Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastitko seksiä hääyönäsi?

Vierailija
03.05.2020 |

Miksi, miksi et?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi niin että päästyämme hääsviittiin, vaimo sammui sänkyyn ja paskoi alleen. Minä läksin käymään vielä anopin huoneessa yömyssyllä ja naimiseksihan se meni. Aamuyöllä hiippailen kanki tyydytettynä ja kassit tyhjinä takaisin vaimon viereen. Vaimoa halutti aamulla, mutta elämäni ainoan kerran vetosin päänsärkyyn.

Vierailija
22/39 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastin kahden eri naisen kanssa.

Anoppiako panit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mukavaa oli.

Vierailija
24/39 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti en enää muista, että pantiinko vai ei, mutta siitä on aikaa, ja oltiin asuttu yhdessä jo vuosikausia.

Vierailija
25/39 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksettu mutta aamulla kyllä rakasteltiin pitkän kaavan mukaan.

Vierailija
26/39 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuore vaimo kilisteli hääpäivänä liian monta skumppalasia ja yöllä sviitissä kun yritin jotain lämmitellä tuli tyly kommentti "Mee pois mua oksettaa"

Vierailija
27/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiden jälkeen moni varmaan aika väsynyt, mutta itselläni lähtisi kyllä häiden jälkeen kaikki rajat pois.

Naimisissa ei voi nirsoilla ja molemmille tulee velvollisuus palvella toisiaan, kun taas seukkaillessa voi olla miten huvittaa koska silloin ollaan vaan tyttis/poikkis eikä kunnolla sitoutuneita ja omistautuneita.

Vierailija
28/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yhdistetty vihkiminen ja ristiäiset. Oltiin niin väsyneitä päivän päätteeksi ettei jaksettu ajatellakaan seksiä. Löhöttiin vaan sohvalla sen jälkeen kun vauva oli nukkumassa.

Vierailija
29/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme rekisteröineet suhteemme jo aikaisemmin, mutta heti kun avioliiton mahdollisuus tuli, menimme naimisiin ja pidimme romanttiset juhlat. Juhlan kruunasi sitten se, kun otin tuoreen aviomieheni hellästi takaapäin ja tulin hänen sisäänsä. Tämän jälkeen hän teki minulle saman. 

Vierailija
30/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Ei jaksettu mutta aamulla kyllä rakasteltiin pitkän kaavan mukaan.

Takana oli yli 10 vuotta yhteistaloutta ja yli 12 vuotta parisuhdetta siinä vaiheessa, joten ei ollu uus asia toi seksi. Mutta häämatkalla tuore vaimoni yllätti ja kaivoi liukkarin repustaan, silloin työnnyin ekaa kertaa hänen pyllyynsä hänen aloitteestaan ja vielä teltassa. Se oli kiihottavin peppupano ikinä.

Vierailija
31/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mukavaa oli.

voi hitto, ihanko kunnolla naitte, omaa anoppiani en mistään hinnasta panisi

Vierailija
32/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mukavaa oli.

voi hitto, ihanko kunnolla naitte, omaa anoppiani en mistään hinnasta panisi

Mitähän viddua. Minä, joka kirjoitin 'Kyllä. Mukavaa oli.', olen nainen ja ihan eri vastaaja. Laajennankin vastaustani, kun epäselväksi jäi. Pitkä avoliitto takana. Yhdessä opiskeluajoista asti. Työelämässä molemmat. Meidän lapsetkin jo tehty ja sen verran isoja kaikki 3 lasta. Olimme silloin ja olemme nyt edelleen sitoutuneet toisiimme. Lämminhenkinen sukujuhla kirkkohäiden jälkeen. Ihana oli kahdestaan mieheni kanssa viettää hääyö. Kerrankin oli kahden kesken aikaa nauttia toisistamme, kun lapsetkin oli minun vanhempien hoivissa. Ei oltu liian väsyneitä tai humalassa. Onnellisia oltiin! Mökillä kahdestaan. Tästäkin hääyöstä on jo yli 10 vuotta aikaa. Herranen aika, miten aika kuluu nopsaan. Tästä kysymyksestä vain muistan tuon yön hyvin. Rakkautta!

Vierailija
33/39 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, joo.. panin vahingossa vaimon siskoa. Oli kyllä vilahtanut siihen suuntaan jo kuukausia, mut hääyönä kun vaimo lähti nukkumaan ei vaan voitu mitään luonnolle. Jälkeenpäin kun tuota funtsii niin olis voinu olla ehkä väbä tyylikkäämpi. Mut ne sai sit pojan myöhemmin. Loppu hyvin kaik hyvi

Vierailija
34/39 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harrastin vaikka väsyttikin. Olisi kyllä saanut jäädä väliin, siis se hääyö. Vaimo paljastui petturiksi.

Vierailija
35/39 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harrastettiin ja edelleen yks parhaita kertoja. Jäi vielä niin hyvin mieleen kun lauettiin yhtä aikaa. Parikymmentä vuotta siitä jo on ja hyvältä maistuu sekstailut edelleen.

Vierailija
36/39 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasteltiin, mutta ei ollut mikään mieleen jäävä suoritus. Enemmänkin sellainen virallinen pakko. Olihan sitä jo jokunen vuosi nyhrätty yhdessä, ja kusivärkkejä yhteen hierottu.

Vierailija
37/39 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, oltiin ihan poikki päivän tohinasta ja jännityksestä ja tanssimisesta. Parisuhteessa jo pari vuotta ennen häitä, seksiä oli tullut harrastettua jo monta monta kertaa. Lisäksi olin 2 kk raskaana.

Vierailija
38/39 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdettiin bestmanin ja hänen vaimonsa kanssa viimeisenä vuokraamastamme juhlapaikasta. Häät olivat lämminhenkiset ja riemukkaat juhlat. Vaikka porukka juhli ihan olan takaa, varsinaiset ylilyönnit jäivät pois. Muutama tosin sammui 😅

Morsiameni oli varmasti rasittunut koko päivän kestävässä hullunmyllyssä ja alkoi avautumaan minulle ihan kunnolla taksissa matkalla hotelliin. Bestman pelkääjän paikalla nauroi ihan vääränä ja toivotti tervetulleeksi aviomiesten kunniakkaaseen ja arvostettuun joukkoon. Olin jo siinä vaiheessa aika down. Ei tosiaan seksiä sinä yönä. Aamulla sitten herättiin väsyneenä ja juhlineena hotellista, käytiin aamupalalla ja alettiin kertaamaan eilisen tapahtumia. Siitä lähti kunnon seksisessio, jossa ei vauhtia puuttunut. Juuri kun minusta tuntui, että huippu lähestyy, enkä kertakaikkiaan pysty enää pidättämään nurkalla pilkottava räjähtävää orgasmia, tuoreen rouvan puhelin soi. Jatkoin määrätietoista panemista ajatellen - soikoon. Soittaja oli itsepintainen ja jouduimme lopettamaan juuri parhaaseen vaiheeseen. Soittaja oli vaimon sisko, jolla oli ”äärettömän tärkeää” asiaa, joka vaati välittömän huomiomme.

Pakko myöntää, että se on keskeytetty yhdyntä, joka on jäänyt ikuisesti mieleen. Niin kovasta kiimasta pikainen pudottautuminen vaimon sisaren ärsyttävään ja mielestäni tarkoitukseltaan merkityksettömän puheluun on tämän reippaan 50 -vuotta kestäneen elämäni kovin positiivisesta tunnehuipusta negatiiviseen huippuun vaihtunut fiilis.

Onneksi asia on ehditty paikkaamaan useaan otteeseen sen jälkeen. 😉

Vierailija
39/39 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, monta tuntia!