Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haittoja sinulle on tullut masennuslääkkeistä?

Vierailija
03.05.2020 |

Lääkkeet pöydällä, mutta en tiedä aloitanko.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti yöunet, tuli ihan hirvee sellanen tuskallinen olo, kaikki tunteet lähti, tuli erittäin voimakkaita itsemurha-ajatuksia, joiden takia se sitten pitikin lääkärin käskystä lopettaa. Yksikään masennuslääke ei mulle käy, mut silti niitä tyrkytettiin siihen saakka, kunnes olin todella lähellä itsemurhaa. Jo tätä ennen osa lääkäreistä sano että mitkään masennuslääkkeet ei mulle käy, koska hyötyä ei niistä tule, vaan ainoastaan haittavaikutukset tulee todella voimakkaana.

Nykyään on sellanen lääkäri joka ei suostu edes miettimään masennuslääkkeiden aloitusta, ellen sitä itse pyydä. Kerrankii joku lääkäri, jolta löytyy järkeä päästä. Niin, ja masennuslääkkeitä on määrätty kroonisiin kipuihin, mut ei nykyään enää määrätä.

Toki kaikki ihmiset on erilaisia, joten ei kaikille kaikkea tule.

Vierailija
2/40 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään haittavaikutuksia ei ole tullut. Mielialasta tuli paljon tasaisempi.

Kannattaa kokeilla niitä lääkkeitä. Ne voi kyllä lopettaa, jos tulee ihan kamalat sivuvaikutukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni seksihalut ja mies.

Vierailija
4/40 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään haittavaikutuksia ei ole tullut. Mielialasta tuli paljon tasaisempi.

Kannattaa kokeilla niitä lääkkeitä. Ne voi kyllä lopettaa, jos tulee ihan kamalat sivuvaikutukset.

Miksi ei voi lopettaa jos tulee yleensä mitään epämiellyttävää.

Vierailija
5/40 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaaliset kyvyt lähti. Lihominen. Unettomuus. Kropan jäykkyys ja voimattomuus.

Kyllä ne hyviä aineita on joo....

Vierailija
6/40 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remeronista (mirtatsapiini) nousi paino kahdessa vuodessa 35 kg ja tuli orgasmikyvyttömyys. Lisäksi raa´at painajaiset.

Ixelistä tuli yölliset harhat, mutta masennukseen se auttoi, päinvastoin kuin Remeron.

Vierailija
7/40 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosi, seksihalut meni, orgasminkyky, unet lähti, tunnottomuus.

Vierailija
8/40 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuteni oli turvaton, liian nopeaa aikuistumista ja vailla rakkautta. Äitini käytti masennuslääkkeitä, en minä.

Vierailija
9/40 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihominen ja hikoilu.

Vierailija
10/40 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin 5v sitten ja lopetin sivuoireiden takia, en saa vieläkään orgasmeja. Ennen lääkkeitä sain tajunnan räjäyttäviä. Voisivat varoittaa ennen kuin lääkettä annetaan..

Mieluummin saan orkkuja ja oon masentunut kuin tällanen joka ei saa enää orkkuja.

Vierailija
11/40 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sertralin.Ahdistusta paniikkikohtaus-tyylisesti. Tämä ihan alkuvaiheessa noin 2 viikkoa pienellä annoksella ja lääke laskettiin omasta pyynnöstäni pois. Kuulemma alussa voi olla näitä ja myöhemmin poistuvat ja lääke alkaa toimia. En vaihtanut lääkettä, mutta sain Opamoxin tarvittavaksi. Se toimii hyvin. Käytän harvoin, 3-4 krt/kk.

Vierailija
12/40 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä kokemuksia, jos orgasmit menisi tappaisi itseni seksi on parasta mitä minulla on.

13/40 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tunteet kuolivat. Niin ilo kuin suru. Auttoi kyllä paniikkihäiriöön Seromex ja aiemmin Aurorix.

Vierailija
14/40 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin 5v sitten ja lopetin sivuoireiden takia, en saa vieläkään orgasmeja. Ennen lääkkeitä sain tajunnan räjäyttäviä. Voisivat varoittaa ennen kuin lääkettä annetaan..

Mieluummin saan orkkuja ja oon masentunut kuin tällanen joka ei saa enää orkkuja.

Onko tuo totta? Lopetit 5 vuotta sitten, miksi edes aloitit?

Vierailija
15/40 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin 28 kiloa puolessatoista vuodessa.

Minulla ei ole mitään tunteita mitään tai ketään kohtaan.

.Sertralin, aiemmin Cymbalta ja Essitalopram

On ihan sama lopetanko vahinko on jo tapahtunut, ihminen en enää ole.

Vierailija
16/40 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilu, makeanhimo, alkoholin himo, derealisaatio ennen nukahtamista, painonnousu, verensokeriarvojen nousu, hypomania, orgasmikyvyttömyys, kyky tuntea mielihyvää poistui, apaattisuus, kuukautishäiriöt. Nämä siis kahdella erityyppisellä lääkkeellä.

Vierailija
17/40 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optipar (paroksetiini) teki ajoittain tavallisistakin ajatuksista jotenkin polttavia, voimisti niitä reilusti. En ole koskaan aikaisemmin kokenut sellaista. En yhtään ihmettele enää, että jos jollakulla on valmiiksi ollut haitallisia ajatuksia, niin tuolla lääkkeellä ne olisi olleet ihan äärettömän voimakkaina.

Sitten se perinteinen vatsan löysyys, mutta nuonpolttavat ajatukset saivat aika pian lopettamaan lääkkeen käytön.

Vierailija
18/40 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin eläkkeelle niiden takia.

Vierailija
19/40 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen mieli oli yhtä vuoristorataa. Saatoin räjähtää pienistäkin asioista, masennusta, paniikkohtauksia, välillä en uskaltanut edes kauppaan mennä. Nykyään on aika tasainen meno ja en vaihtaisi tätä lääkitystä mihinkään. Yli puolet elämästä meni pilalle paniikkikohtauksien ym. takia ennen kuin sain apua. Varmasti paljon turhaan määräävä lääkkeitä mutta sitten on meitä jotka todella on saanut niistä apua.

20/40 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

X