Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi yllättävän moni mies kuvittelee että nainen on kiinnostunut jos...

Vierailija
03.05.2020 |

...on ystävällinen? Erityisesti tapauksina on jäänyt mieleen tilanteet jossa mies on asiakas ja nainen asiakaspalvelussa, niin tämän asetelman olen havainnut monesti sellaisena että mies ihan tosissaan on kuvitellut että nainen on hänestä kiinnostunut ja nainen taas on omaan silmääni ollut vain ns. hyvä asiakaspalvelija ja ihan jo siitäkin tiedän että tismalleen samantasoista ja samanlaista palvelua olen saanut naisena naiselta lukuisia kertoja.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisetkin muuten sortuu tähän ajatteluun jos on komea mies, niin helposti kuvitellaan että se on jotenkin erityisen mukava just mulle koska on varmaankin kiinnostunut meikäläisestä :D

Olen parisuhteessa komean miehen kanssa, häntä lähestyy todella moni ns. vaatimattomamman näköinen nainen ja kuvittelee voivansa napata tämän tuosta vain. Siis törkeää flirttiä, jopa silloin kun minä olen paikalla. Jopa oma siskoni on häntä yrittänyt iskeä, ällöttävää. Onneksi mies on luotettava, eikä todellakaan ole ollut kiinnostunut näistä naisista :D Mutta mies hymyilee paljon, kaikille. Silloin aina joku tällainen naistampio kuvittelee liikaa.

Huoh. Vieläkö tuo meemi kiertää netissä?

Vierailija
62/66 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisetkin muuten sortuu tähän ajatteluun jos on komea mies, niin helposti kuvitellaan että se on jotenkin erityisen mukava just mulle koska on varmaankin kiinnostunut meikäläisestä :D

No ei ole kyllä koskaan tullut tuollaisia luuloja, jos joku komea DNA-myyjä pirteässä pikeepaidassaan mulle hymyilee ja tuotteita sulavasti jutustellen esittelee.

Totta kai tajuan, että se mies tekee työkseen sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I’n not an I diot kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole kyllä koskaan tullut tuollaisia luuloja, jos joku komea DNA-myyjä pirteässä pikeepaidassaan mulle hymyilee ja tuotteita sulavasti jutustellen esittelee.

Totta kai tajuan, että se mies tekee työkseen sitä.

Normaali ihminen kyllä tajuaa.

Vierailija
64/66 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjän tehtävä on saada asiakas tuntemaan olonsa niin hyväksi että asiakas haluaa ostaa mahdollisimman paljon / mahdollisimman kalliita tuotteita. Se on rooli.

Vierailija
65/66 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kaikenlaisen ehdottelun suomalaisille naisille. He ovat kaikki samanlaisia, viinaan meneviä ja vallan haluisia. Nyt on mennyt 12 vuotta hyvin aasialaisen vaimon kanssa.

Vierailija
66/66 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisilta on helppo kysyä, jotka eivät pääse karkuun. Siksi.