Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi yllättävän moni mies kuvittelee että nainen on kiinnostunut jos...

Vierailija
03.05.2020 |

...on ystävällinen? Erityisesti tapauksina on jäänyt mieleen tilanteet jossa mies on asiakas ja nainen asiakaspalvelussa, niin tämän asetelman olen havainnut monesti sellaisena että mies ihan tosissaan on kuvitellut että nainen on hänestä kiinnostunut ja nainen taas on omaan silmääni ollut vain ns. hyvä asiakaspalvelija ja ihan jo siitäkin tiedän että tismalleen samantasoista ja samanlaista palvelua olen saanut naisena naiselta lukuisia kertoja.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yksinkertaista. On paljon kaltaisiani miehiä, joille elämän aikana naiset ovat niin harvoin olleet ystävällisiä, hymyileviä tai ylipäätänsä osoittaneet kiinnostusta, että tällaisen poikkeuksellisen tapahtuman saattaa vahingossa ylitulkita oikeaksi kiinnostukseksi tai jopa flirtiksi. Suurin osa meistä näkymättömistä miehistä ei tietenkään tällaisen ylitulkinnan perusteella ala naista mitenkään ahdistelemaan tai kyselemään ulos. Kyllä me aika nopeasti tajuamme, että kyseessä ei ollut mikään aito kiinnostuksen osoitus. Osa saattaa mennä liian pitkälle, mutta olettaisin, että tämä on hyvin pieni joukko.

Vierailija
42/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mennään vaikka 10000 vuotta taaksepäin niin kenen luulette päässeen jakamaan geenejään?

Tietenkin ne miehet jotka on tulkinnut pelkän naisen läsnäolon kiinnostuksena häneen ja nämä geenit vaikuttaa vielä tänäkin päivänä.

Valitettavasti :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että naiset ovat alttiimpia toimimaan miesasiakaspalvelijan kanssa korostetun naisellisesti kuin päinvastoin. Tämä johtunee juuri ketjussa esiintulleista seikoista, aloitus ja ketju toimi ikäänkuin todisteena päinvastaisesta. Miehelle on turvallisempaa tehdä konservatiivinen aloite baaritiskillä. Naiset eivät tee konservatiivisiä aloitteita mutta ovat vapaampia tekemään epäsovinnaisia aloitteita. Kukaan ei tule esimerkiksi syyttämään pienestä flirtistä.

Vierailija
44/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on kiinnostunut, niin millainen hän sitten on?

Tämä riippuu pitkäti siitä millainen se mies on johon on kiinnostunut. Toisten kanssa on helpompi olla avoimempi ja oma itsensä, kun taas jonkun toisen seurassa saattaa jännittää tosi paljon eikä oikein saa mitään järkevää sanotuksi. Eli ei välttämättä voi kovin helposti päätellä onko ihastunut. Mutta jos olen, niin pyrin tuomaan sitä ilmi epäsuorasti jos mahdollista esimerkiksi hymyilemällä. Mutta selvin merkki lienee se että yritän salaisesti vilkuilla ihastuksen kohdetta ja korjailla omaa olemusta vaivihkaa.

Vierailija
45/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Paikallisen ärrän nainen oli aina kohtuuttoman ystävällinen mulle, katsoi jotenkin vähän silleen tai jotain.

Muille asiakkaille puhui eritavalla ym. En ikinä uskaltanut asiasta kysyä ja ei ikinä selviäkään, koko ärrä on jo pantu kiinni enkä siviilissä ikinä nähnyt ko. Naista.

Mistä sen tietää onko mukana kiinnostusta vai pelkkää ystävällistä asiakaspalvelua?

Kerran olen muuten ollut eräitä papereita selvittelemässä ja samalla otettiin passikuva, kuvan ottaneella naisella oli valkoinen kauluspaidan oloinen paita ilman rintaliivejä ilppi selän takaa puhalsi kylmää ja naisella oli sellaiset nöpötykset että oksat pois, tiesi sen ja näki etten voinut olla huomaamatta.

Menin tietenkin ihan jäihin, kiitin ja poistuin, miten tuon tilanteen olisi saanut hoidettua ns. Kotiin?

Tuollaista kertomaasi tilannetta ei ikävä kyllä oikein voi hoitaa kotiin, ellei sitten molemmat ole tosi suorasukaisia ihmisiä ja esim. nainen täysin fine sen asian kanssa että himot heräsivät hänen nöpöttävistä nänneistään siihen malliin että päädyit tekemään aloitteen. Karkeasti asiaa tarkastellen, en vastaavassa tilanteessa naisena ainakaan olisi lämmennyt minkäänlaiselle lähestymiselle ja paras mahdollinen (ja hienotunteisin myös naisen kannalta) tapa hoitaa tilanne ns. kotiin on poistumalla vähin äänin omaansa. Yksin. Runkulle. piste. :)

Vierailija
46/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua kauraa näin asiakaspalvelijalle. Olen hyvin iloinen ja ystävällinen työssäni ja valitettavasti joudun välillä epätoivottujen iskuyritysten kohteeksi, vaikka sormuskin löytyy sormesta. Tuntuu nololta saada treffikutsuja töissä, mutta vastaan kyllä aina kohteliaasti kiitos ei näille iskijöille. Onhan se varmasti kurja tilanne sille toisellekin osapuolelle.

Vierailija
47/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin yksinkertaista. On paljon kaltaisiani miehiä, joille elämän aikana naiset ovat niin harvoin olleet ystävällisiä, hymyileviä tai ylipäätänsä osoittaneet kiinnostusta, että tällaisen poikkeuksellisen tapahtuman saattaa vahingossa ylitulkita oikeaksi kiinnostukseksi tai jopa flirtiksi. Suurin osa meistä näkymättömistä miehistä ei tietenkään tällaisen ylitulkinnan perusteella ala naista mitenkään ahdistelemaan tai kyselemään ulos. Kyllä me aika nopeasti tajuamme, että kyseessä ei ollut mikään aito kiinnostuksen osoitus. Osa saattaa mennä liian pitkälle, mutta olettaisin, että tämä on hyvin pieni joukko.

Tämä

Vierailija
48/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on kiinnostunut, niin millainen hän sitten on?

Tämä riippuu pitkäti siitä millainen se mies on johon on kiinnostunut. Toisten kanssa on helpompi olla avoimempi ja oma itsensä, kun taas jonkun toisen seurassa saattaa jännittää tosi paljon eikä oikein saa mitään järkevää sanotuksi. Eli ei välttämättä voi kovin helposti päätellä onko ihastunut. Mutta jos olen, niin pyrin tuomaan sitä ilmi epäsuorasti jos mahdollista esimerkiksi hymyilemällä. Mutta selvin merkki lienee se että yritän salaisesti vilkuilla ihastuksen kohdetta ja korjailla omaa olemusta vaivihkaa.

Selvimpiä merkkejä ovat siis ne, joita teet salaa. Huomaako joku asian hullunkurisuuden? Nämäkö jonkun erittäin epäsuoran haahuilun lisäksi miehen sitten pitäisi yliluonnollisella tutkallaan poimia ja tajuta kiinnostukseksi :D

Vierailija
49/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ankeaa, jos aspanainen oikeasti kiinnostuisi asiakkaastaan ja tämä kuvittelisi sen olevan vain työrooli.

Ei kai tämäkään mitenkään mahdotonta ole?

Vierailija
50/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset taas vastaamassa kiukkuisesti. On pinna kireällä.

Vierailija
51/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nuoruudestani, kun eräs silloinen miestuttu kertoi, kuinka on kovin kiinnostunut lähikaupan kassatytöstä. Kertoi, että tämä on aivan varmasti kiinnostunut myös hänestä, koska hymyilee paljon, ja kertoi myös, kuinka kassatyttö menee aina todella vaikeaksi ja ujoksi, kun hän on asiakkaana. Tulkitsi tämän kiinnostuksena. Kerran mies päätti sitten rohkaistua ja kysyi tyttöä ulos, mutta vastauspa olikin kielteinen, ja seuraavana päivänä oli nähnyt tämän kassatytön poikaystävänsä kanssa ulkoilemassa. Tällaisia tapauksia on niiiiiin paljon. Ja kassatyttökin selkeästi ollut vain vaivautunut yli-innokkaasta asiakkaasta eikä suinkaan ujo ja kiinnostunut. Huokaus.

Vierailija
52/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua kauraa näin asiakaspalvelijalle. Olen hyvin iloinen ja ystävällinen työssäni ja valitettavasti joudun välillä epätoivottujen iskuyritysten kohteeksi, vaikka sormuskin löytyy sormesta. Tuntuu nololta saada treffikutsuja töissä, mutta vastaan kyllä aina kohteliaasti kiitos ei näille iskijöille. Onhan se varmasti kurja tilanne sille toisellekin osapuolelle.

Varmasti tämä hivelee itsetuntoasi.

Vierailija
53/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan nuoruudestani, kun eräs silloinen miestuttu kertoi, kuinka on kovin kiinnostunut lähikaupan kassatytöstä. Kertoi, että tämä on aivan varmasti kiinnostunut myös hänestä, koska hymyilee paljon, ja kertoi myös, kuinka kassatyttö menee aina todella vaikeaksi ja ujoksi, kun hän on asiakkaana. Tulkitsi tämän kiinnostuksena. Kerran mies päätti sitten rohkaistua ja kysyi tyttöä ulos, mutta vastauspa olikin kielteinen, ja seuraavana päivänä oli nähnyt tämän kassatytön poikaystävänsä kanssa ulkoilemassa. Tällaisia tapauksia on niiiiiin paljon. Ja kassatyttökin selkeästi ollut vain vaivautunut yli-innokkaasta asiakkaasta eikä suinkaan ujo ja kiinnostunut. Huokaus.

Minäkin olin kuvittelevinani, että synkkaa erään kassaneidin kanssa, mutta se haave myös kaatui aika tehokkaasti kun eräs päivä näin tämän vapaalla kaupassa jonkun jätkän kanssa. On vaan niin symppis tyttö, että varmasti kaikki ihastuu. En sentään mennyt itseäni nolaamaan millään lähestymisillä.

Vierailija
54/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus asiakaspalvelijatytöt vetävät sen "asiakaspalvelun" överiksi ja käyttäytyvät kuin flirttailisivat tai jopa niinkuin olisivat ihastuneita. Silloin ei pitäisi olla yllättävää jos se tulkitaan juuri niin.

Vierailija
55/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisetkin muuten sortuu tähän ajatteluun jos on komea mies, niin helposti kuvitellaan että se on jotenkin erityisen mukava just mulle koska on varmaankin kiinnostunut meikäläisestä :D

Olen parisuhteessa komean miehen kanssa, häntä lähestyy todella moni ns. vaatimattomamman näköinen nainen ja kuvittelee voivansa napata tämän tuosta vain. Siis törkeää flirttiä, jopa silloin kun minä olen paikalla. Jopa oma siskoni on häntä yrittänyt iskeä, ällöttävää. Onneksi mies on luotettava, eikä todellakaan ole ollut kiinnostunut näistä naisista :D Mutta mies hymyilee paljon, kaikille. Silloin aina joku tällainen naistampio kuvittelee liikaa.

Vierailija
56/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisetkin luulevat ihan samaa.

Vierailija
57/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös miespuoliset asiakaspalvelijat flirttailevat. Itse sain asiakaspalvelijana aikoinaan useita treffipyyntöjä, mikä oli kiusallista. Olen siis nainen. Nyt olen itse asiakkaana ja mies flirttailee ja on mukava, mistä en sinänsä muuten miettisi yhtään mitään, mutta tuijottaa aina kun luulee, etten huomaa. Vähän erikoinen tilanne.

Vierailija
58/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Paikallisen ärrän nainen oli aina kohtuuttoman ystävällinen mulle, katsoi jotenkin vähän silleen tai jotain.

Muille asiakkaille puhui eritavalla ym. En ikinä uskaltanut asiasta kysyä ja ei ikinä selviäkään, koko ärrä on jo pantu kiinni enkä siviilissä ikinä nähnyt ko. Naista.

Mistä sen tietää onko mukana kiinnostusta vai pelkkää ystävällistä asiakaspalvelua?

Kerran olen muuten ollut eräitä papereita selvittelemässä ja samalla otettiin passikuva, kuvan ottaneella naisella oli valkoinen kauluspaidan oloinen paita ilman rintaliivejä ilppi selän takaa puhalsi kylmää ja naisella oli sellaiset nöpötykset että oksat pois, tiesi sen ja näki etten voinut olla huomaamatta.

Menin tietenkin ihan jäihin, kiitin ja poistuin, miten tuon tilanteen olisi saanut hoidettua ns. Kotiin?

Jos itsekin tajusit että tuuletin puhaltaa kylmää ilmaa, niin miten et voi tajuta että se juuri aiheutti nännien "nöpöttämisen" niinkuin kuvailit. Kyse ei ollut siis kiihottumisesta. Mulle olisi käynyt juuri noin jos tulee kylmä. Silloin kun kiihotun, nännini eivät nöpötä vaan kaikki kriittiset paikat turpoaa. En usko että muut naiset ovat sen erilaisempia.

Vierailija
59/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska toisinaan naisten aloitteet on hymyilyä ja silmiin katsomista. Se on sitten henkimaailman juttuja tulkita noita. Jotain asiakaspalvelijoita on hiukan eri asia lähentyä.

Itse teen kuitenkin omat liikkeeni, jos jotain toivoa on ja olen suuresti kiinnostunut.

Vierailija
60/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisetkin muuten sortuu tähän ajatteluun jos on komea mies, niin helposti kuvitellaan että se on jotenkin erityisen mukava just mulle koska on varmaankin kiinnostunut meikäläisestä :D

Olen parisuhteessa komean miehen kanssa, häntä lähestyy todella moni ns. vaatimattomamman näköinen nainen ja kuvittelee voivansa napata tämän tuosta vain. Siis törkeää flirttiä, jopa silloin kun minä olen paikalla. Jopa oma siskoni on häntä yrittänyt iskeä, ällöttävää. Onneksi mies on luotettava, eikä todellakaan ole ollut kiinnostunut näistä naisista :D Mutta mies hymyilee paljon, kaikille. Silloin aina joku tällainen naistampio kuvittelee liikaa.

Höpsistä nyt, sehän on todettu monet kerrat täällä ettei naiset tavoittele vain sitä pientä joukkoa komeimmista miehistä.