Poraan kerrostalossa huvikseni betonipaloja
Oikein hekotuttaa. Seuraan parvekkeelta, kun tiedän naapurien olevan kotona, alan porata.
Kommentit (43)
Miten pystyisi vaivattomasti imitoimaan huonekalujen siirtelyn ääntä? En viitsisi itse vaivautua jurnuttamaan painavaa kalustoa ympäri kämppää monta kertaa vuorokaudessa. Olisi kuitenkin mukavaa muistuttaa naapurustolle, että kotona ollaan ja ahkeroidaan tuottamattoman toiminnan parissa.
Näitä lukiessa ei tarvitse ihmetellä miksi miehet eivät löydä naista elämäänsä.
Ennen kuin lähdin mökille vapuksi, jätin paineilmakompressorin parvekkeella päälle. Täyttöruuvi pohjasta auki, joten komppa on huutanut tauotta perjantaista lähtien.
Opettelin kanta-astujaksi. Kävelen säännöllisen epäsäännöllisesti huoneesta toiseen kantapäitäni lattiaan jämäkästi lyöden. Myös kun menen yöllä vessaan ja vaikka en menisikään.
Tätä en olisi itse ymmärtänyt, ellei olisi täältä lukenut kuinka paljon joitain ihmisiä kantapääkavelijät ärsyttävät.
Ääniefekteistä myös korkeat lapsien kiljuntaäänet ovat mukavia. Monella lapsella on todella kimeä ääni.
Tuo vessanpöntön lorisuttaja-automaatti on kyllä ihan helmi.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin lähdin mökille vapuksi, jätin paineilmakompressorin parvekkeella päälle. Täyttöruuvi pohjasta auki, joten komppa on huutanut tauotta perjantaista lähtien.
Tuo on tietysti tehokasta, mutta itse tykkään enemmän ja pidän elegantimpana sitä, kun kompura pärähtää käyntiin juuri kun sen on unohtanut. Jätän itse renkaantäyttöpistoolin liipasin pohjassa nippusiteellä kiinnitettynä, niin kompressori käy noin puolet ajasta. Säästyy sähköä ja kompura ehtii jäähtyä välissä, niin se kestääkin pitempään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole paras. Sellainen joka saa täydet paineet ja pysähtyy, mutta letku vuotaa sopivasti että lähtee uudestaan päälle satunnaisella hetkellä. Naapurit saa aina hetken jännittää milloin lähtee päälle.
Vierailija kirjoitti:
Miten pystyisi vaivattomasti imitoimaan huonekalujen siirtelyn ääntä? En viitsisi itse vaivautua jurnuttamaan painavaa kalustoa ympäri kämppää monta kertaa vuorokaudessa. Olisi kuitenkin mukavaa muistuttaa naapurustolle, että kotona ollaan ja ahkeroidaan tuottamattoman toiminnan parissa.
Kontakti mikrofoni lattiaan ja vetelet huonekaluja sinne tänne samalla tallentaen äänet kovalevylle. Editoit parin pituisen tunnin äänitiedoston unohtamatta pitkiä hiljaisia jaksoja. Sitten subbari nurin lattialle ja toistolle.
Meillä liikkuu pihassa paljon fasaaneita. Se uroksen varoituskiekaisu kyllä aika herättävä.
Voisin näitä äänittää ja jakaa äänitteitä kerrostaloasujille jatkokäyttöön ihan ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole paras. Sellainen joka saa täydet paineet ja pysähtyy, mutta letku vuotaa sopivasti että lähtee uudestaan päälle satunnaisella hetkellä. Naapurit saa aina hetken jännittää milloin lähtee päälle.
Juuri näin! Äänten ennakoimattomuus ja sopiva tauotus on tärkeää huomioida. Usein tehokkaampia kuin toistuva voimakas ääni.
olen rakentamassa vessaan yksinkertaista mekaanista vetoautomatiikkaa joka vetää vessan vuorotellen 42, 23 ja 16 minuutin välein. Seuraavaksi kytken siihen tuon ketjussa mainitun tankkiratkaisun, niin että lorotus kuuluu vasta vessan vetämisäänen jälkeen.
Harrastan kovaäänistä seksiä poikakaverini kanssa ja hieman vielä liioittelen huippukohtia. Kolistelen myös sängynpäätyä seinään voihkimisen tahdissa. Poikakaverini ei haittaa naisensa huuto ja ai että etän etän että kun naapureita harmittaa. Varsinkin urpoja yksinasuvia miehiä kompuroineen ja lorotustankkeineen.
Ap taitaa asua samassa talossa kun minä. Ei se haittaa kun päivällä poraat. Yöllä ei tarvitsisi herättää koko taloa. Arvelen että olet psyykkisesti sairas. Muutaman sekunnin jyrisytys harva se päivä ja välillä yölläkin.
Jos asunnossa on rautapatterit, metallinen kenkälusikka patteria vasten ja iskuporalla päristää sitä.
Melusodan superase.
Vierailija kirjoitti:
Näitä lukiessa ei tarvitse ihmetellä miksi miehet eivät löydä naista elämäänsä.
Minulla on kaunoluistimet kokoa 40 ja joskus juoksentelen ne jalassani kotonani, välillä potkin naapurin seiniä.
Minulla ei ole mitään ongelmia löytää miehiä elämääni. Ongelma on vain se, että niitä on vaikea saada pysymään muutamaa tuntia pidempään.
N32.
Minäpä luukutan fakerapeääniä netistä.
Näitä lukiessa sitä tajuaa että tälliset koronat on ainoastaan hyjvä asia. Harmi vain että on näin mieto.
Minä poraan vaimoa kakkoseen niin että varmasti naapurikin tietää mikä on meininki. Asutaan omakotitalossa. Naapuriin on matkaa 400 metriä.
Tässä onkin oivia vinkkejä tulevaan kokeilevaan tilataideteokseeni ”elämän äänet”. Etsin paraikaa tyhjää asuntoa teoksen luomista ja näytöksiä varten. Olisiko vinkata talostamme vapautumassa olevasta kämpästä?
Vierailija kirjoitti:
Tässä onkin oivia vinkkejä tulevaan kokeilevaan tilataideteokseeni ”elämän äänet”. Etsin paraikaa tyhjää asuntoa teoksen luomista ja näytöksiä varten. Olisiko vinkata talostamme vapautumassa olevasta kämpästä?
Muista lisätä äärimmäisen tehokas ääniase eli haukkuva koira. Useimmat ketjussa mainituista kikoista toimivat vain kerros- ja rivitaloissa, mutta koiran avulla onnistuu häiriköimään myös omakotitalossa.
Tuo lorotustankki täytyy rakentaa heti ensiviikolla. Varastossa on juuri sopiva kanisteri.