Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poraan kerrostalossa huvikseni betonipaloja

Vierailija
03.05.2020 |

Oikein hekotuttaa. Seuraan parvekkeelta, kun tiedän naapurien olevan kotona, alan porata.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen asentanut vessanpöntön ylle 8 litran hanallisen vesikanisterin josta lorottan suoraan veteen puolestatoista metristä tankillisen useamman kerran yössä. Joskus pudottelen veteen parin desilitran jääkönttejä joita pakastan viilipikareissa yms. *plumpsis* hihhihhii...

Tuo lorotustankki täytyy rakentaa heti ensiviikolla. Varastossa on juuri sopiva kanisteri.

Vierailija
22/43 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pystyisi vaivattomasti imitoimaan huonekalujen siirtelyn ääntä? En viitsisi itse vaivautua jurnuttamaan painavaa kalustoa ympäri kämppää monta kertaa vuorokaudessa. Olisi kuitenkin mukavaa muistuttaa naapurustolle, että kotona ollaan ja ahkeroidaan tuottamattoman toiminnan parissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lukiessa ei tarvitse ihmetellä miksi miehet eivät löydä naista elämäänsä.

Vierailija
24/43 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin lähdin mökille vapuksi, jätin paineilmakompressorin parvekkeella päälle. Täyttöruuvi pohjasta auki, joten komppa on huutanut tauotta perjantaista lähtien.

Vierailija
25/43 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelin kanta-astujaksi. Kävelen säännöllisen epäsäännöllisesti huoneesta toiseen kantapäitäni lattiaan jämäkästi lyöden. Myös kun menen yöllä vessaan ja vaikka en menisikään.

Tätä en olisi itse ymmärtänyt, ellei olisi täältä lukenut kuinka paljon joitain ihmisiä kantapääkavelijät ärsyttävät.

Ääniefekteistä myös korkeat lapsien kiljuntaäänet ovat mukavia. Monella lapsella on todella kimeä ääni.

Tuo vessanpöntön lorisuttaja-automaatti on kyllä ihan helmi.

Vierailija
26/43 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin lähdin mökille vapuksi, jätin paineilmakompressorin parvekkeella päälle. Täyttöruuvi pohjasta auki, joten komppa on huutanut tauotta perjantaista lähtien.

Tuo on tietysti tehokasta, mutta itse tykkään enemmän ja pidän elegantimpana sitä, kun kompura pärähtää käyntiin juuri kun sen on unohtanut. Jätän itse renkaantäyttöpistoolin liipasin pohjassa nippusiteellä kiinnitettynä, niin kompressori käy noin puolet ajasta. Säästyy sähköä ja kompura ehtii jäähtyä välissä, niin se kestääkin pitempään.

Vierailija
27/43 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole paras. Sellainen joka saa täydet paineet ja pysähtyy, mutta letku vuotaa sopivasti että lähtee uudestaan päälle satunnaisella hetkellä. Naapurit saa aina hetken jännittää milloin lähtee päälle.

Vierailija
28/43 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pystyisi vaivattomasti imitoimaan huonekalujen siirtelyn ääntä? En viitsisi itse vaivautua jurnuttamaan painavaa kalustoa ympäri kämppää monta kertaa vuorokaudessa. Olisi kuitenkin mukavaa muistuttaa naapurustolle, että kotona ollaan ja ahkeroidaan tuottamattoman toiminnan parissa.

Kontakti mikrofoni lattiaan ja vetelet huonekaluja sinne tänne samalla tallentaen äänet kovalevylle. Editoit parin pituisen tunnin äänitiedoston unohtamatta pitkiä hiljaisia jaksoja. Sitten subbari nurin lattialle ja toistolle.

Vierailija
29/43 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä liikkuu pihassa paljon fasaaneita. Se uroksen varoituskiekaisu kyllä aika herättävä.

Voisin näitä äänittää ja jakaa äänitteitä kerrostaloasujille jatkokäyttöön ihan ilmaiseksi.

Vierailija
30/43 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole paras. Sellainen joka saa täydet paineet ja pysähtyy, mutta letku vuotaa sopivasti että lähtee uudestaan päälle satunnaisella hetkellä. Naapurit saa aina hetken jännittää milloin lähtee päälle.

Juuri näin! Äänten ennakoimattomuus ja sopiva tauotus on tärkeää huomioida. Usein tehokkaampia kuin toistuva voimakas ääni.

Vierailija
31/43 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen rakentamassa vessaan yksinkertaista mekaanista vetoautomatiikkaa joka vetää vessan vuorotellen 42, 23 ja 16 minuutin välein. Seuraavaksi kytken siihen tuon ketjussa mainitun tankkiratkaisun, niin että lorotus kuuluu vasta vessan vetämisäänen jälkeen.

Vierailija
32/43 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan kovaäänistä seksiä poikakaverini kanssa ja hieman vielä liioittelen huippukohtia. Kolistelen myös sängynpäätyä seinään voihkimisen tahdissa. Poikakaverini ei haittaa naisensa huuto ja ai että etän etän että kun naapureita harmittaa. Varsinkin urpoja yksinasuvia miehiä kompuroineen ja lorotustankkeineen.

Vierailija
33/43 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa asua samassa talossa kun minä. Ei se haittaa kun päivällä poraat. Yöllä ei tarvitsisi herättää koko taloa. Arvelen että olet psyykkisesti sairas. Muutaman sekunnin jyrisytys harva se päivä ja välillä yölläkin.

Vierailija
34/43 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asunnossa on rautapatterit, metallinen kenkälusikka patteria vasten ja iskuporalla päristää sitä.

Melusodan superase.

Vierailija
35/43 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä lukiessa ei tarvitse ihmetellä miksi miehet eivät löydä naista elämäänsä.

Minulla on kaunoluistimet kokoa 40 ja joskus juoksentelen ne jalassani kotonani, välillä potkin naapurin seiniä. 

Minulla ei ole mitään ongelmia löytää miehiä elämääni.  Ongelma on vain se, että niitä on vaikea saada pysymään muutamaa tuntia pidempään.

N32.

Vierailija
36/43 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä luukutan fakerapeääniä netistä.

Vierailija
37/43 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lukiessa sitä tajuaa että tälliset koronat on ainoastaan hyjvä asia. Harmi vain että on näin mieto.

Vierailija
38/43 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poraan vaimoa kakkoseen niin että varmasti naapurikin tietää mikä on meininki. Asutaan omakotitalossa. Naapuriin on matkaa 400 metriä.

Vierailija
39/43 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä onkin oivia vinkkejä tulevaan kokeilevaan tilataideteokseeni ”elämän äänet”. Etsin paraikaa tyhjää asuntoa teoksen luomista ja näytöksiä varten. Olisiko vinkata talostamme vapautumassa olevasta kämpästä?

Vierailija
40/43 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä onkin oivia vinkkejä tulevaan kokeilevaan tilataideteokseeni ”elämän äänet”. Etsin paraikaa tyhjää asuntoa teoksen luomista ja näytöksiä varten. Olisiko vinkata talostamme vapautumassa olevasta kämpästä?

Muista lisätä äärimmäisen tehokas ääniase eli haukkuva koira. Useimmat ketjussa mainituista kikoista toimivat vain kerros- ja rivitaloissa, mutta koiran avulla onnistuu häiriköimään myös omakotitalossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi