Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poraan kerrostalossa huvikseni betonipaloja

Vierailija
03.05.2020 |

Oikein hekotuttaa. Seuraan parvekkeelta, kun tiedän naapurien olevan kotona, alan porata.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä onkin oivia vinkkejä tulevaan kokeilevaan tilataideteokseeni ”elämän äänet”. Etsin paraikaa tyhjää asuntoa teoksen luomista ja näytöksiä varten. Olisiko vinkata talostamme vapautumassa olevasta kämpästä?

Muista lisätä äärimmäisen tehokas ääniase eli haukkuva koira. Useimmat ketjussa mainituista kikoista toimivat vain kerros- ja rivitaloissa, mutta koiran avulla onnistuu häiriköimään myös omakotitalossa.

Toimii myös maaseudulla. Pari pystykorvaa muistuttaa olemassaolostaan kilometrien päähän 24/7.

Vierailija
42/43 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minä soitan naapurien ratoksi repeatillä - stereoissa meinaan löytyy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taitaa asua samassa talossa kun minä. Ei se haittaa kun päivällä poraat. Yöllä ei tarvitsisi herättää koko taloa. Arvelen että olet psyykkisesti sairas. Muutaman sekunnin jyrisytys harva se päivä ja välillä yölläkin.

Sama porapaska täälläkin, ollut riesana jo vuosia. Tyyppi pysyy hiljaisena pitkiäkin aikoja, mutta sitten taas alkaa..ja minun alakertalaisen hermot alkavat loppua. Tyyppi ei tee mitään "remppa" jatkunut jo jotain 5 vuotta, aivan randomisti alkaa poran viguttaminen ja joskus kuulee äänestä että ilmaan vingauttaa ja poraa "leikisti" , , , ,kunhan jurnuttaa. Aina kerran tai kaksi joka toistuu tunnin välein koko päivänkin. Jurnutuksen välissä ei kuulu mitään muuta. Psyykkisesti sairashan tuo paska on, ei tätä touhua muu enää selitä, kiva kun urpon leikkiporailut aiheuttaa minulle migreenejä ja jatkuva pelko koska alkaa uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme