Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi yllättävän moni mies kuvittelee että nainen on kiinnostunut jos...

Vierailija
03.05.2020 |

...on ystävällinen? Erityisesti tapauksina on jäänyt mieleen tilanteet jossa mies on asiakas ja nainen asiakaspalvelussa, niin tämän asetelman olen havainnut monesti sellaisena että mies ihan tosissaan on kuvitellut että nainen on hänestä kiinnostunut ja nainen taas on omaan silmääni ollut vain ns. hyvä asiakaspalvelija ja ihan jo siitäkin tiedän että tismalleen samantasoista ja samanlaista palvelua olen saanut naisena naiselta lukuisia kertoja.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuolla tavalla tulkitsemisen odotusarvo on parempi

Vierailija
2/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on vaatemyyjä ja näitä epätoivoisia miehiä on kuulemma lähes päivittäin ja osa jopa kysynyt treffeille. Mikäköhän siinä on että erityisesti miehet ovat surkeita tunnistamaan onko joku nainen heistä kiinnostunut vai onko vain ystävällinen...luulisi että jossain työtehtävässä olevaa naista ei nyt ainakaan kovin helposti lähestyisi sillä ajatuksella että "kun se on niin kiva mulle", tietenkin on! sehän on sen työtä! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on pyydetty treffeille kun työskentelin asiakaspalvelijana. En usko että oletti mun olevan kiinnostunut, oli vaan rohkea mies.

Vierailija
4/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisetkin muuten sortuu tähän ajatteluun jos on komea mies, niin helposti kuvitellaan että se on jotenkin erityisen mukava just mulle koska on varmaankin kiinnostunut meikäläisestä :D

Vierailija
5/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni on vaatemyyjä ja näitä epätoivoisia miehiä on kuulemma lähes päivittäin ja osa jopa kysynyt treffeille. Mikäköhän siinä on että erityisesti miehet ovat surkeita tunnistamaan onko joku nainen heistä kiinnostunut vai onko vain ystävällinen...luulisi että jossain työtehtävässä olevaa naista ei nyt ainakaan kovin helposti lähestyisi sillä ajatuksella että "kun se on niin kiva mulle", tietenkin on! sehän on sen työtä! :D

Kysymättä jättämisessä häviää automaattisesti. Eikö tämän pitäisi olla suht itsestäänselvää?

Vierailija
6/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa kaikki miehet lopettaisivat naisten lähestymisen kaikkialla. Mut ei, pitää olla niin munan viemää ja epätoivoa täynnä.

Vierailija
7/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa kaikki miehet lopettaisivat naisten lähestymisen kaikkialla. Mut ei, pitää olla niin munan viemää ja epätoivoa täynnä.

Sitä pinppiä voi olla myös antamatta.

Vierailija
8/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä niille komeille voi antaa, mutta ne tavikset ja rumemmat voisi omata senverran ylpeyttä ettei alennu naisten edessä matelemaan ja anelemaan.

Vierailija
9/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kerta olet ystävällinen vain siksi että olet asiakaspalvelija niin millainen silloin olet kun oletkin oikeasti kiinnostunut miehestä asiakkaana, menetkö lukkoon?

Vierailija
10/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen on todennäköisemmin kiinnostunut kuin epäystävällinen. Naiset eivät ehkä sitä ymmärrä, koska eivät ole tottuneet tekemään aloitteita, mutta ystävällisyys on monen naisen tapa ilmoittaa kiinnostustaan.

Vierailija
11/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin monikaan mies treffeille on pyytämässä, ehkä naiset itse kuvittelevat tämän "kiinnostuksen".

Vierailija
12/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei oo koskaan tapahtunut minulle.

Vierailija
13/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia en ole miehille niin ystävällinen kuin naisille. Olen miehille aina sellainen ns. kylmän kohtelias ja yliasiallinen. Ihan liian monta kertaa miehet ovat tulkinneet ystävällityyteni flirtiksi ja sitten on saanut selitellä, että olen täysin samanlainen naisiakin kohtaan.

Vierailija
14/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voihan sviddu, monikohan nainen sitten kuvittelee että se komea mieslekuri himoitsee ja flirttailee heille, varmaan about ööö jokainen :D

No ei kai kukaan?! Jos on lääkärillä potilaana, niin sitähän on vaivainen ja tautinen sen lääkärinkin mielestä. Kuka semmoista haluaisi?

Ennemminkin olisi kiusallista, jos olisi komea lääkäri ja minä hällä asiakkaana jonkun kynsisienen takia.

Vierailija
15/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä niille komeille voi antaa, mutta ne tavikset ja rumemmat voisi omata senverran ylpeyttä ettei alennu naisten edessä matelemaan ja anelemaan.

Voin komeana miehenä todeta että se menee juuri näin. Minä en alennu koskaan matelemaan naisten edessä, ja sekös heitä kiukuttaa. Mutta komeana miehenä minulla on siihen varaa. Naisethan siinä menettävät jos kuvittelevat saavansa munaa pelaamalla.

Vierailija
16/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin sanotaan että suomalaiset miehet tekee liian vähän aloitteita ja nyt kun he tekee niin se on väärin.. huoh.

Yritä pysyä keskustelun aiheessa. On fakta, että suomalaiset miehet tekevät vähemmän aloitteita kuin esim. ulkomaalaiset miehet. Oletukset naisen kiinnostuksesta ova taas täysin toinen aihe. Näillä aiheilla ei ole yhteyttä toisiinsa. Mies voi tehdä aloitteen naisen suuntaan myös, jos on itse kiinnostunut. Jos ei osaa tulkita naista niin ei kannata ainakaan siltä pohjalta lähteä tekemään aloitetta. Ystävällisyys ei merkitse kiinnostusta, vaan hyviä käytöstapoja.

Vierailija
17/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne on niin tyhmiä ne miehet

Zinc

Vierailija
18/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävällinen on todennäköisemmin kiinnostunut kuin epäystävällinen. Naiset eivät ehkä sitä ymmärrä, koska eivät ole tottuneet tekemään aloitteita, mutta ystävällisyys on monen naisen tapa ilmoittaa kiinnostustaan.

Nih, mutta jos olet asiakaspalvelutyössä, niin siinä p i t ä ä hymyillä, katsoa asiakasta silmiin ja tehdä tilanteesta hänelle miellyttävä. Ei voi hymynsä takaa sanoa, mitä oikeasti asiakkaasta ajattelee. SE ON TYÖROOLI.

Muistan itsekin, kuinka kaikenmaailman sekopäät ja selittäjät tulivat kosimaan, pyysivät treffeille, kyselivät alusvaatteistani ja sössöttivät mielipiteitään ulkoisesta olemuksestani minulle, kun olin kesätöissä asiakaspalvelijana. Se oli rasittavaa ja pelottavaakin. Varsinkin, kun ei voinut tietää, mikä stalkkeri tai muu vainoaja se asiakas oli. Osa miehistä nimittäin (autistisen?) aidosti käsitti niin, että iloisuuteni oli kiinnostusta heistä.

Vierailija
19/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku on ollut pidempään sinkkuna, niin saattaa ehkä joskus innostua vähän liikaa saadessaan palvelua kivalta vaikuttavalta tyypiltä. Asiakaspalvelijat ovat siitäkin pirullisia, että hehän ovat usein viehättäviä juuri roolinsa vuoksi. Jos siihen asiakaspalvelijaan tutustuisi myöhemmin lasillisella, hänestä voisi löytyä paljonkin ärsyttäviä puolia. Sen sijaan kun hänestä näkee sen huolitellun, iloisen ja kohteliaan asiakaspalvelijan, niin hänestä saa hyvän kuvan. 

Tästä ilmiöstä on hyvä kuvaus Netflixin Master of None-sarjassa. Siinä päähenkilö Dev ihailee ravintolan tarjoilijaa, ja päätyy pyytämään tätä kanssaan keikalle treffeille. Keikalla tämä nainen kuitenkin käyttäytyy kuin kunnon känniääliö, ja lumous katoaa hyvin nopeasti. 

Vierailija
20/66 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on kiinnostunut, niin millainen hän sitten on?