Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulosotossa n. 30 000,olen 36v ja saan kuussa

Vierailija
03.05.2020 |

680e käteen kelalta. Töitä olen hakenut, en saa. Lapsia 2. Teenkö it se m urhan?
Ei varoja, vain velkaa. Miehen nimissä vuokra-asunto. Eroa miettinyt, huono suhde, mutta en saa asuntoa eli pakko elää tässä suhteessa.
Ei jaksa enää mitään. Korona pahentaa tätä p as kaa

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa ei ainakaan mun aikana opetettu henkilökohtaisen talouden hallintaa ollenkaan. Sen sijaan jotain älytöntä algebraa piti vääntää ihan loputtomiin.

Suuri osa suomalaisista on ongelmissa koska eivät osaa hoitaa raha-asioitaan. Enkä nyt tietenkään puhu ihmisistä joille on osunut vaikka sairaus tai muu paha yllätys. Monet eivät osaa hahmottaa jotain lainan korkoa ollenkaan.

Vierailija
42/78 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien takia sulla ei ole enää oikeutta ottaahenkeäsi. Sun tehtävä tässä maailmassa on nyt tapella maailmaa vastaan että lapsilla olisi parempi tulevaisuus. Ryhdistaydyt ja teet kaikkesi että lapsilla on hyvä olla ja jotta he edistyvät elämässään (ja eivät syrjäydy). Pistät itsesi toissijaiseksi. Kun pääsette parempaan elämään kiinni olet itsestäsi ylpeä. Sinun tehtäväsi on luotsata perheesi sinne. Kun lapsistasi tulee menestyviä aikuisia, voit olla itsestäsi ylpeä ja lapsistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on velkaa paljon enemmän. Ei kannata rakentaa siitä mitään ongelmaa oman päänsä sisäpuolelle. Muuta vaikka Norjaan tai Espanjaan. Asut siellä vuoden ilman maksuhäiriötä vakituisessa vuokra-asunnossa, niin saat puhtaat luottotiedot.

Velkahan on vain abstraktinen taloudellinen käsite, jolla ei reaalimaailman kanssa välttämättä ole mitään tekemistä. Toki jos Suomessa asuu, niin esim. vuokra-asunnon saamisessa voi tulla ongelmia jos luottotiedot menneet. Velasta ei tarvitse luoda mitään häpeää itselleen, velan antajaha on hinnoitellut riskin niihin korkoihin. Yrityksilläkin voi olla paljon velkaa ja monet yritykset ajautuvat konkurssiin eivätkä ikinä voi maksaa velkaansa takaisin. Voit itse valita miten suhtaudut koko asiaan.

Vierailija
44/78 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusumma. Minulla on velkaa 255.000. Makselen yh:Na seuraavat 20 v.

Vierailija
45/78 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaajaa, ensin tuhlataan muitten rahoja ja sitten itsarilla velkojia pakoon. V-ttu mitä porukkaa!!!

Kaksi mukulaakin piti pyöräyttää. Yhteyskunnan varoilla nekin tietty.

Tällaisia horoperseitähän nämä suomi-akat nykyään on kaikki järkiään. Heti ensimmäisen ukon kanssa väännetään pentuja ja vaikka mies sanoo että ei olla hankkimassa. Ei uskota, vaan porsitaan siitäkin huolimatta, ja  sitten lopulta ollaan just tällaisia yhteiskunnan tukielättejä. Suomalaiset ä m m ä t  on yksiselitteisesti PILALLA ! Hyi hitto minkälaisia älykääbikeitä !

Sinäpä se vaikutatkin oikein kultakimpaleelta. Voi harmi, että ole noin ihastuttavaa miestä elämääni saanut. Niin kauniisti osaa puhua, että johan tässä pikkarit kastuu moisesta. Onnekas on se nainen, joka sinut saa! 

Vierailija
46/78 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän itse pienien tulojen varassa. Ystäväni joutui ulosottoon osamaksuista ja pikavipeistä. Meillä on nyt suurin piirtein samat tulot. Ystävälleni on kaikkein vaikein oppia elämään pienillä tuloilla. Hänelle perusmenoihin kuuluu hiusten värjäys ja leikkaus vähintään joka kolmas kk. Hänen perusmenoihin kuuluu baari illat kerran kuussa. Uusia vaatteita, koska hän "tarvitsee" niitä. Hänen on todella vaikea elää varojensa mukaan. Hän voisi elää tyytyväisenä sillä mitä hänellä on, mutta hän koko ajan haluaa parempaa ja kalliimpaa yms. Opettele elämään sillä mitä sinulla on ja keskityt hyviin asioihin.

Minun lapseni on jo aikuinen , mutta hän muistaa lapsuudestaan pieniä asioita. Eväsretket, uimarantapäivät ja perinteet ovat tulleet pienistä asioista.

Vierailija
47/78 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 000 e on loppupeleissä pieni summa, josta selviää. Ongelma on tuo jumissa oleminen. Olet lannistunut. Soita kaupungille olisiko mitään mahdollisuutta saada asuntoa heiltä. Asumiseen saat tukea ja jos tulot ei riitä lasten kanssa, niin myös toimeentulotukea.

Jos et saa töitä, niin vaihda alaa. Opiskele joku ammatti, missä voisit olla hyvä, sellainen mikä sopii sinulle.

Lapsille sinä olet heidän kaikki. Vaikka köyhänäkin heille kelpaat.

Vierailija
48/78 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaajaa, ensin tuhlataan muitten rahoja ja sitten itsarilla velkojia pakoon. V-ttu mitä porukkaa!!!

Tällaisia horoperseitähän nämä suomi-akat nykyään on kaikki järkiään. Heti ensimmäisen ukon kanssa väännetään pentuja ja vaikka mies sanoo että ei olla hankkimassa. Ei uskota, vaan porsitaan siitäkin huolimatta, ja  sitten lopulta ollaan just tällaisia yhteiskunnan tukielättejä. Suomalaiset ä m m ä t  on yksiselitteisesti PILALLA ! Hyi hitto minkälaisia älykääbikeitä !

Sinäpä se vaikutatkin oikein kultakimpaleelta. Voi harmi, että ole noin ihastuttavaa miestä elämääni saanut. Niin kauniisti osaa puhua, että johan tässä pikkarit kastuu moisesta. Onnekas on se nainen, joka sinut saa! 

Niin, totuus se vissiin sitten sattuu ? Kun suomi-akat on järkiään tuollaisia, niin mitä pitäisikö vain vetää sellainen v a j a k k i -mallin virne naamalle ja hymistellä kuin pirun älykkäitä te oikein olette ? Ettei pikku prinsessoilla mene tunteisiin kun kukaan ei sanoisi kuinka asiat oikeasti ovat ?

Vain otettu lääke auttaa. 

Vierailija
49/78 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pirun vaikeaa se oikein pystyy olemaan, sen tajuaminen kun teille sanotaan ETTÄ HANKI ABORTTI !!! SITÄ KAKARAA EI OLLA PITÄMÄSSÄ !!!!

Oletko koskaan kuullut kondomeista? Suosittelen tutustumaan. 

Vierailija
50/78 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani että joku velkaantuu enkä toivo kelläkään mitään miljoonakoron takaisinmaksuja. Mutta usein unohtuu että kun joku jättää laskunsa maksamatta ne on sitten jonkun toisen vaan maksettava. On raivostuttavaa maksella kämppäkaverin sotkuja ja muuta.

Vierailija
51/78 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olis uskonut että lapsia hankkinut ihminen kehtaa miettiä itsemurhaa mokoman pikkusumman vuoksi! Itse otin opintolainaa ja olen sen vuoksi velkaa 17 000 euroa. Meitä on Suomessa monta.

Vierailija
52/78 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani että joku velkaantuu enkä toivo kelläkään mitään miljoonakoron takaisinmaksuja. Mutta usein unohtuu että kun joku jättää laskunsa maksamatta ne on sitten jonkun toisen vaan maksettava. On raivostuttavaa maksella kämppäkaverin sotkuja ja muuta.

Miksi ihmeessä makselet kämppiksen laskuja? Ihan itseäsi saat syyttää, jos tuollaiseen leikkiin lähdet. 

Vierailija
53/78 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Ei kyllä oikeassa elämässä kenenkään ole pakko maksaa toisten velkoja. Tai ihan varma en ole onko silloin, jos "saa perinnöksi" esim. vanhempiensa velat. 

Vierailija
54/78 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä makselet kämppiksen laskuja? Ihan itseäsi saat syyttää, jos tuollaiseen leikkiin lähdet. 

Miten se on minun syyni jos joku toinen ei maksa laskujaan? En näe tulevaisuuteen. 

Vierailija
55/78 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Ei kyllä oikeassa elämässä kenenkään ole pakko maksaa toisten velkoja. Tai ihan varma en ole onko silloin, jos "saa perinnöksi" esim. vanhempiensa velat. 

Kyllä vaan saattaa esim. vuokralaisilta tulla oikein kiva ylläri. Lähteä johonkin käräjäoikeuteen on ihan vitsi.

Vierailija
56/78 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on minun syyni jos joku toinen ei maksa laskujaan? En näe tulevaisuuteen. 

Ei se olekaan. Mutta se on, jos maksat hänen laskunsa hänen puolestaan. Kukaan ei ole vastuussa toisten laskuista. Eli ihan oma vikasi jos vapaaehtoisesti suostut makselemaan toisen laskuja. 

Vierailija
57/78 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole koskaan tarvinut kämppäkaverin sotkuja maksella. Vaikka useammankin "sotkijan" kanssa olen asunut. Ihan itse itsensä liriin saivat ja ihan itse saavat sieltä noustakin. Vihoviimeinen virhe lähteä toisten velkoja makselemaan. Siinä on pian itsekin samassa suossa. 

Vierailija
58/78 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkki kiinni, röökit tumppaukseem ja pössyt pois. Missä kunnossa arvalompakkok on?

Vierailija
59/78 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole koskaan tarvinut kämppäkaverin sotkuja maksella. Vaikka useammankin "sotkijan" kanssa olen asunut. Ihan itse itsensä liriin saivat ja ihan itse saavat sieltä noustakin. Vihoviimeinen virhe lähteä toisten velkoja makselemaan. Siinä on pian itsekin samassa suossa. 

No, jotkut on hyvin ovelia kavalia touhuissaan on ainoa mitä viitsin tähän sanoa.

Vierailija
60/78 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se olekaan. Mutta se on, jos maksat hänen laskunsa hänen puolestaan. Kukaan ei ole vastuussa toisten laskuista. Eli ihan oma vikasi jos vapaaehtoisesti suostut makselemaan toisen laskuja. 

Haha. No, onneksi olet itse säästynyt hulluilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi