Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähetti viestin jossa kertoi pettyneensä minuun kuolleeseen kalaan josta ei saa mitään eloa irti

Vierailija
03.05.2020 |

Kiva päivä tänään. Olen hajalla ja itkenyt aamusta saakka. :( Kävimme kolmilla treffeillä eikä mitään tällaista ollut luettavissa. Mies vaikutti menevämmältä ja puheliaammalta, mutta sattuu kun haukutaan kuolleeksi kalaksi. Miestä häiritsi eniten etten juuri käy missään enkä juo vaan istun kuin mummo kutomassa sukkia. Ainoa kehu tuli luotettavuudesta mutta tyylitajua minulla ei ole ja miehen mielestä pukeudun liian peittävästi. Viimeisessä viestissä mies sanoi että toivoo rempseämpää ja eloisampaa mimmiä!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saat paremmankin

Kiitos! Haluan paremman ja samankaltaisen miehen, joka viihtyy kodin rauhassa.

Vierailija
42/46 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailuija kirjoitti:

Mä en usko että tämä on totta. Aina jos tekstissä lukee "olen itkenyt koko päivän", se on melko varmasti miehen kirjoittamaa satua. Ei aikuinen nainen itke miehen takia, jonka kanssa on käynyt kolme kertaa treffeillä. Voi harmistua tai suuttua, mutta ei itkeä.

Tiedätkö sen tunteen, kun luulet olleesi kivoilla treffeillä, mutta jälkikäteen saatkin kuulla tuollaista "olit kamalaa seuraa, kuin kuollut kala"? Kyllä minä siitä mieleni pahoittaisin. En niinkään itkisi "prinssin" perään, vaan olisin loukkaantunut ja hämmentynyt.

Toki, mutta itkee koko päivän, en tiedä mistä kyyneleitä riittäisi koko päiväksi. Mies oli törppö, pettymys on ymmärrettävää, mutta en ole koskaan käsittänyt miten itketään koko päivä, ellei ole sattunut jotain vakavaa. Vai onko se vaan liioiteltu ilmaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko kuvailla miestä? Alkoi kuulostaa vähän tutulta...

Pitkä ja isokokoinen, ristiverinen ja puhelias, niin että itse hädin tuskin sain juurikaan mitään sanottua.

Ei oo ?!!:DD tiiän ehkä kenestä kyse. Ei hemmetti. En voi uskoa korviani! En kyl ois uskonut että on noin ilkeä. Eiiii hitto

On ollut pitkään sinkku ja ikää 38-39v

Hmm okei... onko liikaa jos kerrot nimen ensimmäisen kirjaimen? Ihmettelen vaan kun tuskin tuon näköisiä on montaa?

En usko että on sama mutta etunimi alkaa O:lla..

Vierailija
44/46 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko kuvailla miestä? Alkoi kuulostaa vähän tutulta...

Pitkä ja isokokoinen, ristiverinen ja puhelias, niin että itse hädin tuskin sain juurikaan mitään sanottua.

Ei oo ?!!:DD tiiän ehkä kenestä kyse. Ei hemmetti. En voi uskoa korviani! En kyl ois uskonut että on noin ilkeä. Eiiii hitto

On ollut pitkään sinkku ja ikää 38-39v

Hmm okei... onko liikaa jos kerrot nimen ensimmäisen kirjaimen? Ihmettelen vaan kun tuskin tuon näköisiä on montaa?

En usko että on sama mutta etunimi alkaa O:lla..

No sitten joo ei :D nyt mietin mitä mä sekoilen....

Vierailija
45/46 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittää pelkkä ajatuskin että tuonkin tyypin riman ylittäisi ja sitten myöhemmin huomaisi että hetkonen, tää on tällainen sankari jos sitä

ei tyypistä mikään kaivaisi heti esiin. Ei herranjestas sentään, kuka jakaa analyyseja deiteilleen, pisteet siitä ja tästä, miinukset tosta. 😂

Vierailija
46/46 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa deittaillessa että siihen on aina jokin syy että se ihminen on vapaalla jalalla. Syy voi olla mikä vaan mutta sellainen on aina. Aina se ei ole se että hän on ilmiselvä k*sipää, mutta silloin kun se on se syy niin todennäköistä on että deittailija toisensa jälkeen joutuu sen saman toteamaan. Mikä tarkoittaa sitä että todennäköisesti huonoja deittejä on luvassa jos vähällä tuntemisella aletaan tapailla. Nuo samat ihmiset kiertää kehää ennen kuin ehkä heräävät siihen mikä on ongelma, ongelma poistuu tai löytävät jonkun joka on niiden ongelmien kanssa sinut tai ei niitä heti siinä vielä näe.