Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAMASUJEN TIISTAI*** :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä netti oli pois toiminnasta ties kuinka kauan,pöh! ja oonkin siis ihan ulkona kaikista jutuista..

tänään on ainakin ollut puhetta hempasta:

mulla on aina ollut tosi alhainen hemoglobiini mutta synnytyksen jälkeen se on jollain ihmeellä(en siis rautaa syönyt vaikka ois pitänyt) noussut 145 ja sitten kuukaudessa tipahti 114 ja piti aloittaa lisärauta, parinviikon kuurilla sain nostettua 120 ja se on kuulemma hyvä..mulla kanssa toi ei sovi vatsalle ja siksi en viitti kokoaikaa vielä sitä syödä, syön sitten kun on todella tarpeeseen.aika kumma että nuokin vaihtelee neuvoloittain..

täälläkin paino nousee tasaisesti ja paljon:(, mullakin 70 lähestyy, alkaa näyttää siltä että tulee nyt enemmän painoa kun poikaa oottaessa ja silloinkin tuli yli 20 kg!!

nimistä: meillä on kummallekin nimet jo " valmiina" eli mulla muutama muunnelma nimistä joita ei vielä olla päätetty varmasti mutta näkee sitten minkä nimiseltä lapsi näyttää:) meillä onneksi aika samanlainen nimimaku miehen kanssa.

vauva möyryää ihanasti, äsken kun istuttiin sohvalla, mies parin metrin päästä sanoi että huh, ompas siellä kova meno;) oli nähnyt kauempaakin että vatsa heiluu:)

ja iso vatsa onkin tämä heilurivatsa, viime neuvolassa pari viikkoa sitten sf oli jo yläkäyrällä, saa nähdä millainen jättiläinen täällä kasvaa, no ei toivottavasti mikään jätti!

supistuksia tulee edelleen aika paljon, välillä tosi napakoita, tai siis kipeitä ja välillä ei niin kipeitä.

kävely alkaa nyt jo tehdä tiukkaa, selkä kipeytyy helposti ja jalat puutuu.

hikka tuntuu välillä:)

vielä vauvalla tuntuu olevan hyvin tilaa heittää kuperkeikkoja, ei ainakaan vielä ole tuntunut siltä että olisi raivotarjonnassa, näillä viikoilla poika oli jo rt.ssä ja tosi alhaalla ja vähän kiinnittynyt.

saa nähdä mikä ikiliikkuja tämä on:)

nyt täytyy mennä nauttimaan vauvasta kun tuntuu niin ihanasti touhuavan.

lämmintä kesäiltaa masuille!

fiikuna ja mytty rv25+6(?)

Vierailija
22/24 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa taasen kerkesin koneelle minäkin. Juttujanne olen käynyt välillä lukemassa mutta ollut liian väsy kirjoittaakseni itse. Tai saamaton kenties...

Kaikki täälläkin kunnossa, eilen oli neuvolalääkäri. Paino nousee uhkaavaa tahtia, ihme kyllä ei passitettu sokerirasitukseen :O On meinaa jotai kymmenen kiloa jo tullut. Eli seuraavaks lähestyy jo 90... Hui! Enkä oo kun 167 cm... Kova urakka laihduttaa. Voiko painonvartijoiden ohjeilla syödä kun imettää? Ajattelin josko sitä jaksais sitten...

Mulla hb oli eilen 119 kun kuukausi sitten 117. En ole lisärautaa syönyt eikä vieläkään tartte. Mulla normaalistikin vähän yli 120.

Paikat kiinni ja kiinteät eli ok.

Meille tulee Jovi air-rattaat pehmeällä kantokassilla. Tilauksessa ovat. Ei ole jäänyt edellisiltä vauvoiltamme juurikaan muuta kuin vaatteita. Ja syöttötuoli. Hoitopöytä ostettiin käytettynä ja sänkyä ollaan katseltu kans käytettynä. Pakkaus ehkä otetaan.

Vilkas tapaus tämä meidänkin kuopus on. En muista että edellisissä raskauksissa olisi tuntunut näin selkeästi kaikki. Hikat ynnä muut jo näin aikaisin. Ei ole vielä mennyt pää alaspäin, saa nähdä milloin.

Mulla kesäloma elokuun puolvälissä, sitten päivä töitä ja alkaa äippäloma. Tuntuu niin pitkältä ajalta odottaa!

Jaksuja kaikille helteeseen!

Sanna ja baby 26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä kotiuduttu,kaksi päivää vielä olisi jälellä.Trukilla olen ajellut nyt lähipäivät joten hommaa piisaa nyt!

Lääkärissä kaikki oli ok. oli kyllä vähän liian kiireinen ja turha käynti.Odotin yli tunnin että pääsin ja tutkimus/käynti kesti n.1min.Sano että kyllähän sä tiedän kun niin mones jo tulossa.

Hemppa laskenu 160 -110:een joten rautaa pitöis napsia jos muistaa .

Sf mitta huiteli taas yläkäyrällä,olikohan 25-26cm rv oli 24+6.No aina näin,sokerirasituksesta sanoin etten mene ennenkuin on aihetta.

Mutta nauttikaahan kesästä,kohta on taas kylmä syksy ..

Wades &Natika 25+1

Vierailija
24/24 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No...