Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähetti viestin jossa kertoi pettyneensä minuun kuolleeseen kalaan josta ei saa mitään eloa irti

Vierailija
03.05.2020 |

Kiva päivä tänään. Olen hajalla ja itkenyt aamusta saakka. :( Kävimme kolmilla treffeillä eikä mitään tällaista ollut luettavissa. Mies vaikutti menevämmältä ja puheliaammalta, mutta sattuu kun haukutaan kuolleeksi kalaksi. Miestä häiritsi eniten etten juuri käy missään enkä juo vaan istun kuin mummo kutomassa sukkia. Ainoa kehu tuli luotettavuudesta mutta tyylitajua minulla ei ole ja miehen mielestä pukeudun liian peittävästi. Viimeisessä viestissä mies sanoi että toivoo rempseämpää ja eloisampaa mimmiä!

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai mies oli oikeassa

Vierailija
22/46 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, kyllä naiset on tyhmiä! Siis vaikka itsekin olen nainen. Minä en ikinä viitsisi tuollaisen sian perään edes parkua. Kyllä miehen pitää kohdella naistaan hyvin ja arvostaa/kunnioittaa.  Eli jätä se sika ja heti ! 

Tyhmä en ole, mutta satuttaa miehen ilkeät kommentit. Niiden takia itken ja toivon löytäväni hyvän ja arvostavan miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että tämä on totta. Aina jos tekstissä lukee "olen itkenyt koko päivän", se on melko varmasti miehen kirjoittamaa satua. Ei aikuinen nainen itke miehen takia, jonka kanssa on käynyt kolme kertaa treffeillä. Voi harmistua tai suuttua, mutta ei itkeä.

Vierailija
24/46 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmet treffit takana ja olet ihan hajalla ja itkenyt aamusta asti?? Että sillä lailla.

En viitsisi paljoonkaan vaivata enää päätäni mieheen jota hädintuskin edes tunsit.

Vierailija
25/46 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono mato. Kyllä se kala siitä virkoaisi, kun olisi kunnon syötti.

Eivät kaikki vaan saa, siis naista haluamaan.

Vierailija
26/46 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuun on kuollut kala? Ei kai.

No mutta hei, kolmet treffit. Häiskähän on lähes tuntematon sinulle. Poista numero ja liity facebookin neulontaryhmään. Saat oman henkistä seuraa. Suosittelen myös suklaalevyä.

Minulla ei ole personaa, olen kuin kuollut kala ja tuo oli miehen mielipide minusta. :( Kiitos vinkistä! Pitää heti liittyä ja hankkia suklaata.

Älä kuuntele sen miehen mielipiteitä! Kävitte kolmilla treffeillä ja se laittaa tuollaisen ilkeän listan sun ”huonoista puolista”? Ei oo hyvä mies ollenkaan. Normaali olisi laittanut perusteluksi esim. että ”ollaan liian erilaisia”, ”sä viihdyt kotona ja mä radalla” tai mitä vaan ympäripyöreetä.

Ap, muista että et oo ton nilkin arvoinen ja sen ”arviot” susta kertoo vaan siitä itsestään, ei sinusta (hän EI tunne sinua!).

Emme olleet sopivat toisillemme. Vastasin miehelle, että hyvä kun oli rehellinen mutta on saanut minusta väärän kuvan ja toivotin onnea räväkän mimmin etsintään!

Vierailija
27/46 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, kyllä naiset on tyhmiä! Siis vaikka itsekin olen nainen. Minä en ikinä viitsisi tuollaisen sian perään edes parkua. Kyllä miehen pitää kohdella naistaan hyvin ja arvostaa/kunnioittaa.  Eli jätä se sika ja heti ! 

Tyhmä en ole, mutta satuttaa miehen ilkeät kommentit. Niiden takia itken ja toivon löytäväni hyvän ja arvostavan miehen.

Ole ensin itse itsellesi hyvä ja arvostava, ja lopeta se itkeminen. 

Vierailija
28/46 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kuitenkaan olisi kauaa tykännyt miehestä joka puhuu naiselle noin. Mieti, hän olisi yhdessä ollessa nekin arvostellut sinua noin? Miltä olisi tuntunut?

Unohda ja mene eteenpäin, hän ei ole itkun arvoinen.

En olisikaan tykännyt mutta kun ei treffeillä ollut havaittavissa syytteleviä kommentteja. Pahalta olisi tuntunut ja tuntui aamulla kun mies laittoi viestejä, joissa kertoi rehellisesti mielipiteensä minusta ja haukkui kuolleeksi kalaksi. :(

Vierailija
29/46 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittimarkkinoilla törmää monenlaiseen. Mikä ihme siinä on että väkisin pitää olla joku? Joku vaan ja sitten tulee taas p*skaa niskaan ja itketään. Neuvoisin opettelemaan viihtymään yksin ja kasvattamaan itsetunnon jonkin muun varaan kuin ääliömiesten. 

Olen ollut yksin mutta et näytä tajuavan että miehen kommentit tulivat täysin puun takaa. Ei kukaan halua kuulla tuollaista! Ei minulle kelpaa kuka tahansa, mutta ensi kerralle nostan tasoa miehen suhteen. Mitä väärää on näyttää tunteensa ja itkeä kun on paha olla? Onko tämä maa täynnä täysin tunteettomia ja kylmiä ihmisiä. Ilmeisesti. :(

Vierailija
30/46 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko että tämä on totta. Aina jos tekstissä lukee "olen itkenyt koko päivän", se on melko varmasti miehen kirjoittamaa satua. Ei aikuinen nainen itke miehen takia, jonka kanssa on käynyt kolme kertaa treffeillä. Voi harmistua tai suuttua, mutta ei itkeä.

Tiedätkö sen tunteen, kun luulet olleesi kivoilla treffeillä, mutta jälkikäteen saatkin kuulla tuollaista "olit kamalaa seuraa, kuin kuollut kala"? Kyllä minä siitä mieleni pahoittaisin. En niinkään itkisi "prinssin" perään, vaan olisin loukkaantunut ja hämmentynyt.

Vierailija
31/46 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä onko tuo huono juttu lainkaan. Pääsit sentään eroon siitä eikä se kosinut.

Moni kakku päältä kaunis mutta sisältä läpimätä. Miehen tulee kohdella minua hyvin ja rakastavasti.

Vierailija
32/46 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies olisi halunnut panna, mutta koska ap ei ole alkoholisti, hän ei saanut ap:ta juomaan itseään känniin eikä saanut häntä vällyjen väliin. Nyt hän raivosi siitä ap:lle tuossa muodossa.

Hyi! Minä en ja kerroinkin asiasta miehelle että on väärässä jos luulee saavansa. Kerroin myös rehellisesti minkälaisesta miehestä haaveilen ja minkälaisen parisuhteen haluan.

Vierailija
33/46 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kuvailla miestä? Alkoi kuulostaa vähän tutulta...

Vierailija
34/46 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kun luin otsikon niin luulin että mies on pyydystänyt kalan ja nyt valittaa kun siihen kuolleeseen kalaan ei saa mitään eloa :D sitten ihmettelin miksi ap siitä itkee kunnes luin aloitusviestiä pidemmälle...

Vierailija
35/46 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä ja isokokoinen, ristiverinen ja puhelias, niin että itse hädin tuskin sain juurikaan mitään sanottua.

Vierailija
36/46 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmet treffit takana ja olet ihan hajalla ja itkenyt aamusta asti?? Että sillä lailla.

En viitsisi paljoonkaan vaivata enää päätäni mieheen jota hädintuskin edes tunsit.

En itsekään koko päivää itkisi moisen hyypiön vuoksi, mutta ymmärrän, että tuollainen ilkeä viesti satuttaa, varsinkin kun sen lähettää mies, jota on tapaillut ja johon on saattanut vähän ihastuakin jo.

Aloittaja, pyyhi kyyneleet pois ja iloitse siitä, että törkimys paljasti inhan luonteensa näinkin varhaisessa vaiheessa. Et sentään päätynyt suhteeseen tuollaisen mörön kanssa. Sinä olet arvokas ihan omana itsenäsi ja löydät varmasti vielä jonkun, jonka kanssa olet onnellinen.

Vierailija
37/46 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä ja isokokoinen, ristiverinen ja puhelias, niin että itse hädin tuskin sain juurikaan mitään sanottua.

Ei oo ?!!:DD tiiän ehkä kenestä kyse. Ei hemmetti. En voi uskoa korviani! En kyl ois uskonut että on noin ilkeä. Eiiii hitto

Vierailija
38/46 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo ?!!:DD tiiän ehkä kenestä kyse. Ei hemmetti. En voi uskoa korviani! En kyl ois uskonut että on noin ilkeä. Eiiii hitto

On ollut pitkään sinkku ja ikää 38-39v

Vierailija
39/46 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat paremmankin

Vierailija
40/46 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollut pitkään sinkku ja ikää 38-39v

Hmm okei... onko liikaa jos kerrot nimen ensimmäisen kirjaimen? Ihmettelen vaan kun tuskin tuon näköisiä on montaa?