Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon sinä jaksaisit katsella kumppanin juomista?

Vierailija
03.05.2020 |

Minkälainen määrä on sinulle normaalia nautiskelua, ja missä menisi se raja että et jaksaisi katsella enää?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä juuri mietin. Mies juo joka päivä olutta. 3-6 pientä tölkkiä päivässä. Päälle viiniä ehkä vajaa 1pll viikossa. Ei ole kännissä kuitenkaan koskaan. Toleranssia? Ei vaikuta mitenkään elämäämme. Käy töissä ja hoitaa kotia ja lapsia. Alkoholi on hänen keinonsa hoitaa stressiä. Vaikka ns.ongelmia ei (vielä) ole, häiritsee se silti itseäni. Mietin, millaisen esimerkin antaa lapsille jne. Sanominen ja puhuminen ei auta.

Tälläistä mä en kyllä kattelis ollenkaan.

Mitä tekisit? Ero? Meillä on lapsia ja kuten sanoin, meillä ei ole mitään ongelmia. Miehen ongelma on stressi tms mikä tuota juomista pitää yllä. Pitäisikö tosiaan vain sen vuoksi lähteä? Uhata lähteä? Vaikka vihaan jokailtaista sohvapöydälle kerääntyvää tölkkiriviä, rakastan silti miestäni. En ole mäkättänyt, mutta aika ajoin asian ottanut esille. Myös puhunut juuri huonon esimerkin näyttämisestä. En todella tiedä, mitä muuta voin tehdä? Asiat ei ole mustavalkoisia.

Teette elämäntaparemontin, ettekä jää iltaisin siihen sohvalle lojumaan ja kaljaa ryystämään. Muuta mielekästä tekemistä sen sijaan. Ulkoilua, urheilua, lasten kanssa touhuamista. Jokin oikea harrastus miehelle tI koko perheelle. Tai hankitte yli satavuotiaan kunnostettavan omakotitalon hevonprceestä niin ei ole sen jälkeen vapaa-ajanongelmia.

Vierailija
22/24 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kauanko jaksan katsella puolison ryyppäämistä, riippuu ihan hänen lompakon paksuudesta.

T: Sofia ja Marttiina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. En käytä itse päihteitä ja vaadin päihteettömyyttä myös kumppanilta.

Vierailija
24/24 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parisuhde kaatumassa tämän asian takia. Mies ei ole alkoholisti ainakaan määrien perusteella, mutta juo enemmän kuin mitä jaksan katsoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi